Login: Zapamiętaj
Hasło:
Krwawa rapsodia - VI Zapowiedź Leniej Aktualizacji
Autor Wiadomość
Ikona  #
Administrator
OFF
The Ancient Dark Wizard
Exp: 8588
Level: 131
Avatar
Data dołączenia: 13.10.2008
Wiek: 39
Skąd: Iława

Mastro Daro
Postać: Mastro Daro
Profesja: Master Sorcerer
Level: 228
Osiągnięcia: 131
Serwer: Peloria
Liczba postów: 7754
obrazek
Na koniec nadszedł czas, aby ujawnić kilka intrygujących ciekawostek na temat bogactw, jakie możesz pozyskać z Rotten Blood, przemierzając bezbożne tereny i pokonując ropiejący rozkład.

Moc krwi

Oprócz imponujących wartości, nowe najlepsze przedmioty są nasycone krwawą mocą: każdy przedmiot wzmacnia jedno z najlepszych zaklęć Twojej profesji, podobnie jak Koło Przeznaczenia. Nowe bronie będą również dostępne jako wersje specjalne. Siła ich ulepszenia przewyższa siłę zwykłej wersji, stąd ich przedrostek Wielki i wyrafinowany wygląd.

Ich szczegółowe statystyki zostaną ujawnione na serwerze testowym, ale już teraz możesz przyjrzeć się ich eleganckiemu wykonaniu, ich nazwom, żywiołom oraz ich ulepszeniom:

obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek


Broń rycerza: Fierce Berserk
Broń paladyna: Divine Caldera
Broń czarnoksiężnika: Great Fire Wave i Energy Wave
Bronń druida: Strong Ice Wave i Terra Wave

Modyfikacja zwykłej krwawej broni ma silny wpływ, około połowy wzrostu obrażeń, jaki można uzyskać dzięki augmentacji zaklęcia w Kole Przeznaczenia.
Modyfikacja potężnej krwawej broni ma potężny wpływ, podobny do zwiększenia obrażeń, które można uzyskać dzięki ulepszeniu zaklęcia w Kole Przeznaczenia.

Nogawice, buty: Skraca czas odnowienia zaklęcia awatara o 9 minut.

Zdobywanie krwawych przedmiotów

obrazek
Nowe najlepsze przedmioty mogą spaść do upragnionej torby (bag you covet) od czworga dzieci Bakragore. Skażenia zwiększą tę szansę na wypadnięcie.
Po pokonaniu Bakragore po raz pierwszy masz większą szansę na upuszczenie upragnionej torby. Ta szansa będzie się zwiększać z każdym zabójstwem, dopóki nie zrabujesz mu torby. Wtedy Twoja szansa na wypadnięcie powraca do pierwotnej wartości, która jest znacznie niższa niż zwiększona szansa na pierwsze zabicie. Za każdym razem, gdy później go pokonasz, nie otrzymując torby, Twoje szanse ponownie wzrosną, aż do następnego zrzutu.

Posiadanie skażeń daje Ci także szansę na łupienie splamionych serc i serc ciemnego światła ze zwykłych potworów w Rotten Blood. Im większa liczba skażeń, tym większa szansa na ich wypadnięcie. Jaki jest ich cel?
Gdy zabijesz Bakragore po raz pierwszy, możesz użyć ołtarza w Przedsionku Krwi, aby złożyć szkarłatną ofiarę:
Jeśli poświęcisz 5 Splamionych Serc, 5 Mrocznych Serc i 50,000,000 sztuk złota, otrzymasz upragnioną torbę zawierającą najlepszy przedmiot (BiS).

Pokonanie Bakragore'a i posiadanie jego skazy, to jedyny sposób, aby mieć szansę na zdobycie przedmiotów w wersji "wspaniałej". Im wyższy poziom skażenia, tym większa szansa na zdobycie najlepszego przedmiotu z Bakragore i tym większa szansa na upuszczenie broni jako wersji "wspaniałej".

Zwoje promocji

Jest jeszcze jeden pożądany skarb, który możesz zdobyć od Bakragore: zwoje promocji. Najmniejszy daje Twojej postaci 3 punkty awansu, które możesz wydać w Kole Przeznaczenia, najpotężniejszy daje aż 20 punktów.

obrazek


Im wyższy poziom obciążenia w walce, tym większa szansa na zdobycie silniejszego zwoju z Bakragore. Każda postać powyżej 51 poziomu może użyć każdego rodzaju zwoju tylko raz, więc w sumie postać może zyskać w ten sposób 50 dodatkowych punktów awansu.

