Login: Zapamiętaj
Hasło:
Zapowiedź zmian w PvP
Autor Wiadomość
Ikona  #
Senator
OFF
Exp: 5390
Level: 104
Data dołączenia: 19.12.2010
Liczba postów: 6043
Przez cały zeszły rok wielu graczy ciągle prosiło nas o informacje na temat systemu PvP, zwłaszcza na światach Open PvP. Dziś chcemy przedstawić wam wstępny pomysł kierunku zmian w PvP, nad którymi obecnie pracujemy.

Jak już wyjaśniliśmy w naszym artykule na temat przedpremierowych światów, planujemy ruszyć na nich z dłuższym testem naszych zamysłów na nowe zasady PvP. Chcemy przez to móc lepiej oszacować długoterminowe efekty tychże zmian oraz usłyszeć opinie od graczy, którzy mogą od razu je wypróbować, na wczesnym etapie rozwoju. Pozwala nam to też na doskonalenie rozwiązań czy sprawdzanie różnych ustawień, aby zobaczyć, jak są one oceniane przez społeczność przed podjęciem ostatecznych decyzji o ich niewprowadzaniu - bądź wprowadzaniu, a jeśli tak, to w jaki sposób.

obrazek


Nasz pomysł na nowe reguły PvP ewoluował. Był inspirowany długimi dyskusjami z focus grupą PvP oraz ogólnym odzewem graczy na ten temat.


Cele

  • System czaszek i jego konsekwencje muszą budzić zaufanie, być sprawiedliwe i jasne tak dla pojedynczych graczy, jak i dla grup (party, gildie).
  • Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry oraz poprawnie szacować i mieć wpływ na konsekwencje i kary.
  • PvP w dalszym ciągu musi być możliwe wszędzie, zawsze i z każdym (poza dosłownie kilkoma określonymi wyjątkami).
  • Party i gildie powinny być wzmocnione i przez to bardziej atrakcyjne dla graczy.


Podejście

  • Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
  • Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
  • Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
  • Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
  • Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
  • Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.

Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że ta lista pokazuje tylko surowy pomysł na temat zmian. Niektórzy z was zapewne mają mnóstwo pytań i bardzo chcą dowiedzieć się o niej więcej. Prosimy jednak zrozumieć, że jest jeszcze za wcześnie na podanie szczegółów, ponieważ nie jesteśmy jeszcze gotowi na uruchomienie fazy testowej. Ten milowy krok zajmie nam trochę czasu. Niemniej jednak, chcemy, abyście byli na bieżąco z wiadomościami w jakim kierunku pójdziemy z testami PvP.


Mamy nadzieję, że wzbudziliśmy wasze zainteresowanie!
Wasi Community Managerowie
______________

11:39 Ricsson [257]: w ogole
11:39 Ricsson [257]: uwierzylem w boga, w cuda
11:39 Ricsson [257]: mialem 6 piw
11:39 Ricsson [257]: wypilem 6 piw
11:39 Ricsson [257]: otwieram rano plecak
11:40 Ricsson [257]: mam 3 piwa
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
13 września 2012 godz. 17:55:13
Podziękowali: A®dax
Ikona  #
Senator
OFF
Exp: 3591
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 31.12.2010
Godność: Marcin N
Wiek: 31

Freetorian
Postać: Freetorian
Profesja: Elite Knight
Level: 498
Osiągnięcia: 369
Serwer: Vunira
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 3327
Przecież tu żadnych konkretów nie ma. Ten news to jedynie powód na kolejne domysły, czyli coś zbędnego, jak dla mnie.
______________
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
13 września 2012 godz. 18:55:16
Podziękowali: Fraen, RJ45
Ikona  #
OFF
Niezwykły Dżentelmen
Exp: 217
Level: 21
Avatar
Data dołączenia: 19.06.2012
Wiek: 33
Skąd: Warszawa

Inzynier Dusz
Postać: Inzynier Dusz
Profesja: Elder Druid
Level: 79
Osiągnięcia: 18
Serwer: Peloria
Liczba postów: 71
Masło-maślane by Cipsoft.


