Login: Zapamiętaj
Hasło:
Zmiany w balansie
Autor Wiadomość
Ikona  #
Redaktor
OFF
Exp: 3725
Level: 86
Avatar
Data dołączenia: 31.05.2014
Wiek: 95

Dardar Zamoldimor
Profesja: Royal Paladin
Level: 943
Osiągnięcia: 1251
Serwer: Celesta
Gildia: Little Hero
Tytuł: Savant of Tibia
Liczba postów: 3726
W związku z ostatnimi zmianami w balansie gry na Rotten Blood, w ciągu najbliższych tygodni CipSoft nadal będzie dostosowywać kolejne tereny łowieckie, aby dalej zająć się rozwojem gospodarczym w Tibii. W trakcie dzisiejszego zapisu stanu serwerów nastąpiły zmiany w balansie na terenach łowieckich, które generowały nieproporcjonalnie wysokie zyski pod względem łupów.
obrazek

Great Pearl Reef:
  • two-headed_turtle -12% łupu
  • foam_stalker -12% łupu

Temple of the Moon Goddess:
  • naga_archer -6% łupu
  • naga_warrior -6% łupu
  • makara -6% łupu

Asura Vaults:
  • hellhound -5% łupu
  • true_dawnfire_asura -11% łupu
  • true_midnight_asura -11% łupu
  • true_frost_flower_asura -11% łupu

Ingol:
  • crape_man -9% łupu
  • harpy -5% łupu
  • rhindeer -9% łupu


CipSoft będzie oczywiście monitorować sytuację i przyglądać się efektom zmian.

Do zobaczenia w Tibii!
______________
Wspieraj Tibiopedia.pl: Zostań VIPem!
30 października 2023 godz. 14:18:02
Podziękowali: Taczki
Ikona  #
OFF
Exp: 291
Level: 24
Data dołączenia: 21.12.2014
Wiek: 31
Skąd: Polska

Elotka
Postać: Elotka
Profesja: Elder Druid
Level: 601
Osiągnięcia: 331
Serwer: Karmeya
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 78
I jak zwykle dostaje się średnim lvl, a h lvl wejdzie na godzinę i ma 5kk kasy...
Warto dodać, że cipsoft robi wszystko aby Nagi i żółwie były kolejnym miejscem typu:
Wbić bestiarke i nigdy więcej się tam nie pojawiać
______________
30 października 2023 godz. 15:15:06
Podziękowali: Blansz, kagar1989, Cabomb, Mepi, oloziomxd, Tynka
Ikona  #
OFF
Exp: 490
Level: 31
Data dołączenia: 27.07.2023
Wiek: 28
Liczba postów: 21
Sasorii napisał(a):
I jak zwykle dostaje się średnim lvl, a h lvl wejdzie na godzinę i ma 5kk kasy...
Warto dodać, że cipsoft robi wszystko aby Nagi i żółwie były kolejnym miejscem typu:
Wbić bestiarke i nigdy więcej się tam nie pojawiać

To jak jak z wszystkim nowe serwery wydaj tc zrobimy nowa miejscowke bedzie oblegana po czym zmienimy lota bo wzgledy ekonomii xd to po co robic takie miejscowski oni dobrze wiedza ze tam bedzie dobry lot chyba ze jakis czlowiek tam dostaje premie za nowa miejscowke ktora jest oblegana po czym ej on tam za duzo i dal dyscyplinara ukrucimy to a damy double exp i skill xd
______________
30 października 2023 godz. 16:33:00
Ikona  #
OFF
Exp: 1397
Level: 53
Data dołączenia: 06.10.2014
Wiek: 35

Postać usunięta.
Liczba postów: 661
czyli co teraz fala nerfów różnych miejscówek a na koniec będzie zwieńczenie double lotem ? ;p nie chce mi się wierzyć żę ceny tcków spadną wręcz jestem przekonany że jeszcze urosną.
______________
30 października 2023 godz. 16:59:42
Ikona  #
OFF
Exp: 1135
Level: 48
Data dołączenia: 06.11.2018
Wiek: 34
Skąd: Świnoujście