Oczywiście jest więcej kosztowności i dokonań, które możesz przywieźć ze sobą z tego splugawionego miejsca. Mamy nadzieję, że jesteście chętni do odkrywania Rotten Blood, przekraczania swoich granic i czerpania chwały.

Dla żądnych przygód i odważnych,
Dla dociekliwych i ciekawskich,
Dla dzielnych i nieustępliwych, którzy zapuszczają się na swoją krawędź i poza nią,

To jest Twoje powołanie.

__________________________________________
Nadchodzące następne: Zbliża się świt Twojej podróży na Testa, Testera i Testebra!

Zapowiedzi zawartości 4/4Zapowiedzi nowych funkcji 2/2
______________
You see a grave.
You read: Here lies the RPG-part of this game. We will miss you!
Trimegis: Power comes to those who have the intelligence to claim it.
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
12 czerwca 2023 godz. 10:41:35
Podziękowali: IRequ, Dardar, Taczki, Iris, Lord Rafarus
Ikona  #
Administrator
OFF
The Ancient Dark Wizard
Exp: 8588
Level: 131
Avatar
Data dołączenia: 13.10.2008
Wiek: 39
Skąd: Iława

Mastro Daro
Postać: Mastro Daro
Profesja: Master Sorcerer
Level: 228
Osiągnięcia: 131
Serwer: Peloria
Liczba postów: 7754
Nazwy i właściwości przedmiotów:

Knight

Sanguine Blade: Fire + Physical (1H Sword)
Grand Sanguine Blade: Fire + Physical

Sanguine Razor: Energy + Physical (2H Sword)
Grand Sanguine Razor: Energy + Physical

Sanguine Cudgel: Death + Physical (1H Club)
Grand Sanguine Cudgel: Death + Physical

Sanguine Bludgeon: Earth + Physical (2H Club)
Grand Sanguine Bludgeon: Earth + Physical

Sanguine Hatchet: Fire + Physical (1H Axe)
Grand Sanguine Hatchet: Fire + Physical

Sanguine Battleaxe: Death + Physical (2H Axe)
Grand Sanguine Battleaxe: Death + Physical

Sanguine Legs: Physical + Death Protection

Paladin

Sanguine Bow: Earth Protection
Grand Sanguine Bow: Earth Protection

Sanguine Crossbow: Fire Protection
Grand Sanguine Crossbow: Fire Protection

Sanguine Greaves: Energy + Physical Protection (paladin)

Sorcerer

Sanguine Coil: Earth Protection (Wand)
Grand Sanguine Coil: Earth Protection

Sanguine Boots: Ice + Physical Protection

Druid

Sanguine Rod: Death Protection (Rod)
Grand Sanguine Rod: Death Protection

Sanguine Galoshes: Fire + Physical Protection
______________
You see a grave.
You read: Here lies the RPG-part of this game. We will miss you!
Trimegis: Power comes to those who have the intelligence to claim it.
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
12 czerwca 2023 godz. 10:41:56
Edytował MastroDaro
12 czerwca 2023 godz. 10:53:24
Ikona  #
OFF
aka Gin
Exp: 2443
Level: 70
Avatar
Data dołączenia: 13.06.2010
Wiek: 34

Namikane
Postać: Namikane
Profesja: Royal Paladin
Level: 187
Osiągnięcia: 110
Serwer: Harmonia
Liczba postów: 178
No tłumaczenie krwawa moc czy moc krwi brzmi o wiele lepiej niż optymistyczna moc jeśli chodzi o motyw przewodni w tych zapowiedziach ;d

A co do dzisiejszego info to nie za bardzo się popisali z elementami broni zwłaszcza jeśli chodzi o cluba co dostał znowu ziemię. Z drugiej strony Mirade już po pierwszej zapowiedzi mówiła że będzie możliwość zmiany elementów broni jeżeli wystarczająco dużo osób będzie o to płakać ehm prosić. Tak że zobaczymy jak to będzie wyglądać na teście.
______________
12 czerwca 2023 godz. 11:14:37
Edytował D4n1
12 czerwca 2023 godz. 11:15:15
Ikona  #
OFF
Exp: 1098
Level: 47
Data dołączenia: 24.01.2022
Wiek: 36
Liczba postów: 34
Czemu ueki nie są ?
______________
12 czerwca 2023 godz. 12:00:19
Ikona  #
OFF
Exp: 769
Level: 39
Data dołączenia: 16.12.2017
Wiek: 32
Liczba postów: 367
D4n1 napisał(a):
No tłumaczenie krwawa moc czy moc krwi brzmi o wiele lepiej niż optymistyczna moc jeśli chodzi o motyw przewodni w tych zapowiedziach ;d

A co do dzisiejszego info to nie za bardzo się popisali z elementami broni zwłaszcza jeśli chodzi o cluba co dostał znowu ziemię. Z drugiej strony Mirade już po pierwszej zapowiedzi mówiła że będzie możliwość zmiany elementów broni jeżeli wystarczająco dużo osób będzie o to płakać ehm prosić. Tak że zobaczymy jak to będzie wyglądać na teście.