#edit
Nie ma nawet co liczyć na zmiany we fragowaniu... Te matołki jeszcze bardziej pokręcą teraz PvP.
______________
13 września 2012 godz. 18:57:40
Edytował Gentle
13 września 2012 godz. 19:48:48
Podziękowali: LuisPro
Ikona  #
OFF
~Paki
Exp: 2924
Level: 76
Avatar
Data dołączenia: 09.05.2009
Wiek: 32
Skąd: London

Postać usunięta.
Liczba postów: 2721
Fajnie ale nie obchodzi mnie ich podejście i cele jakie chcą osiągnąć tylko efekty emotka
______________
13 września 2012 godz. 19:18:15
Podziękowali: Dariaa, RJ45
Ikona  #
OFF
Sweet Nothing
Exp: 4724
Level: 97
Avatar
Data dołączenia: 08.05.2009
Godność: Krzysiek
Wiek: 34
Skąd: Wrocław

Nufrevi
Postać: Nufrevi
Profesja: Royal Paladin
Level: 471
Osiągnięcia: 1180
Serwer: Bona
Gildia: Boomers
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 1334
czuje ze i ta to nic nie pomoze, a wrecz skomplikuje wszystko i bedzie po staremu :/
______________
13 września 2012 godz. 20:48:18
Ikona  #
OFF
Whitebeard Pirates
Exp: 1080
Level: 46
Avatar
Data dołączenia: 15.08.2010
Wiek: 37
Skąd: Gdańsk

Postać usunięta.
Liczba postów: 907
Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.


Czyzby chodzilo o to ze zabijam typa a on nie traci nic chyba ze zaakceptuje wyrok smierci ?
______________
13 września 2012 godz. 21:42:06
Ikona  #
OFF
Exp: 36
Level: 9
Data dołączenia: 10.09.2012
Liczba postów: 8
Imargam napisał(a):
Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.


Czyzby chodzilo o to ze zabijam typa a on nie traci nic chyba ze zaakceptuje wyrok smierci ?



heheh albo coś takiego ze wybierasz opcje np
1. 0 strat - masz 0 strat jak padniesz w pvp ale tez twoje fragi powoduja 0 strat;d
2. 50% strat i twoje fragi powoduje 50% strat u innych
itp

xd

no i friendly fire jednak

w ogóle to ciężko skumać o co kaman, bez sensu ten cały artykuł.
______________
13 września 2012 godz. 21:56:31
Ikona  #
OFF
P[r]oland
Exp: 3021
Level: 78
Avatar
Data dołączenia: 23.06.2009
Wiek: 35
Skąd: P[r]oland
Liczba postów: 866
Co Cipsoft widzi:


Cele

  • System czaszek i jego konsekwencje muszą budzić zaufanie, być sprawiedliwe i jasne tak dla pojedynczych graczy, jak i dla grup (party, gildie).
  • Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry oraz poprawnie szacować i mieć wpływ na konsekwencje i kary.
  • PvP w dalszym ciągu musi być możliwe wszędzie, zawsze i z każdym (poza dosłownie kilkoma określonymi wyjątkami).
  • Party i gildie powinny być wzmocnione i przez to bardziej atrakcyjne dla graczy.


Podejście

  • Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
  • Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
  • Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
  • Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
  • Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
  • Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.





Co ja widzę:

Cele

  • cały czas do przodu
  • staramy się
  • wygrać tak wiele
  • robić dobre wrażenie


Podejście

  • obrazek
  • nasi CMowie (aka 15-35lvlowe knighty) dokładnie dopracowują system PVP
  • będzie dobrze
  • damy rade
  • rozwój ponad standard
  • boty na expowiskach? zmieńmy PVP
______________
13 września 2012 godz. 22:13:10
Podziękowali: Dariaa, Karolinka, Gentle, m4tizeq, Ronik, varosso, aniath93, RJ45, Raweox, Deezy, Losses Dragon, Dexterro, Banah, A®dax
Ikona  #
OFF
Exp: 403
Level: 28
Avatar
Data dołączenia: 13.02.2012
Wiek: 34

Asta Zymos
Postać: Asta Zymos
Profesja: Knight
Level: 231
Osiągnięcia: 444
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 16
Nie wiadomo w jakim kierunku tak na prawdę zmierza CipSoft. Ten news jest czysto propagandowy. Dla mnie nic nowego z niego nie wynika. Pozostaje czekać na kolejne informacje i fazę testów na preview serwerach.
______________
Nothin' venture, nothin' gain.
13 września 2012 godz. 23:25:01
Ikona  #
OFF
Exp: 804
Level: 40
Data dołączenia: 10.01.2012
Liczba postów: 222
  • Wszystkie działania, które mogą wywrzeć na inne postacie pozytywny lub negatywny wpływ zostaną sklasyfikowane w zbiorze reguł PvP.
  • Gracze będą musieli decydować w jakich rodzajach sytuacji PvP będą brali aktywny udział i jaki rodzaj kar akceptują w zamian.
  • Akcja PvP, która prowadziłaby do innych kar niż te zaakceptowane przez podejmującego ją gracza nie wywrze żadnych skutków na odpowiednim celu.
  • Członkowie grupy będą chronieni przed akcjami zaczepnymi innych z grupy.
  • Członkowie grupy podczas obrony przed graczami z zewnątrz będą korzystali ze zmienionych kar.
  • Prezentacja wszystkich istotnych dla graczy informacji o PvP będzie przejrzana i uzupełniona.


