Pierwsza <
1234
>
Ostatnia
|
MastroDaro
OFF
Administrator
The Ancient Dark Wizard
Exp: 8596
Level: 131
Data dołączenia: 13.10.2008
Wiek: 39
Skąd: Iława
Liczba postów: 7763
|
Tibijczycy, zbliża się początek tegorocznej zimowej aktualizacji. Czas przyjrzeć się bliżej nowym zaklęciom i zdolnościom, które oferuje Koło Przeznaczenia. Ponieważ zapewniają one znaczne korzyści, do odblokowania wymagają sporej liczby punktów. Gift of Life (Korzyści z Objawienia)Następnym razem, gdy spojrzy na ciebie śmierć, odwzajemnij jej spojrzeniem z żywym uśmiechem i przeżyj ten śmiertelny cios. Jeśli atak (z wyjątkiem obrażeń agonii) miał Cię zabić, ale zadane obrażenia wynoszą mniej niż 20%, 25% lub 30%* Twoich maksymalnych punktów życia, uleczysz się o 20%, 25% lub 30%* swoich maksymalnych punktów życia. Dopiero po tym zostaną nałożone obrażenia. Ponadto wszystkie czasy odnowienia Twoich zaklęć są skrócone o 60 sekund. Czas odnowienia: 30, 20 lub 10* godzin. Czas odnowienia jest liczony tylko wtedy, gdy postać ma znak bitwy. *Wartości dla 1, 2 i 3 etapu profitu.Knight | Paladin | Druid | Sorcerer |
---|
Korzyści z Objawienia zależne od profesji | Executioner's Throw | Divine Wrath | Blessing of the Grove | Great Death Beam | To zaklęcie rzuca bronią w cel i skacze na 1, 2 lub 3* pobliskich wrogów. Zadaje 100%, 125% lub 150%* dodatkowych obrażeń celom z mniej niż 30% ich punktów życia. Czas odnowienia: 22, 18 lub 14* sekund. | To zaklęcie umieszcza u stóp Twojego celu znacznik, który eksploduje po 3 sekundach, zadając święte obrażenia. Obrażenia wzrastają wraz z wyższymi etapami zaklęcia. Czas odnowienia: 28, 24 lub 20* sekund. | Twoje leczenie jest zwiększone o 0,06%, 0,09% lub 0,12%* za każdy 1% brakujących punktów życia celu. | To zaklęcie zadaje obrażenia od śmierci. Obrażenia i długość wzrastają wraz z wyższymi etapami zaklęcia. Czas odnowienia: 10, 8 lub 6* sekund. | Combat Mastery | Divine Empowerment | Twin Bursts: Terra or Ice | Drain Body | Zwiększa wartość obrony tarcz o 10, 20 lub 30*. Zwiększa dodatkowe obrażenia krytyczne o 4%, 8% lub 12%* podczas posługiwania się bronią dwuręczną. | Co 16, 14 lub 12* atak tworzy pole świętej energii wokół Twoich stóp na 5 sekund. Dopóki stoisz na tym polu, zadawane przez Ciebie obrażenia wzrastają o 8%, 10% lub 12%*. | Zdecyduj mądrze, czy chcesz rzucić obrażenia od lodu, czy ziemi na niewielkim obszarze wokół ciebie, ponieważ te dwa zaklęcia pierścieniowe mają ten sam czas odnowienia. Oba zaklęcia zadają 20%, 40% lub 60%* dodatkowych obrażeń celom z ponad 60% ich punktów życia. Czas odnowienia: 22, 18 lub 14* sekund. | To okaleczające zaklęcie osłabia wszystkie stworzenia na danym obszarze na 16 sekund. Przyznaje 1%, 1,25% lub 1,5%* wysysania many i 3%, 3,75% lub 4,5%* wysysania życia przeciwko stworzeniom osłabionym w ten sposób. Czas odnowienia: 12 sekund. | Awatary (Korzyści z Objawienia) | Uwolnij swoją prawdziwą moc i zamień się w potężnego awatara na chwilę. Przez 11 sekund zyskujesz 5%, 10% lub 15%* redukcji obrażeń, a wszystkie Twoje ataki są trafieniami krytycznymi z 5%, 10% lub 15%* dodatkowymi obrażeniami krytycznymi. Czas odnowienia: 120, 90 lub 60* minut. |  |  |  |  | Avatar of Steel | Avatar of Light | Avatar of Nature | Avatar of Storm | Korzyści z Przekonania zależne od profesji | Battle Instinct | Charm Enhancement | Runic Mastery | Runic Mastery | Zyskujesz +8 do tarczy i +1 do walki mieczem / toporem / obuchem, gdy 5 stworzeń znajduje się na sąsiednich polach. Za każdego dodatkowego stwora otrzymujesz kolejne +8 do tarczy i +1 do walki mieczem / toporem / obuchem. | Szansa na uruchomienie