Przecież club nie ma 2h od ziemi, wiec na pewo się przyda emotka

Chociaż i tak wyczuwam cene z kosmosu emotka
______________
12 czerwca 2023 godz. 12:16:14
Ikona  #
OFF
Maruda
Exp: 2587
Level: 72
Avatar
Data dołączenia: 23.06.2009
Wiek: 33
Skąd: Tarnowskie Góry

Palek Koszalek
Postać: Palek Koszalek
Profesja: Royal Paladin
Level: 371
Osiągnięcia: 901
Serwer: Bona
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 337
Liczyłem w tym update na wzmocnienie bossów typu orsh czy feru, a tu niemal wszystko dla dominamdo.
______________
12 czerwca 2023 godz. 13:38:07
Ikona  #
OFF
Exp: 909
Level: 43
Avatar
Data dołączenia: 10.11.2022

Staxar
Postać: Staxar
Profesja: Elite Knight
Level: 195
Osiągnięcia: 121
Serwer: Antica
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 1091
Palek napisał(a):
Liczyłem w tym update na wzmocnienie bossów typu orsh czy feru, a tu niemal wszystko dla dominamdo.


Jaki sens ma wybranie się na bossa, którego większość nawet nie jest w stanie zaznaczyć na battle? Już dawno powinni zmodyfikować hp/siłę określonego rodzaju bossów, tak żeby wybranie się na danego bossa dla randomowych graczy miało sens.

Szału nie ma z tym updatem, powoli odechciewa się grać.
______________
12 czerwca 2023 godz. 16:01:29
Podziękowali: Lord Rafarus
Ikona  #
OFF
Exp: 1962
Level: 63
Avatar
Data dołączenia: 17.06.2010
Wiek: 32
Skąd: Hell

Chylek the Demonhunter
Profesja: Elite Knight
Level: 1133
Osiągnięcia: 426
Serwer: Secura
Partnerka: Anciolek
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 310
gacu napisał(a):
D4n1 napisał(a):
No tłumaczenie krwawa moc czy moc krwi brzmi o wiele lepiej niż optymistyczna moc jeśli chodzi o motyw przewodni w tych zapowiedziach ;d

A co do dzisiejszego info to nie za bardzo się popisali z elementami broni zwłaszcza jeśli chodzi o cluba co dostał znowu ziemię. Z drugiej strony Mirade już po pierwszej zapowiedzi mówiła że będzie możliwość zmiany elementów broni jeżeli wystarczająco dużo osób będzie o to płakać ehm prosić. Tak że zobaczymy jak to będzie wyglądać na teście.


Przecież club nie ma 2h od ziemi, wiec na pewo się przyda emotka

Chociaż i tak wyczuwam cene z kosmosu emotka


Pewnie tak samo się przyda jak useless lion hammer, który poza byciem itemkiem do przepalenia w forge'u, nie przydaje się do niczego XD

@topic

Ten update, poza ładnymi grafikami nowych potworów, (których oczywiście, kolejna ilość charm pointsów, nie wniesie nic do gry), rozczarowanie, nic więcej. DMG broni pewnie będą zmieniać jeszcze 10x na TS, razem z tymi statystykami, ale sam fakt, oni poprostu nie umieją zrobić nic samemu tak, aby community było happy od początku, do końca.

~~
Chylek
______________
12 czerwca 2023 godz. 19:40:26
Edytował Chylek
12 czerwca 2023 godz. 19:42:43
Ikona  #
Redaktor
OFF
xDˣᴰ
Exp: 3627
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 06.06.2012
Liczba postów: 2603
Chylek napisał(a):
gacu napisał(a):


Przecież club nie ma 2h od ziemi, wiec na pewo się przyda emotka


Pewnie tak samo się przyda jak useless lion hammer, który poza byciem itemkiem do przepalenia w forge'u, nie przydaje się do niczego XD

na tibia.com też już się społeczność o ten earth dmg zes... przyczepiła
odpowiedć CMa :

Nowa broń uwzględnia wrażliwość potworów na nowych terenach łowieckich. Zalecamy wypróbowanie różnych rzeczy przed wyciągnięciem pochopnych wniosków.

