Na koniec nadszedł czas, aby ujawnić kilka intrygujących ciekawostek na temat bogactw, jakie możesz pozyskać z Rotten Blood, przemierzając bezbożne tereny i pokonując ropiejący rozkład. Moc krwiOprócz imponujących wartości, nowe najlepsze przedmioty są nasycone krwawą mocą: każdy przedmiot wzmacnia jedno z najlepszych zaklęć Twojej profesji, podobnie jak Koło Przeznaczenia. Nowe bronie będą również dostępne jako wersje specjalne. Siła ich ulepszenia przewyższa siłę zwykłej wersji, stąd ich przedrostek Wielki i wyrafinowany wygląd. Ich szczegółowe statystyki zostaną ujawnione na serwerze testowym, ale już teraz możesz przyjrzeć się ich eleganckiemu wykonaniu, ich nazwom, żywiołom oraz ich ulepszeniom: Broń rycerza: Fierce BerserkBroń paladyna: Divine CalderaBroń czarnoksiężnika: Great Fire Wave i Energy WaveBronń druida: Strong Ice Wave i Terra WaveModyfikacja zwykłej krwawej broni ma silny wpływ, około połowy wzrostu obrażeń, jaki można uzyskać dzięki augmentacji zaklęcia w Kole Przeznaczenia. Modyfikacja potężnej krwawej broni ma potężny wpływ, podobny do zwiększenia obrażeń, które można uzyskać dzięki ulepszeniu zaklęcia w Kole Przeznaczenia. Nogawice, buty: Skraca czas odnowienia zaklęcia awatara o 9 minut. Zdobywanie krwawych przedmiotów Nowe najlepsze przedmioty mogą spaść do upragnionej torby (bag you covet) od czworga dzieci Bakragore. Skażenia zwiększą tę szansę na wypadnięcie. Po pokonaniu Bakragore po raz pierwszy masz większą szansę na upuszczenie upragnionej torby. Ta szansa będzie się zwiększać z każdym zabójstwem, dopóki nie zrabujesz mu torby. Wtedy Twoja szansa na wypadnięcie powraca do pierwotnej wartości, która jest znacznie niższa niż zwiększona szansa na pierwsze zabicie. Za każdym razem, gdy później go pokonasz, nie otrzymując torby, Twoje szanse ponownie wzrosną, aż do następnego zrzutu. Posiadanie skażeń daje Ci także szansę na łupienie splamionych serc i serc ciemnego światła ze zwykłych potworów w Rotten Blood. Im większa liczba skażeń, tym większa szansa na ich wypadnięcie. Jaki jest ich cel? Gdy zabijesz Bakragore po raz pierwszy, możesz użyć ołtarza w Przedsionku Krwi, aby złożyć szkarłatną ofiarę: Jeśli poświęcisz 5 Splamionych Serc, 5 Mrocznych Serc i 50,000,000 sztuk złota, otrzymasz upragnioną torbę zawierającą najlepszy przedmiot (BiS). Pokonanie Bakragore'a i posiadanie jego skazy, to jedyny sposób, aby mieć szansę na zdobycie przedmiotów w wersji "wspaniałej". Im wyższy poziom skażenia, tym większa szansa na zdobycie najlepszego przedmiotu z Bakragore i tym większa szansa na upuszczenie broni jako wersji "wspaniałej". Zwoje promocjiJest jeszcze jeden pożądany skarb, który możesz zdobyć od Bakragore: zwoje promocji. Najmniejszy daje Twojej postaci 3 punkty awansu, które możesz wydać w Kole Przeznaczenia, najpotężniejszy daje aż 20 punktów.  Im wyższy poziom obciążenia w walce, tym większa szansa na zdobycie silniejszego zwoju z Bakragore. Każda postać powyżej 51 poziomu może użyć każdego rodzaju zwoju tylko raz, więc w sumie postać może zyskać w ten sposób 50 dodatkowych punktów awansu. Oczywiście jest więcej kosztowności i dokonań, które możesz przywieźć ze sobą z tego splugawionego miejsca. Mamy nadzieję, że jesteście chętni do odkrywania Rotten Blood, przekraczania swoich granic i czerpania chwały. Dla żądnych przygód i odważnych, Dla dociekliwych i ciekawskich, Dla dzielnych i nieustępliwych, którzy zapuszczają się na swoją krawędź i poza nią, To jest Twoje powołanie. __________________________________________ Nadchodzące następne: Zbliża się świt Twojej podróży na Testa, Testera i Testebra! Zapowiedzi zawartości 4/4 | Zapowiedzi nowych funkcji 2/2 |
|
Sword:
You see a sanguine blade (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, sword fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 61.00 oz.