Kubut
Postać: Kubut
Profesja: Elite Knight
Level: 652
Osiągnięcia: 425
Serwer: Peloria
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 51
Całkiem nie rozumiem tego nerfa na Nagach, przecież tam loot był słaby xD na żółwiach nie ma w ogólę expa, kasa średnia.. Kolejny nerf true asur.. Dziwne te posunięcia
______________
Who Cares.
30 października 2023 godz. 18:37:50
Ikona  #
OFF
Exp: 908
Level: 43
Data dołączenia: 08.11.2012
Godność: Konrad
Wiek: 35
Skąd: Poland

Pan Jurant
Postać: Pan Jurant
Profesja: Elite Knight
Level: 914
Osiągnięcia: 695
Serwer: Celesta
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 292
Nerfy Nag i Pearl Reef kompletnie nie trafione. Jeszce jak Nagi są (a może były) popularne bo dawały spoko exp, to zolwie i pianki byly dobrze zbalansowane, kasa nadrabiala slaby exp. Nawet przed nerfem miejsce bylo raczej tylko do bestiarki bo huncenie tam jest jak dla mnie extremalnie nudne.

Odnosnie true asur i ingola się nie wypowiem bo nie expilem tam zwyczajnie, patrzac jednak na to co ludzie pisza na tibia.com o nerfie to sytuacja nie lepsza, choc Ingol w porownianiu do true asur z tego co widzę po bookingu na dc byl duzo bardziej popularny.

Z perspektywy gracza na mid/low lvl to nie my generujemy te tony golda, tylko high lvle. Na tibia coiny jest cały czas popyt, przynajmniej widzę to po znajomych, jakikolwiek temahunt to boosty muszą być, po story, filmikach widać, że ludzie na kartki też nie żałują, więc skoro są chętni to i cena się trzyma. Każdy narzeka, ze drogie drogie, ale i tak kupuje emotka


Kuźnia powinna już dawno mieć wprowadzone zmiany, tierowanie itemów klasyfikacji 1-3 jest bez sensu, zanim zrobi się np T3 Terra Helmet to juz dawno będzie nas za tą kasę stać na coifa i falcon plate. Sens w broniach pojawia się od T4? Niektórzy mówią, że od T3 jednak te 1,7% szansy mnie nie przekonuje za cenę, którą trzeba zapłacić. Rozbieżność cen pomiędzy clubem, a łukami dla palka to otchłań.

Cip od x czasu pokazuje co się dla niego liczy, trzeba odpuścić pogoń za lvl i cieszyć się grą ze znajomymi po prostu, a high lvl niech sobie między sobą konkurują.
______________
30 października 2023 godz. 19:58:36
Edytował kedzi0591
30 października 2023 godz. 20:08:28
Ikona  #
OFF
Exp: 823
Level: 41
Avatar
Data dołączenia: 10.11.2022

Staxar
Postać: Staxar
Profesja: Knight
Level: 192
Osiągnięcia: 118
Serwer: Antica
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 988
kedzi0591 napisał(a):
...

Kuźnia powinna już dawno mieć wprowadzone zmiany, tierowanie itemów klasyfikacji 1-3 jest bez sensu, zanim zrobi się np T3 Terra Helmet to juz dawno będzie nas za tą kasę stać na coifa i falcon plate. Sens w broniach pojawia się od T4? Niektórzy mówią, że od T3 jednak te 1,7% szansy mnie nie przekonuje za cenę, którą trzeba zapłacić. Rozbieżność cen pomiędzy clubem, a łukami dla palka to otchłań.

Cip od x czasu pokazuje co się dla niego liczy, trzeba odpuścić pogoń za lvl i cieszyć się grą ze znajomymi po prostu, a high lvl niech sobie między sobą konkurują.


Kuźnia daje ci stały bonus do danego przedmiotu - nie na zasadzie imbu, że musisz go odnawiać. Wystarczy spojrzeć na ilość osób, które nie expią jak stamina spada do 100% expa, ale nie expią na X respie jak nie mają określonej liczy exp/h - liczą się tylko najwyższe cyferki, a nie przyjemność z gry. Z tego co zauważyłem to liczy się: exp boost za tc (nawet kilka razy) i najlepsze spoty (monotonne) dla najlepszego rozwiązania exp/h - takie czasy.