emotka
______________
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
12 czerwca 2023 godz. 20:17:39
Ikona  #
OFF
Exp: 2355
Level: 69
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 34

Kimax Jadim
Postać: Kimax Jadim
Profesja: Elder Druid
Level: 212
Osiągnięcia: 134
Serwer: Quintera
Gildia: Panda Power
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 884
Elew napisał(a):
Chylek napisał(a):
gacu napisał(a):


Przecież club nie ma 2h od ziemi, wiec na pewo się przyda emotka


Pewnie tak samo się przyda jak useless lion hammer, który poza byciem itemkiem do przepalenia w forge'u, nie przydaje się do niczego XD

na tibia.com też już się społeczność o ten earth dmg zes... przyczepiła
odpowiedć CMa :

Nowa broń uwzględnia wrażliwość potworów na nowych terenach łowieckich. Zalecamy wypróbowanie różnych rzeczy przed wyciągnięciem pochopnych wniosków.

emotka

Tworzenie broni pod respawn na którym będzie mogło expic może 0.5% spoleczności jest rzeczywiście rozsądne xD a do tego powodzenia w polowaniu z 2 ręką w teamhuncie na hardcore spocie xD ogólnie danie clubom 2h ziemi pokazuje jak bardzo odklejeni od gry są twórcy xD
______________
12 czerwca 2023 godz. 21:07:17
Ikona  #
OFF
Exp: 133
Level: 16
Data dołączenia: 13.06.2023
Wiek: 34
Skąd: Poznań
Liczba postów: 1
Dwuręka od ziemi nie jest zła. Kiedyś musieliby dodać tak czy siak bo swojego przeznaczenie będzie miała na takich otherworldach, energy biblio, szkielety, true asury, winter court (tak, wiem o ogniu, ale still) i wiele innych, a w tym wszystkim jest ważniejsze pytanie... Co będzie poza żywiołem i jakie to będą bonusy bo mogą na prawdę wiele zrekompensować więc lamentować nie ma sensu póki co.
______________
13 czerwca 2023 godz. 08:12:56
Ikona  #
OFF
Exp: 1634
Level: 57
Data dołączenia: 25.02.2012
Wiek: 30
Skąd: Kraków

Asconic
Postać: Asconic
Profesja: Elite Knight
Level: 1074
Osiągnięcia: 529
Serwer: Vunira
Liczba postów: 294
No i w końcu ek doczekał się 2hand sworda od Energi

#edit

@up na asury zdecydowanie energia gdyż pieski są odporne na ziemię szefie
______________
13 czerwca 2023 godz. 11:28:24
Edytował legut
13 czerwca 2023 godz. 11:29:48
Ikona  #
OFF
aka Gin
Exp: 2443
Level: 70
Avatar
Data dołączenia: 13.06.2010
Wiek: 34

Namikane
Postać: Namikane
Profesja: Royal Paladin
Level: 187
Osiągnięcia: 110
Serwer: Harmonia
Liczba postów: 178
test serwer działa jakby ktoś był tutaj i nie wiedział jeszcze
______________
13 czerwca 2023 godz. 14:24:52
Ikona  #
OFF
klawiatura głupcze
Exp: 1933
Level: 62
Avatar
Data dołączenia: 11.07.2013
Wiek: 39
Skąd: Kazordoon

Del Gato
Postać: Del Gato
Profesja: Knight
Level: 200
Osiągnięcia: 420
Serwer: Bona
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 1600
itemki niczego sobie
______________
13 czerwca 2023 godz. 14:27:20
Ikona  #
OFF
Exp: 2355
Level: 69
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 34

Kimax Jadim
Postać: Kimax Jadim
Profesja: Elder Druid
Level: 212
Osiągnięcia: 134
Serwer: Quintera
Gildia: Panda Power
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 884
Sword:

You see a sanguine blade (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, sword fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 61.00 oz.

You see a grand sanguine blade (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, sword fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 60.00 oz.

You see a sanguine razor (Atk:8 physical + 50 energy, Def:35, sword fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 81.00 oz.

You see a grand sanguine razor (Atk:8 physical + 50 energy, Def:35, sword fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 79.00 oz.

Club:


You see a sanguine cudgel (Atk:8 physical + 46 death, Def:32 +3, club fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 69.00 oz.

You see a grand sanguine cudgel (Atk:8 physical + 46 death, Def:32 +3, club fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 68.00 oz.

You see a sanguine bludgeon (Atk:8 physical + 50 earth, Def:35, club fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 93.00 oz.

You see a grand sanguine bludgeon (Atk:8 physical + 50 earth, Def:35, club fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 91.00 oz.