You see a grand sanguine blade (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, sword fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 60.00 oz.
You see a sanguine razor (Atk:8 physical + 50 energy, Def:35, sword fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 81.00 oz.
You see a grand sanguine razor (Atk:8 physical + 50 energy, Def:35, sword fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 79.00 oz.
Club:
You see a sanguine cudgel (Atk:8 physical + 46 death, Def:32 +3, club fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 69.00 oz.
You see a grand sanguine cudgel (Atk:8 physical + 46 death, Def:32 +3, club fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 68.00 oz.
You see a sanguine bludgeon (Atk:8 physical + 50 earth, Def:35, club fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 93.00 oz.
You see a grand sanguine bludgeon (Atk:8 physical + 50 earth, Def:35, club fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 91.00 oz.
Axe:
You see a sanguine hatchet (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, axe fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 72.00 oz.
You see a grand sanguine hatchet (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, axe fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 71.00 oz.
You see a sanguine battleaxe (Atk:8 physical + 50 death, Def:35, axe fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 85.00 oz.
You see a grand sanguine battleaxe (Atk:8 physical + 50 death, Def:35, axe fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%) Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 83.00 oz
Bow/crossbow:
You see a sanguine bow (Range:6, Atk+9, Hit%+6, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection earth +5%) Augments: (Divine Caldera -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher. It weighs 47.00 oz.
You see a grand sanguine bow (Range:6, Atk+9, Hit%+6, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection earth +5%) Augments: (Divine Caldera -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher. It weighs 47.00 oz.
You see a sanguine crossbow (Range:6, Atk+10, Hit%+7, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection fire +5%) Augments: (Divine Caldera -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher. It weighs 47.00 oz.
You see a grand sanguine crossbow (Range:6, Atk+10, Hit%+7, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection fire +5%) Augments: (Divine Caldera -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher. It weighs 47.00 oz.
Rod/wand:
You see a sanguine rod (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +5%, life leech +6%, mana leech +3%, ice magic level +1, earth magic level +1, protection death +6%) Augments: (Strong Ice Wave -> Strong Impact, Terra Wave -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher. It weighs 25.00 oz.
You see a grand sanguine rod (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +5%, life leech +6%, mana leech +3%, ice magic level +1, earth magic level +1, protection death +6%) Augments: (Strong Ice Wave -> Powerful Impact, Terra Wave -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher. It weighs 24.00 oz.
You see a sanguine coil (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, life leech +2%, mana leech +1%, fire magic level +1, energy magic level +1, protection earth +6%) Augments: (Great Fire Wave -> Strong Impact, Energy Wave -> Strong Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher. It weighs 22.00 oz.
You see a grand sanguine coil (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, life leech +2%, mana leech +1%, fire magic level +1, energy magic level +1, protection earth +6%) Augments: (Great Fire Wave -> Powerful Impact, Energy Wave -> Powerful Impact). Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot). Classification: 4 Tier: 0. It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher. It weighs 21.00 oz.
Legs/boots:
You see sanguine greaves (Arm:11, distance fighting +3, holy magic level +1, protection physical +7%, energy +8%) Augments: (Avatar of Light -> -540s cooldown). It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher. It weighs 32.00 oz.
You see sanguine legs (Arm:12, sword fighting +4, axe fighting +4, club fighting +4, protection physical +8%, death +6%) Augments: (Avatar of Steel -> -540s cooldown). It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher. It weighs 38.00 oz.
You see sanguine galoshes (Arm:3, magic level +2, protection physical +2%, fire +8%) Augments: (Avatar of Nature -> -540s cooldown). Imbuements: (Empty Slot). It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher. It weighs 17.00 oz.
You see sanguine boots (Arm:3, magic level +2, protection physical +2%, ice +8%) Augments: (Avatar of Storm -> -540s cooldown). Imbuements: (Empty Slot). It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher. It weighs 19.00 oz.
|