ofensywnego Uroku (z wyjątkiem Okaleczenia) jest zwiększona o 0,5%. | Jeśli użyjesz runy, którą może stworzyć Twoja profesja, poziom magii zostanie zwiększony o 5. Na przykład: runa avalanche. | Jeśli użyjesz runy, którą może stworzyć Twoja profesja, poziom magii zostanie zwiększony o 5. Na przykład: great fireball. | Battle Healing | Ballistic Mastery | Healing Link | Beam Mastery | Za każdego potwora trafionego czarem challenge wyleczysz się za niewielką wartość. Ta liczba podwaja się, jeśli masz mniej niż 30% swoich punktów życia. | Dodatkowe obrażenia krytyczne dla ataków z kuszy zostają zwiększone o 10%. Jeśli atakujesz łukiem, obrażenia ofensywnych zaklęć (z wyjątkiem Okaleczenia) są zwiększone o 0,2%. | Jeśli leczysz kogoś za pomocą Nature's Embrace lub Heal Friend, leczysz również siebie o 10% zastosowanego leczenia. | Za każdy cel trafiony zaklęciem promieniowym, czas odnowienia wszystkich innych zaklęć zostaje skrócony o 1 sek. (maksymalnie do 3 sekund), a obrażenia tego zaklęcia są zwiększone o 10% (maksymalnie do 30%). |
Przed przekazaniem opinii na temat siły i wpływu profitów w kole umiejętności zachęcamy do dokładnego wypróbowania ich podczas testu zimowej aktualizacji, w tym profitów poświęcenia i ulepszeń istniejących zaklęć, którye nie zostały przedstawione w tym zwiastunie. Do zobaczenia na serwerach testowych! Zapowiedzi zawartości 2/2 | Zapowiedzi nowych funkcji 3/3 |
|
07 listopada 2022 godz. 11:56:29
Skrytykowali:
Podziękowali:
Taczki, Malciki, John Bravo, Aron Nabesu, lukikow, Dardar, Craxan, Blansz, Iris
|
Pociach
OFF
Exp: 2319
Level: 68
Data dołączenia: 25.06.2009
Skąd: Lunara
Liczba postów: 1021
|
Wszyscy w cipsofcie grają ekami chyba  przecież to jest niepoważne, że ek dostaje heala za zabicie moba gdy RP dostaje crita do imbue (które musi załadować i to wcale nie tak tanio) albo bonus do charma, którego musi odblokować i mieć w jednym mobie. Czy tłumaczenie jest na pewno dobre? W oryginale jest napisane, że ek leczy się za każdego "challenged" potwora, brzmi jakby leczył się exeta res, co jest jeszcze bardziej op. Zmiana w Avatar kompletnie bezużyteczna mimo, ze avatary bardzo ładne, zmiana na 11 sekund z cooldownem 2h, nikt tego nie będzie używał. Byłem podekscytowany tym kołem ale widzę, że będzie to ostatecznie słabe, high lvle dostaną turbo boost'a, low lvle będą miały jeszcze ciężej gonić a ek nie będzie przebijał RP w DMG x2 tylko teraz x3
|
07 listopada 2022 godz. 14:08:33 Edytował Pociach
07 listopada 2022 godz. 14:23:01
Skrytykowali:
Podziękowali:
legeartis, Mabuk, Bast_
|
legeartis
OFF
Exp: 613
Level: 35
Data dołączenia: 01.03.2016
Liczba postów: 70
|
Pociach napisał(a): Wszyscy w cipsofcie grają ekami chyba  przecież to jest niepoważne, że ek dostaje heala za zabicie moba gdy RP dostaje crita do imbue (które musi załadować i to wcale nie tak tanio) albo bonus do charma, którego musi odblokować i mieć w jednym mobie. Dlaczego tak uważasz? Rycerz dostał tylko 12% kryta więcej dla broni dwuręcznej, której nikt nie używa. My za to dostaliśmy 10% większe obrażenia od kuszy. Chyba mi nie powiesz, że nie expi się masowo z kuszy, co?
|
07 listopada 2022 godz. 14:30:41
Skrytykowali:
Misieq
Podziękowali:
Mabuk, Bast_
|
Krwiopalczasty
OFF
Exp: 2355
Level: 69
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 34
Liczba postów: 884
|
Wydaje mi się, że tłumaczenie battle healing jest niepoprawne tam nie chodzi o zabijanie stworków a o używanie exety na nich a użyteczność tego zależy ile to "niewielka ilość" bo jeśli 10-20hp to jest to bezużyteczne ale jeśli stworek daje 30-50hp to już jest w pytę.