Axe:

You see a sanguine hatchet (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, axe fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 72.00 oz.

You see a grand sanguine hatchet (Atk:8 physical + 46 fire, Def:32 +3, axe fighting +5, life leech +6%, mana leech +3%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 71.00 oz.

You see a sanguine battleaxe (Atk:8 physical + 50 death, Def:35, axe fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 85.00 oz.

You see a grand sanguine battleaxe (Atk:8 physical + 50 death, Def:35, axe fighting +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%)
Augments: (Fierce Berserk -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 83.00 oz

Bow/crossbow:


You see a sanguine bow (Range:6, Atk+9, Hit%+6, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection earth +5%)
Augments: (Divine Caldera -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher.
It weighs 47.00 oz.

You see a grand sanguine bow (Range:6, Atk+9, Hit%+6, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection earth +5%)
Augments: (Divine Caldera -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher.
It weighs 47.00 oz.

You see a sanguine crossbow (Range:6, Atk+10, Hit%+7, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection fire +5%)
Augments: (Divine Caldera -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher.
It weighs 47.00 oz.

You see a grand sanguine crossbow (Range:6, Atk+10, Hit%+7, distance fighting +4, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, protection fire +5%)
Augments: (Divine Caldera -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher.
It weighs 47.00 oz.

Rod/wand:

You see a sanguine rod (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +5%, life leech +6%, mana leech +3%, ice magic level +1, earth magic level +1, protection death +6%)
Augments: (Strong Ice Wave -> Strong Impact, Terra Wave -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher.
It weighs 25.00 oz.

You see a grand sanguine rod (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +5%, life leech +6%, mana leech +3%, ice magic level +1, earth magic level +1, protection death +6%)
Augments: (Strong Ice Wave -> Powerful Impact, Terra Wave -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher.
It weighs 24.00 oz.

You see a sanguine coil (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, life leech +2%, mana leech +1%, fire magic level +1, energy magic level +1, protection earth +6%)
Augments: (Great Fire Wave -> Strong Impact, Energy Wave -> Strong Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher.
It weighs 22.00 oz.

You see a grand sanguine coil (magic level +5, critical hit chance 10%, critical extra damage +12%, life leech +2%, mana leech +1%, fire magic level +1, energy magic level +1, protection earth +6%)
Augments: (Great Fire Wave -> Powerful Impact, Energy Wave -> Powerful Impact).
Imbuements: (Empty Slot, Empty Slot).
Classification: 4 Tier: 0.
It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher.
It weighs 21.00 oz.

Legs/boots:

You see sanguine greaves (Arm:11, distance fighting +3, holy magic level +1, protection physical +7%, energy +8%)
Augments: (Avatar of Light -> -540s cooldown).
It can only be wielded properly by paladins of level 600 or higher.
It weighs 32.00 oz.

You see sanguine legs (Arm:12, sword fighting +4, axe fighting +4, club fighting +4, protection physical +8%, death +6%)
Augments: (Avatar of Steel -> -540s cooldown).
It can only be wielded properly by knights of level 600 or higher.
It weighs 38.00 oz.

You see sanguine galoshes (Arm:3, magic level +2, protection physical +2%, fire +8%)
Augments: (Avatar of Nature -> -540s cooldown).
Imbuements: (Empty Slot).
It can only be wielded properly by druids of level 600 or higher.
It weighs 17.00 oz.

You see sanguine boots (Arm:3, magic level +2, protection physical +2%, ice +8%)
Augments: (Avatar of Storm -> -540s cooldown).
Imbuements: (Empty Slot).
It can only be wielded properly by sorcerers of level 600 or higher.
It weighs 19.00 oz.
______________
13 czerwca 2023 godz. 14:48:04
Edytował Krwiopalczasty
13 czerwca 2023 godz. 14:58:02
Podziękowali: cru11
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
LootSplitter LootSplitter Bosses Bosses Monster respawn Monster respawn Maps Maps LogAnalyzer LogAnalyzer LootSeller LootSeller MonsterComparator MonsterComparator DressUp DressUp Loterie Loterie Outfiter Outfiter Calc Calc Mini World Changes Mini World Changes
Promoted Fansite
Troll
40
50
5
Odporności:
+20%
+10%
 
 
 
-10%
-10%
Łup:
20 item item item item item item item item item item item item
Średni profit:
18.42 gp
Goshnar's Greed
0
0
Odporności:
 
 
 
 
 
 
 
Łup:
Z tego potwora nie można zagarnąć żadnego łupu.
Bonus do bosstiariusza:
3x
Zaloguj się, aby utworzyć swoje cooldowny.
Mozilla
SHOUTBOX