|
|
Nowa utama - pomoc
|
||
Autor | Wiadomość | |
OFF
![]() Exp: 851
Level: 41
Data dołączenia: 02.07.2015
Wiek: 29
Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 27
|
Cześć,
Wracam do gry po kilkuletniej przerwie i mam dwa pytania odnośnie nowej utamy. Mianowicie, nowa utama daje mi tarczę z many zależną od mojego lvl'a i mlvl'a, ale nie rozumiem na jakiej zasadzie to działa skoro mając tarczę spada mi zarówno sama tarcza jak i zwykła mana. Czy otrzymywane obrażenia są rozdzielane np. procentowo na tarczę i manę? Może mi ktoś wytłumaczyć jak to dokładnie funkcjonuje? Dodatkowo mam pytanie co w przypadku gdy wpadnę w full trapa na solo expie bez potków na mana shield? Da się jakoś "żonglować" spellami, ringami itd. żeby z takiego trapa się uwolnić? Myślałem, że nowa wersja utamy da mi tarczę i gdy ona będzie zbijana przez mobki ja przez ten czas będę mógł odnowić manę i bić jednocześnie single target żeby się uwolnić. Ale skoro zbijana jest zwykła mana i tarcza to wydaje się to trudne. Możliwe, że czegoś nie rozumiem. Proszę o wyjaśnienie.
______________
|
|
30 lipca 2022 godz. 17:49:30 |
|
|
|
||
Redaktor
OFF
xDˣᴰ
![]() ![]() ![]() Exp: 3626
Level: 85
![]() Data dołączenia: 06.06.2012
Liczba postów: 2603
|
utamo vita, czar zamienia punkty many w punkty życia, pozwala magom przeżyć w krytycznych momentach
kiedyś, po prostu zamieniał mane w zycie i tak długo jak postać manę miała to każdy hit zamiast z hp obniżał poziom many Cipsoft stwierdził, że to nie działa tak jak powinno i postanowił to naprawić od pewnego czasu rzucenie czaru "mana shield" zamienia tylko określoną ilość many jako HP jest na to określony wzór, zależny od lvla postaci i jej mlvla po rzuceniu czaru, CZĘŚĆ naszej MAKSYMALNEJ ILOŚCI many zostanie przepisany na hp, zobrazowane zostanie to poprzez fioletowy pasek który określa 100% "ładunku utamo" każdy hit otrzymany w tym czasie powoduje spadek 2 pasków - spadek paska łudunku utamy o określoną wartośc hita w % i spadek poziomu many w wysokości hita po wyczerpaniu paska i ładunku utamy z many, hit powoduje juz spadek HP cooldown na czar wynosi 14 sec, wiec jesli w tym czasie otrzymasz wiecej obrażeń niż wynosi twój ładunek utamo, to juz obrywasz na HP przykład: masz 100 lvl i 80 mlvl na maxa masz : 2850 many utamo vita ma warotość : 1620, i tyle z Twojej many jest zamieniane na HP biegasz sobie i masz 2500 many ale jest gorąco wrzucasz utame - od teraz 1620 twojej many jest hp hit za 1000- masz 1500 many, 620 utamo hit za 300- masz 1200 many, 320 utamo uzywasz potiona ktory daje 200 many masz 1400 many, 320 utamo dostajesz za 200 masz masz 1200 many, 120 utamo dostajesz hit za 400 masz 1080 many, 0 utamo, spada Ci 280hp jesli masz cooldown, to polegasz juz tylko na hp, jesli masz potka to odnawiasz ładunek 1620 (potek to około 20-30k) krótko mówiąc , ten filetowy pasek to nie twoje HP, tylko ile z Twojej zamienionej na hp many nadal działa jako hp bardziej czytelne by było takie jak narysowałem po prawej, ale przez fakt że możesz uzupełniać niebieską manę w trakcie, ten pasek by był bardzo ruchomy ![]() |
|
30 lipca 2022 godz. 19:07:39 Edytował Elew 30 lipca 2022 godz. 19:23:40 |
|
|
OFF
![]() Exp: 851
Level: 41
Data dołączenia: 02.07.2015
Wiek: 29
Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 27
|
Chyba zrozumiałem. Dziękuję za odpowiedź. Teraz czas sprawdzić to w praktyce
![]()
______________
|
|
31 lipca 2022 godz. 09:56:01 |
|
|
Wszystkie czasy podawane są w CET. |
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość) | |
---|---|
![]() |
|
[
Administrator
]
[
Lider Zespołu
]
[
Moderator
]
[
Redaktor
]
[
Edytor
]
[
Grafik
]
[
Stażysta
]
[
Senator
]
[
Vip
]
[ Użytkownik ]
[ |
Uprawnienia:
Możesz czytać.