Hlvle nie kupują tc za zł, to low lvle kupują tc za zł, a potem low lvle sprzedają tc za cc na markecie - hlvle szczęśliwi. emotka
______________
30 października 2023 godz. 20:37:08
Edytował Staxar
30 października 2023 godz. 20:37:24
Ikona  #
OFF
Exp: 908
Level: 43
Data dołączenia: 08.11.2012
Godność: Konrad
Wiek: 35
Skąd: Poland

Pan Jurant
Postać: Pan Jurant
Profesja: Elite Knight
Level: 914
Osiągnięcia: 695
Serwer: Celesta
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 292
Wiem jak działa kuźnia emotka miałem na myśli, że to gratka dla ludzi z ogromem kasy. Nawet jeśli wziąć pod uwagę, że tiery 5-10 są faktycznie z przeznaczeniem dla topki to tiery 1-2 są raczej useless, a 3-4 zanim się wyfarmi to już nazbiera się kasę na lepsze itemy. Tak więc najpierw się inwestuje w full eq, a później można brać się za tierownaie.
______________
30 października 2023 godz. 21:37:01
Ikona  #
OFF
Exp: 490
Level: 31
Data dołączenia: 27.07.2023
Wiek: 28
Liczba postów: 21
E tam fra to rozrywka tylko i wylacznie po co sie spinac ... ciekawe po ile tc beda jutro
______________
31 października 2023 godz. 06:36:41
Ikona  #
OFF
Exp: 934
Level: 43
Data dołączenia: 19.07.2016
Wiek: 37
Skąd: Wrocław
Liczba postów: 31
kedzi0591 napisał(a):
Nerfy Nag i Pearl Reef kompletnie nie trafione. Jeszce jak Nagi są (a może były) popularne bo dawały spoko exp, to zolwie i pianki byly dobrze zbalansowane, kasa nadrabiala slaby exp. Nawet przed nerfem miejsce bylo raczej tylko do bestiarki bo huncenie tam jest jak dla mnie extremalnie nudne.

Odnosnie true asur i ingola się nie wypowiem bo nie expilem tam zwyczajnie, patrzac jednak na to co ludzie pisza na tibia.com o nerfie to sytuacja nie lepsza, choc Ingol w porownianiu do true asur z tego co widzę po bookingu na dc byl duzo bardziej popularny.

Z perspektywy gracza na mid/low lvl to nie my generujemy te tony golda, tylko high lvle. Na tibia coiny jest cały czas popyt, przynajmniej widzę to po znajomych, jakikolwiek temahunt to boosty muszą być, po story, filmikach widać, że ludzie na kartki też nie żałują, więc skoro są chętni to i cena się trzyma. Każdy narzeka, ze drogie drogie, ale i tak kupuje emotka


Kuźnia powinna już dawno mieć wprowadzone zmiany, tierowanie itemów klasyfikacji 1-3 jest bez sensu, zanim zrobi się np T3 Terra Helmet to juz dawno będzie nas za tą kasę stać na coifa i falcon plate. Sens w broniach pojawia się od T4? Niektórzy mówią, że od T3 jednak te 1,7% szansy mnie nie przekonuje za cenę, którą trzeba zapłacić. Rozbieżność cen pomiędzy clubem, a łukami dla palka to otchłań.

Cip od x czasu pokazuje co się dla niego liczy, trzeba odpuścić pogoń za lvl i cieszyć się grą ze znajomymi po prostu, a high lvl niech sobie między sobą konkurują.


No stary nie zgodzę się co do Pearl Reef. Może piszesz z perspektywy eka, który tam nie zrobi takiego profitu jak rp. Ja 500rpkiem w prismatic eq robiłem tam 1.3kk profitu w godzinę (po zmianach 1-1.2 xd). Uważam, że to jest mega dużo jak na takiego 500rpka w eq za 200k. Natomiast jeżeli nerfią żółwie to może trzeba wziąć się za wereliony? Dają one więcej expa + więcej profitu. Wygląda to tak, że rpkiem na werelionach zrobię 800k profitu w godzinę, może do 900k, ek zrobi 1.5kk. Na żółwiach rpkiem zrobię 1.2kk, ek zrobi niecałe 1kk. Do nerfa jest feru way, pumin - to pierwsze co przychodzi mi do głowy. Dodatkowo nerfienie hellhounda jest giga tragiczne. Chcąc nerfić true asury czy potencjalnie w przyszłości feru way zapewne demony nerfią potwory totalnie przestrzelone. Taki hellhound czy demon to są moby "starej generacji" w mojej opinii, czyli moby które nie dają stałego profitu. Takie żółwie czy wereliony dają stały godzinny profit a moby typu hellhound czy demon są jak ghastly dragon, który da ci w godzinę 200k profitu albo 800k profitu. Chcąc nerfić true asury nerfią hellhounda, który występuje tam w śladowych ilościach a przez to uderzają jeszcze bardziej w jakieś stare respy dla noobków. A mogliby po prostu z asur zabrać dodatkowy 1% xD.
______________
31 października 2023 godz. 08:54:53
Skrytykowali: Szugar
Ikona  #
OFF
Exp: 191
Level: 20
Data dołączenia: 23.09.2013
Wiek: 35
Skąd: Ruda Ślaska
Liczba postów: 3
zawsze nerfy (-) *****y cipsoft.. jak tu grać solo ,,, na to juz nie patrza ,, ile mozna siedzieć na rotach emotka