Zawiodły mnie te avatary bo wydają się turbo bezużyteczne lub sytuacyjne bo jedyne ich zastosowanie jakie widzę, to niespodziewany trap na jakiś strong mobkach i dzięki temu avatarowi udaje nam się przeżyć, podobnie jak gift of life które uratuje twoje dupsko z trapa albo combosa.
|
07 listopada 2022 godz. 15:02:26
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Pociach
OFF
Exp: 2319
Level: 68
Data dołączenia: 25.06.2009
Skąd: Lunara
Liczba postów: 1021
|
legeartis napisał(a): Pociach napisał(a): Wszyscy w cipsofcie grają ekami chyba  przecież to jest niepoważne, że ek dostaje heala za zabicie moba gdy RP dostaje crita do imbue (które musi załadować i to wcale nie tak tanio) albo bonus do charma, którego musi odblokować i mieć w jednym mobie. Dlaczego tak uważasz? Rycerz dostał tylko 12% kryta więcej dla broni dwuręcznej, której nikt nie używa. My za to dostaliśmy 10% większe obrażenia od kuszy. Chyba mi nie powiesz, że nie expi się masowo z kuszy, co? Niby tak ale dostał te 12% za te najlepsze objawienie, czyli za wydanie 250pkt w jednej ćwiartce, tej z tą umiejętnością. Te 10% z kuszy jest za wydanie 50pkt w na przykład boost do np. HP (pisze z tel, nie mam jak sprawdzić za dodanie w co dokładnie), polecam filmik Zaraksona bo dobrze wytłumaczył jak to działa.
|
07 listopada 2022 godz. 15:03:55
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Craxan
OFF
Exp: 258
Level: 23
Data dołączenia: 31.07.2012
Wiek: 35
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 50
|
A ja jestem bardzo ciekawe tych wszystkich zmian, bardzo to odmieni i zrewolucjonizuje gierke 
|
07 listopada 2022 godz. 15:31:37 Edytował Craxan
07 listopada 2022 godz. 15:53:15
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Mabuk
OFF
Exp: 1271
Level: 50
Data dołączenia: 19.05.2015
Wiek: 31
Skąd: Legionowo
Liczba postów: 122
|
Nie wiem.. mnie to przeraża trochę. Dla mnie to bardziej ''koło zamętu,, xD
|
07 listopada 2022 godz. 15:46:42
Skrytykowali:
Podziękowali:
Misieq, Mepi, Ryszardes
|
nrwing
OFF
Exp: 164
Level: 18
Data dołączenia: 22.09.2022
Wiek: 32
Liczba postów: 25
|
legeartis napisał(a): Rycerz dostał tylko 12% kryta więcej dla broni dwuręcznej, której nikt nie używa. Czy Ty właśnie piszesz, że nikt nie używa dwuręcznych broni? 
|
07 listopada 2022 godz. 15:48:30
Skrytykowali:
Podziękowali:
Misieq, dradigow, Superr Saiyan, Tidor
|
Craxan
OFF
Exp: 258
Level: 23
Data dołączenia: 31.07.2012
Wiek: 35
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 50
|
nrwing napisał(a): legeartis napisał(a): Rycerz dostał tylko 12% kryta więcej dla broni dwuręcznej, której nikt nie używa. Czy Ty właśnie piszesz, że nikt nie używa dwuręcznych broni?  to była ironia
|
07 listopada 2022 godz. 15:51:23
Skrytykowali:
Podziękowali:
Bast_
|
Mabuk
OFF
Exp: 1271
Level: 50
Data dołączenia: 19.05.2015
Wiek: 31
Skąd: Legionowo
Liczba postów: 122
|
Pociach napisał(a): Wszyscy w cipsofcie grają ekami chyba  przecież to jest niepoważne, że ek dostaje heala za zabicie moba gdy RP dostaje crita do imbue (które musi załadować i to wcale nie tak tanio) albo bonus do charma, którego musi odblokować i mieć w jednym mobie. Dokładnie ek jest cały czas boostowany a rp tak trochę po macoszemu traktowany xD Cód, że nie trzeba bić single i z burstów dalej.
