utamo vita, czar zamienia punkty many w punkty życia, pozwala magom przeżyć w krytycznych momentach
kiedyś, po prostu zamieniał mane w zycie i tak długo jak postać manę miała to każdy hit zamiast z hp obniżał poziom many
Cipsoft stwierdził, że to nie działa tak jak powinno i postanowił to naprawić
od pewnego czasu rzucenie czaru "mana shield" zamienia tylko określoną ilość many jako HP
jest na to określony wzór, zależny od lvla postaci i jej mlvla
po rzuceniu czaru, CZĘŚĆ naszej MAKSYMALNEJ ILOŚCI many zostanie przepisany na hp, zobrazowane zostanie to poprzez fioletowy pasek który określa 100% "ładunku utamo"
każdy hit otrzymany w tym czasie powoduje spadek 2 pasków - spadek paska łudunku utamy o określoną wartośc hita w % i spadek poziomu many w wysokości hita
po wyczerpaniu paska i ładunku utamy z many, hit powoduje juz spadek HP
cooldown na czar wynosi 14 sec, wiec jesli w tym czasie otrzymasz wiecej obrażeń niż wynosi twój ładunek utamo, to juz obrywasz na HP
przykład:
masz 100 lvl i 80 mlvl
na maxa masz : 2850 many
utamo vita ma warotość : 1620, i tyle z Twojej many jest zamieniane na HP
biegasz sobie i masz 2500 many ale jest gorąco
wrzucasz utame - od teraz 1620 twojej many jest hp
hit za 1000- masz 1500 many, 620 utamo
hit za 300- masz 1200 many, 320 utamo
uzywasz potiona ktory daje 200 many
masz 1400 many, 320 utamo
dostajesz za 200
masz masz 1200 many, 120 utamo
dostajesz hit za 400
masz 1080 many, 0 utamo, spada Ci 280hp
jesli masz cooldown, to polegasz juz tylko na hp, jesli masz potka to odnawiasz ładunek 1620 (potek to około 20-30k)
krótko mówiąc , ten filetowy pasek to nie twoje HP, tylko ile z Twojej zamienionej na hp many nadal działa jako hp
bardziej czytelne by było takie jak narysowałem po prawej, ale przez fakt że możesz uzupełniać niebieską manę w trakcie, ten pasek by był bardzo ruchomy