______________
31 października 2023 godz. 10:08:17
Ikona  #
OFF
Exp: 908
Level: 43
Data dołączenia: 08.11.2012
Godność: Konrad
Wiek: 35
Skąd: Poland

Pan Jurant
Postać: Pan Jurant
Profesja: Elite Knight
Level: 914
Osiągnięcia: 695
Serwer: Celesta
Tytuł: Keeper of Tibia
Liczba postów: 292
Skaj994 napisał(a):


No stary nie zgodzę się co do Pearl Reef. Może piszesz z perspektywy eka, który tam nie zrobi takiego profitu jak rp. Ja 500rpkiem w prismatic eq robiłem tam 1.3kk profitu w godzinę (po zmianach 1-1.2 xd). Uważam, że to jest mega dużo jak na takiego 500rpka w eq za 200k. Natomiast jeżeli nerfią żółwie to może trzeba wziąć się za wereliony? Dają one więcej expa + więcej profitu. Wygląda to tak, że rpkiem na werelionach zrobię 800k profitu w godzinę, może do 900k, ek zrobi 1.5kk. Na żółwiach rpkiem zrobię 1.2kk, ek zrobi niecałe 1kk. Do nerfa jest feru way, pumin - to pierwsze co przychodzi mi do głowy. Dodatkowo nerfienie hellhounda jest giga tragiczne. Chcąc nerfić true asury czy potencjalnie w przyszłości feru way zapewne demony nerfią potwory totalnie przestrzelone. Taki hellhound czy demon to są moby "starej generacji" w mojej opinii, czyli moby które nie dają stałego profitu. Takie żółwie czy wereliony dają stały godzinny profit a moby typu hellhound czy demon są jak ghastly dragon, który da ci w godzinę 200k profitu albo 800k profitu. Chcąc nerfić true asury nerfią hellhounda, który występuje tam w śladowych ilościach a przez to uderzają jeszcze bardziej w jakieś stare respy dla noobków. A mogliby po prostu z asur zabrać dodatkowy 1% xD.


Ekiem wychodziło około 1kk, więc kapkę mniej, a jaki exp tam robisz? Ludzie w większości sądzą, że dobrze była wyważona i pasowała do koncepcji, którą Cip mówił, że wprowadza, słabszy exp, a dobra kasa emotka

Z nefrem helli się zgodzę, to potworek starej generacji i inaczej sypie zupełnie niż nowe moby.
Feru way był już nerfiony ze dwa razy, jakby znerfili znowu to dopiero by się działo na forach, następne w kolejce do nerfa obstawiam zwykłe asury (nie to żebym za tym był, tylko tak strzelam) lub któryś z najbardziej popularnych spotów.

Ciekawe też czy te ich monitorowanie sytuacji potrwa 2 tygodnie do next nefra czy pół roku emotka
______________
31 października 2023 godz. 10:23:21
Ikona  #
OFF
Exp: 934
Level: 43
Data dołączenia: 19.07.2016
Wiek: 37
Skąd: Wrocław
Liczba postów: 31
kedzi0591 napisał(a):
Skaj994 napisał(a):


