|
rteger
OFF
Senator
Exp: 5390
Level: 104
Data dołączenia: 19.12.2010
Liczba postów: 6043
|
Przez cały zeszły rok wielu graczy ciągle prosiło nas o informacje na temat systemu PvP, zwłaszcza na światach Open PvP. Dziś chcemy przedstawić wam wstępny pomysł kierunku zmian w PvP, nad którymi obecnie pracujemy. Jak już wyjaśniliśmy w naszym artykule na temat przedpremierowych światów, planujemy ruszyć na nich z dłuższym testem naszych zamysłów na nowe zasady PvP. Chcemy przez to móc lepiej oszacować długoterminowe efekty tychże zmian oraz usłyszeć opinie od graczy, którzy mogą od razu je wypróbować, na wczesnym etapie rozwoju. Pozwala nam to też na doskonalenie rozwiązań czy sprawdzanie różnych ustawień, aby zobaczyć, jak są one oceniane przez społeczność przed podjęciem ostatecznych decyzji o ich niewprowadzaniu - bądź wprowadzaniu, a jeśli tak, to w jaki sposób. Nasz pomysł na nowe reguły PvP ewoluował. Był inspirowany długimi dyskusjami z focus grupą PvP oraz ogólnym odzewem graczy na ten temat. Cele- System czaszek i jego konsekwencje muszą budzić zaufanie, być sprawiedliwe i jasne tak dla pojedynczych graczy, jak i dla grup (party, gildie).
- Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry oraz poprawnie szacować i mieć wpływ na konsekwencje i kary.
- PvP w dalszym ciągu musi być możliwe wszędzie, zawsze i z każdym (poza dosłownie kilkoma określonymi wyjątkami).
- Party i gildie powinny być wzmocnione i przez to bardziej atrakcyjne dla graczy.
Podejście- Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
- Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
- Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
- Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
- Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
- Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.
Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że ta lista pokazuje tylko surowy pomysł na temat zmian. Niektórzy z was zapewne mają mnóstwo pytań i bardzo chcą dowiedzieć się o niej więcej. Prosimy jednak zrozumieć, że jest jeszcze za wcześnie na podanie szczegółów, ponieważ nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie fazy testowej. Ten milowy krok zajmie nam trochę czasu. Niemniej jednak, chcemy, abyście byli na bieżąco z wiadomościami w jakim kierunku pójdziemy z testami PvP. Mamy nadzieję, że wzbudziliśmy wasze zainteresowanie! Wasi Community Managerowie
|
13 września 2012 godz. 17:55:13
Skrytykowali:
Podziękowali:
A®dax
|
Deezy
OFF
Senator
Exp: 3591
Level: 85
Data dołączenia: 31.12.2010
Godność: Marcin N
Wiek: 31
Liczba postów: 3327
|
Przecież tu żadnych konkretów nie ma. Ten news to jedynie powód na kolejne domysły, czyli coś zbędnego, jak dla mnie.
|
13 września 2012 godz. 18:55:16
Skrytykowali:
Podziękowali:
Fraen, RJ45
|
Gentle
OFF
Niezwykły Dżentelmen
Exp: 217
Level: 21
Data dołączenia: 19.06.2012
Wiek: 33
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 71
|
Masło-maślane by Cipsoft.
#edit Nie ma nawet co liczyć na zmiany we fragowaniu... Te matołki jeszcze bardziej pokręcą teraz PvP.
|
13 września 2012 godz. 18:57:40 Edytował Gentle
13 września 2012 godz. 19:48:48
Skrytykowali:
Podziękowali:
LuisPro
|
pakero192
OFF
~Paki
Exp: 2924
Level: 76
Data dołączenia: 09.05.2009
Wiek: 32
Skąd: London
Liczba postów: 2721
|
Fajnie ale nie obchodzi mnie ich podejście i cele jakie chcą osiągnąć tylko efekty
|
13 września 2012 godz. 19:18:15
Skrytykowali:
Podziękowali:
Dariaa, RJ45
|
Risto91
OFF
Sweet Nothing
Exp: 4723
Level: 97
Data dołączenia: 08.05.2009
Godność: Krzysiek
Wiek: 34
Skąd: Wrocław
Liczba postów: 1334
|
czuje ze i ta to nic nie pomoze, a wrecz skomplikuje wszystko i bedzie po staremu :/
|
13 września 2012 godz. 20:48:18
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Imargam
OFF
Whitebeard Pirates
Exp: 1080
Level: 46
Data dołączenia: 15.08.2010
Wiek: 37
Skąd: Gdańsk
Liczba postów: 907
|
Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
Czyzby chodzilo o to ze zabijam typa a on nie traci nic chyba ze zaakceptuje wyrok smierci ?
|
13 września 2012 godz. 21:42:06
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
ki Czort
OFF
Exp: 36
Level: 9
Data dołączenia: 10.09.2012
Liczba postów: 8
|
Imargam napisał(a): Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
Czyzby chodzilo o to ze zabijam typa a on nie traci nic chyba ze zaakceptuje wyrok smierci ? heheh albo coś takiego ze wybierasz opcje np 1. 0 strat - masz 0 strat jak padniesz w pvp ale tez twoje fragi powoduja 0 strat;d 2. 50% strat i twoje fragi powoduje 50% strat u innych itp xd no i friendly fire jednak w ogóle to ciężko skumać o co kaman, bez sensu ten cały artykuł.
|
13 września 2012 godz. 21:56:31
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
LuisPro
OFF
P[r]oland
Exp: 3021
Level: 78
Data dołączenia: 23.06.2009
Wiek: 35
Skąd: P[r]oland
Liczba postów: 866
|
Co Cipsoft widzi: Cele- System czaszek i jego konsekwencje muszą budzić zaufanie, być sprawiedliwe i jasne tak dla pojedynczych graczy, jak i dla grup (party, gildie).
- Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry oraz poprawnie szacować i mieć wpływ na konsekwencje i kary.
- PvP w dalszym ciągu musi być możliwe wszędzie, zawsze i z każdym (poza dosłownie kilkoma określonymi wyjątkami).
- Party i gildie powinny być wzmocnione i przez to bardziej atrakcyjne dla graczy.
Podejście- Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
- Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
- Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
- Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
- Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
- Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.
Co ja widzę: Cele- cały czas do przodu
- staramy się
- wygrać tak wiele
- robić dobre wrażenie
Podejście - nasi CMowie (aka 15-35lvlowe knighty) dokładnie dopracowują system PVP
- będzie dobrze
- damy rade
- rozwój ponad standard
- boty na expowiskach? zmieńmy PVP
|
13 września 2012 godz. 22:13:10
Skrytykowali:
Podziękowali:
Dariaa, Karolinka, Gentle, m4tizeq, Ronik, varosso, aniath93, RJ45, Raweox, Deezy, Losses Dragon, Dexterro, Banah, A®dax
|
Thunder Blade
OFF
Exp: 403
Level: 28
Data dołączenia: 13.02.2012
Wiek: 34
Liczba postów: 16
|
Nie wiadomo w jakim kierunku tak na prawdę zmierza CipSoft. Ten news jest czysto propagandowy. Dla mnie nic nowego z niego nie wynika. Pozostaje czekać na kolejne informacje i fazę testów na preview serwerach.
______________
Nothin' venture, nothin' gain.
|
13 września 2012 godz. 23:25:01
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
siedzacy_na_koniu
OFF
Exp: 804
Level: 40
Data dołączenia: 10.01.2012
Liczba postów: 222
|
- Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
- Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
- Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
- Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
- Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
- Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.
1. IMO każdy rzucony wall, blokowanie sobą itd. zostanie potraktowane jako udział w walce, tak jak teraz, z tym że dodadzą walle właśnie.. 2. Brzmi to jak pvp activation: http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=3527140&pagenumber=1 , a na pewno modyfikacja tegoż 3. Pytanie, które padło wiele razy, co należy rozumieć przez grupę. Czy party, gildie, czy może także (lub tylko) party revenge skull? W każdym razie no friendly fire w tej 'grupie' 4. Punkt 4 może wskazywać, że chodzi o party i gildie, bez party revenge skulla, dodatkowo jeszcze zmniejszone kary w przypadku śmierci dla graczy w party i gildii? CH. nie pvp..
______________
Saint Marshall: rteger mam do ciebie 3ci raz pisac o twoim bledzie? kiedy chcesz to poprawic? rteger: mute i warn za zanizanie, jeszcze jedna taka odzywka i skonczysz jak brat
|
13 września 2012 godz. 23:33:15
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
m4tizeq
OFF
Senator
Magia Pianek
Exp: 3014
Level: 78
Data dołączenia: 12.11.2010
Wiek: 32
Skąd: Płock
Liczba postów: 2004
|
Yhh... jestem dzieckiem o-pvp ale już współczuję wam, każda nowa zmiana w pvp jest na gorsze.
|
14 września 2012 godz. 01:11:35
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Ronik
OFF
Exp: 3456
Level: 83
Data dołączenia: 27.03.2011
Wiek: 32
Liczba postów: 714
|
Z tego co tutaj wynika, albo tylko ja tyle z tego wywnioskowałem to na war mode i może w party? nie będzie już 'friendly fire'. Zmiana ta byłaby nawet nawet. Ciekawe jak reszta będzie wyglądać. Mam nadzieje, że źle zrozumiałem inne podpunkty bo jakby asysty miały powodować coś pod typ fraga to śmiech.
|
14 września 2012 godz. 01:34:36
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
ki Czort
OFF
Exp: 36
Level: 9
Data dołączenia: 10.09.2012
Liczba postów: 8
|
Ronik napisał(a): Mam nadzieje, że źle zrozumiałem inne podpunkty bo jakby asysty miały powodować coś pod typ fraga to śmiech. tam śmiech na sali zaraz, zobacz jak wyewoluje wbijanie ludziom RSów  na bank tak nie będzie można, to byłoby dla niektórych za piękne zastanawia mnie takie coś: "Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry" - hehehe czyli co, power abuse zlikwidują??? @LuisPro post dnia hahahah
|
14 września 2012 godz. 02:04:07
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
siedzacy_na_koniu
OFF
Exp: 804
Level: 40
Data dołączenia: 10.01.2012
Liczba postów: 222
|
Chcą zrobić pa, rs trapy itd. technicznie niemożliwe.
Ktoś tam napisał że no friendly fire zmiana nawet nawet? heheheehehee
______________
Saint Marshall: rteger mam do ciebie 3ci raz pisac o twoim bledzie? kiedy chcesz to poprawic? rteger: mute i warn za zanizanie, jeszcze jedna taka odzywka i skonczysz jak brat
|
14 września 2012 godz. 10:29:40
Skrytykowali:
Podziękowali:
|
Linek
OFF
Exp: 210
Level: 21
Data dołączenia: 25.05.2012
Wiek: 38
Skąd: Łódź
Liczba postów: 59
|
Po tym newsie wiem, że nic nie wiem...
Chyba tylko napisali takie info na odczepne. Takie flaki z olejem.
|
14 września 2012 godz. 12:00:18
Skrytykowali:
Podziękowali:
Deezy
|
|