|
07 listopada 2022 godz. 15:56:06 Edytował Mabuk
07 listopada 2022 godz. 15:57:48
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Krwiopalczasty
OFF
Exp: 2355
Level: 69
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 34
Liczba postów: 884
|
Mabuk napisał(a): Pociach napisał(a): Wszyscy w cipsofcie grają ekami chyba  przecież to jest niepoważne, że ek dostaje heala za zabicie moba gdy RP dostaje crita do imbue (które musi załadować i to wcale nie tak tanio) albo bonus do charma, którego musi odblokować i mieć w jednym mobie. Dokładnie ek jest cały czas boostowany a rp tak trochę po macoszemu traktowany xD Cód, że nie trzeba bić single i z burstów dalej. Tyle, że paladyn to obecnie najbardziej OP profesja, leczy się jak postacie magiczne, tankowaty jak ek a do tego bije obszarowo, podwójny proc charmów i używa najlepszego elementu w tibii czyli holy, może używać e-ringa czyli ma praktycznie 2krotność hp knajta więc nie ma co się dziwić, że nie potrzeba mu super duper dopałki paladyni potrzebują balansu nie buffa... Zobaczymy po tym update, jak ek dostanie boost do odporności może się profesje wyrównają w końcu i palanyn przestanie być lepszym ek.
|
07 listopada 2022 godz. 16:03:36 Edytował Krwiopalczasty
07 listopada 2022 godz. 16:05:37
Skrytykowali:
fakir18
Podziękowali:
Misieq, nrwing, siema heniu, Aga, Sitechi, Tidor, Szefas, Dreadlock
|
Morales1235
OFF
Exp: 1170
Level: 48
Data dołączenia: 04.08.2017
Wiek: 36
Liczba postów: 352
|
Boost RP!
A tak na powaznie to chcialem napisac, ze bardzo podobaja mi sie nowe avatary. Poprzedino wprowadzone niezbyt nie przypadly do gustu ale te wygladaja ciekawiej.
|
07 listopada 2022 godz. 16:25:20
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Craxan
OFF
Exp: 258
Level: 23
Data dołączenia: 31.07.2012
Wiek: 35
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 50
|
Paladyniorze bez rąk i tak będą wiecznie płakać co by CipSoft nie zrobił, dostałi diamod arrowy - źle bo trzeba było troche czasu żeby je zrobic, dostali że można je kupować - źle bo w pojemniku podstawowym miesci sie tylko 600 trzeba pamietac zeby dokładać, wszystkie postaci dostają nerfy - DOBRZE PALADYN ZA SŁABY BYŁ NIECH NERFIA WSZYSTKICH (biedny MS ) xDDD
PS CIPSOFT ZROBICE DLA BIEDNYCH PALADYNIORZY OBSZAROWE BOLTY NAJLEPIEJ OD WSZYSTKICH ZYWIOLOW BO BEDA PLAKAC DO NASTEPNEGO UPDATE'A
|
07 listopada 2022 godz. 16:33:20 Edytował Craxan
07 listopada 2022 godz. 16:39:43
Skrytykowali:
Mabuk, lukikow, Pociach, slabygracz, niemamspacji, Superr Saiyan, John Bravo, Asimov, ZboczonyIrek, Risto91, mocnykoks, Splaxor
Podziękowali:
Szugar, Aga, Blansz, Ryszardes
|
Mabuk
OFF
Exp: 1271
Level: 50
Data dołączenia: 19.05.2015
Wiek: 31
Skąd: Legionowo
Liczba postów: 122
|
rp tankowaty jak ek ? xDD taki sam papier jak mag. jak nie ma się h lvl i super eq to nie jest tankowaty.
|
07 listopada 2022 godz. 16:41:08
Skrytykowali:
Craxan, Szugar, siema heniu, Sitechi, Tidor
Podziękowali:
fakir18, Bast_
|
Craxan
OFF
Exp: 258
Level: 23
Data dołączenia: 31.07.2012
Wiek: 35
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 50
|
Mabuk napisał(a): rp tankowaty jak ek ? xDD taki sam papier jak mag. jak nie ma się h lvl i super eq to nie jest tankowaty. ale jak sie ma to jest i do tego nie leczy sie po 300 jak ek tylko po 800+ jak magowie gdzie tu balans?
|
07 listopada 2022 godz. 16:42:36
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Pierwsza <
1234
>
Ostatnia
|