No stary nie zgodzę się co do Pearl Reef. Może piszesz z perspektywy eka, który tam nie zrobi takiego profitu jak rp. Ja 500rpkiem w prismatic eq robiłem tam 1.3kk profitu w godzinę (po zmianach 1-1.2 xd). Uważam, że to jest mega dużo jak na takiego 500rpka w eq za 200k. Natomiast jeżeli nerfią żółwie to może trzeba wziąć się za wereliony? Dają one więcej expa + więcej profitu. Wygląda to tak, że rpkiem na werelionach zrobię 800k profitu w godzinę, może do 900k, ek zrobi 1.5kk. Na żółwiach rpkiem zrobię 1.2kk, ek zrobi niecałe 1kk. Do nerfa jest feru way, pumin - to pierwsze co przychodzi mi do głowy. Dodatkowo nerfienie hellhounda jest giga tragiczne. Chcąc nerfić true asury czy potencjalnie w przyszłości feru way zapewne demony nerfią potwory totalnie przestrzelone. Taki hellhound czy demon to są moby "starej generacji" w mojej opinii, czyli moby które nie dają stałego profitu. Takie żółwie czy wereliony dają stały godzinny profit a moby typu hellhound czy demon są jak ghastly dragon, który da ci w godzinę 200k profitu albo 800k profitu. Chcąc nerfić true asury nerfią hellhounda, który występuje tam w śladowych ilościach a przez to uderzają jeszcze bardziej w jakieś stare respy dla noobków. A mogliby po prostu z asur zabrać dodatkowy 1% xD.


Ekiem wychodziło około 1kk, więc kapkę mniej, a jaki exp tam robisz? Ludzie w większości sądzą, że dobrze była wyważona i pasowała do koncepcji, którą Cip mówił, że wprowadza, słabszy exp, a dobra kasa emotka

Z nefrem helli się zgodzę, to potworek starej generacji i inaczej sypie zupełnie niż nowe moby.
Feru way był już nerfiony ze dwa razy, jakby znerfili znowu to dopiero by się działo na forach, następne w kolejce do nerfa obstawiam zwykłe asury (nie to żebym za tym był, tylko tak strzelam) lub któryś z najbardziej popularnych spotów.

Ciekawe też czy te ich monitorowanie sytuacji potrwa 2 tygodnie do next nefra czy pół roku emotka

exp 4-4.5kk/h 150% xp rate. I uważam tak - miejscówka była wyważona idealnie pod obecne realia. Jeżeli natomiast nerfimy żółwie to powinniśmy nerfić także inne miejscówki. Wereliony chociażby. A feru czy pumin to MUS jeżeli chcemy walczyć z inflacją. Tylko, że to nigdy nie chodzi o walkę z inflacją. Mniej profitu to mniej możliwości, a brak tej kasy będzie powodować to, że noobki będą wydawać więcej kasy na zaopatrzenie się w bisowe eq (to tylko jeden z wielu przykładów).
______________
31 października 2023 godz. 11:31:11
Ikona  #
OFF
Exp: 2935
Level: 77
Avatar
Data dołączenia: 01.07.2009

Demonic Varus
Postać: Demonic Varus
Profesja: Royal Paladin
Level: 133
Osiągnięcia: 152
Serwer: Bona
Liczba postów: 96
Kolejne nerfy... Dla gracza który gra non stop solo jest to męczące i się grać odechciewa, a takie high levele w ogóle tego nie odczuwają. Znowu mi hellhounda znerfili - PO CO???. Niech zaraz znerfią ghastly dragony, a może znowu plagi czy destroyery bo są na innych miejscówkach na których można dużo zarobić. Już nie wspomnę co oni z nightmare zrobili wcześniej. Żenada. Niech zbalansują stare potwory np. taki bog raider co jest jakimś śmiesznym żartem w porównaniu z każdym innym nowym potworem. Tak samo niech zbalansują te nowe potwory, bo starych to w ogóle bić się nie opłaca w tych czasach. Jak już to według mnie powinni nerfić potwory na konkretnych miejscach ich występowania, niby nerfią miejscówke, a tak naprawdę nerfią potwora ogólnie w całej grze przez co stare spoty bardzo mocno na tym tracą. Ciekawe kto teraz bije np. nightmary w yalahar, hellspawny i plagi w yala, destroyery w formorgar mines, hellhoundy na inq, po tych nerfach to sądzę że praktycznie nikt.
______________
31 października 2023 godz. 16:45:40
Podziękowali: Szugar
Ikona  #
OFF
Exp: 1288
Level: 51
Data dołączenia: 21.05.2014
Wiek: 27

Postać usunięta.
Liczba postów: 183
Skaj994 napisał(a):
kedzi0591 napisał(a):
Skaj994 napisał(a):