1. IMO każdy rzucony wall, blokowanie sobą itd. zostanie potraktowane jako udział w walce, tak jak teraz, z tym że dodadzą walle właśnie..
2. Brzmi to jak pvp activation: http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=3527140&pagenumber=1 , a na pewno modyfikacja tegoż
3. Pytanie, które padło wiele razy, co należy rozumieć przez grupę. Czy party, gildie, czy może także (lub tylko) party revenge skull? W każdym razie no friendly fire w tej 'grupie'
4. Punkt 4 może wskazywać, że chodzi o party i gildie, bez party revenge skulla, dodatkowo jeszcze zmniejszone kary w przypadku śmierci dla graczy w party i gildii?

CH. nie pvp..

______________
Saint Marshall: rteger mam do ciebie 3ci raz pisac o twoim bledzie? kiedy chcesz to poprawic?
rteger: mute i warn za zanizanie, jeszcze jedna taka odzywka i skonczysz jak brat
13 września 2012 godz. 23:33:15
Ikona  #
Senator
OFF
Magia Pianek
Exp: 3014
Level: 78
Avatar
Data dołączenia: 12.11.2010
Wiek: 32
Skąd: Płock
Liczba postów: 2004
Yhh... jestem dzieckiem o-pvp ale już współczuję wam, każda nowa zmiana w pvp jest na gorsze.
______________
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
14 września 2012 godz. 01:11:35
Ikona  #
OFF
Exp: 3456
Level: 83
Data dołączenia: 27.03.2011
Wiek: 32

Stakaaho
Postać: Stakaaho
Profesja: Paladin
Level: 327
Osiągnięcia: 257
Serwer: Lobera
Partnerka: Sefirosu
Liczba postów: 714
Z tego co tutaj wynika, albo tylko ja tyle z tego wywnioskowałem to na war mode i może w party? nie będzie już 'friendly fire'. Zmiana ta byłaby nawet nawet. Ciekawe jak reszta będzie wyglądać. Mam nadzieje, że źle zrozumiałem inne podpunkty bo jakby asysty miały powodować coś pod typ fraga to śmiech.
______________
14 września 2012 godz. 01:34:36
Ikona  #
OFF
Exp: 36
Level: 9
Data dołączenia: 10.09.2012
Liczba postów: 8
Ronik napisał(a):
Mam nadzieje, że źle zrozumiałem inne podpunkty bo jakby asysty miały powodować coś pod typ fraga to śmiech.



tam śmiech na sali zaraz, zobacz jak wyewoluje wbijanie ludziom RSów emotka na bank tak nie będzie można, to byłoby dla niektórych za piękne

zastanawia mnie takie coś: "Każdy gracz powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkich opcji gry" - hehehe czyli co, power abuse zlikwidują???

@LuisPro
post dnia hahahah
______________
14 września 2012 godz. 02:04:07
Ikona  #
OFF
Exp: 804
Level: 40
Data dołączenia: 10.01.2012
Liczba postów: 222
Chcą zrobić pa, rs trapy itd. technicznie niemożliwe.

Ktoś tam napisał że no friendly fire zmiana nawet nawet?
heheheehehee
______________
Saint Marshall: rteger mam do ciebie 3ci raz pisac o twoim bledzie? kiedy chcesz to poprawic?
rteger: mute i warn za zanizanie, jeszcze jedna taka odzywka i skonczysz jak brat
14 września 2012 godz. 10:29:40
Ikona  #
OFF
Exp: 210
Level: 21
Avatar
Data dołączenia: 25.05.2012
Wiek: 38
Skąd: Łódź

Postać usunięta.
Liczba postów: 59
Po tym newsie wiem, że nic nie wiem...

Chyba tylko napisali takie info na odczepne. Takie flaki z olejem.
______________
14 września 2012 godz. 12:00:18
Podziękowali: Deezy
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
LootSplitter LootSplitter Bosses Bosses Monster respawn Monster respawn Maps Maps LogAnalyzer LogAnalyzer LootSeller LootSeller MonsterComparator MonsterComparator DressUp DressUp Loterie Loterie Outfiter Outfiter Calc Calc Mini World Changes Mini World Changes
Promoted Fansite
Rat
10
20
5
Odporności:
+20%
+20%
 
 
 
-10%
-10%
Łup:
4 item item
Średni profit:
3.98 gp
Urmahlullu the Weakened
0
0
Odporności:
 
 
 
 
 
 
 
Łup:
5 item 3 item item 100 item item item 2 item 2 item 2 item item item item item item 20 item 20 item 20 item 10 item 10 item 10 item 100 item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item 3 item
Bonus do bosstiariusza:
3x
Zaloguj się, aby utworzyć swoje cooldowny.
Mozilla
SHOUTBOX