No stary nie zgodzę się co do Pearl Reef. Może piszesz z perspektywy eka, który tam nie zrobi takiego profitu jak rp. Ja 500rpkiem w prismatic eq robiłem tam 1.3kk profitu w godzinę (po zmianach 1-1.2 xd). Uważam, że to jest mega dużo jak na takiego 500rpka w eq za 200k. Natomiast jeżeli nerfią żółwie to może trzeba wziąć się za wereliony? Dają one więcej expa + więcej profitu. Wygląda to tak, że rpkiem na werelionach zrobię 800k profitu w godzinę, może do 900k, ek zrobi 1.5kk. Na żółwiach rpkiem zrobię 1.2kk, ek zrobi niecałe 1kk. Do nerfa jest feru way, pumin - to pierwsze co przychodzi mi do głowy. Dodatkowo nerfienie hellhounda jest giga tragiczne. Chcąc nerfić true asury czy potencjalnie w przyszłości feru way zapewne demony nerfią potwory totalnie przestrzelone. Taki hellhound czy demon to są moby "starej generacji" w mojej opinii, czyli moby które nie dają stałego profitu. Takie żółwie czy wereliony dają stały godzinny profit a moby typu hellhound czy demon są jak ghastly dragon, który da ci w godzinę 200k profitu albo 800k profitu. Chcąc nerfić true asury nerfią hellhounda, który występuje tam w śladowych ilościach a przez to uderzają jeszcze bardziej w jakieś stare respy dla noobków. A mogliby po prostu z asur zabrać dodatkowy 1% xD.


Ekiem wychodziło około 1kk, więc kapkę mniej, a jaki exp tam robisz? Ludzie w większości sądzą, że dobrze była wyważona i pasowała do koncepcji, którą Cip mówił, że wprowadza, słabszy exp, a dobra kasa emotka

Z nefrem helli się zgodzę, to potworek starej generacji i inaczej sypie zupełnie niż nowe moby.
Feru way był już nerfiony ze dwa razy, jakby znerfili znowu to dopiero by się działo na forach, następne w kolejce do nerfa obstawiam zwykłe asury (nie to żebym za tym był, tylko tak strzelam) lub któryś z najbardziej popularnych spotów.

Ciekawe też czy te ich monitorowanie sytuacji potrwa 2 tygodnie do next nefra czy pół roku emotka

exp 4-4.5kk/h 150% xp rate. I uważam tak - miejscówka była wyważona idealnie pod obecne realia. Jeżeli natomiast nerfimy żółwie to powinniśmy nerfić także inne miejscówki. Wereliony chociażby. A feru czy pumin to MUS jeżeli chcemy walczyć z inflacją. Tylko, że to nigdy nie chodzi o walkę z inflacją. Mniej profitu to mniej możliwości, a brak tej kasy będzie powodować to, że noobki będą wydawać więcej kasy na zaopatrzenie się w bisowe eq (to tylko jeden z wielu przykładów).


Apropo żółwi to dają one więcej profitu niż wereliony,
Perspektywa EK:
wereliony 3,3-3,5kk/h raw xp
profit: ok 1-1,2kk zależy jak sypnie

żółwie: 2,6-2,8kk/h raw xp
profit: ok 1,3-1,4kk/h (przed nerfem 12%)


Ale ogólnie nerfenie spotów midlvl, to żenada ze strony cipsoftu. Stare moby i lokalizacje są od bardzo dawna zapomniane i od kilku lat nic z tym nie zrobią.
______________
31 października 2023 godz. 16:58:51
Edytował Firemeen
31 października 2023 godz. 18:24:49
Podziękowali: Szugar
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
LootSplitter LootSplitter Bosses Bosses Monster respawn Monster respawn Maps Maps LogAnalyzer LogAnalyzer LootSeller LootSeller MonsterComparator MonsterComparator DressUp DressUp Loterie Loterie Outfiter Outfiter Calc Calc Mini World Changes Mini World Changes
Promoted Fansite
Cursed Prospector
10500
3900
50
Odporności:
+60%
+50%
 
 
 
 
 
Łup:
item item item item item item item item item item item item item
Średni profit:
2828.16 gp
Neferi the Spy
19650
28000
Odporności:
 
 
 
 
 
 
 
Łup:
item 2 item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item item
Bonus do bosstiariusza:
3x
Zaloguj się, aby utworzyć swoje cooldowny.
Mozilla
SHOUTBOX