Obszar: Mainland |
Typ: Przedmioty, Dostępowe |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Min. lvl: 35 |
Prem: tak |
Trudność: 6 / 10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lokalizacja: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagroda: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Potwory: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodane w wersji: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spoiler: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliknij, aby przeczytać spoiler
Spis misji Wymagane przedmioty:
Na ![]() ![]() ![]()
Po godzinie wracamy do NPC:
Teraz możemy wyjąć rozszyfrowany tekst ![]() Jak głosi piracka pieśń - musimy znaleźć drzewo z wyrytą czaszką. Właściwe drzewo znajduje się tutaj: ![]() ![]() Idziemy 17 kratek na zachód od drzewa i kopiemy w wyznaczonym miejscu: ![]() Pojawimy się w małym pomieszczeniu z Dworcami. Rozbijamy bronią bambus i używamy na garnku ![]() ![]() Kiedy klikniemy, aby zobaczyć opis lalki, zobaczymy na niej losowy numer. Po prawej stronie znajdują się ![]() ![]() ![]() Udajemy się do NPC Klaus, który znajduje się w Tawernie na Nargor i rozmawiamy z nim:
Sprzeda on nam drugą część ![]() ![]()
Teraz możemy iść szukać trzeciej części ![]() ![]() Aby zdobyć czwartą część mapy musimy udać się do Venore. Wychodzimy południowo-zachodnią bramą i idziemy wg mapy: ![]() Żeby wejść do środka, musimy użyć ![]() ![]() ![]() Gdy zbierzemy wszystkie 4 części mapy wracamy do NPC Klaus:
Złoży on nam je w jedną część ![]() Udajemy się do NPC Captain Waverider i płyniemy na Treasure Island. Na wyspie rozmawiamy z nim:
Znajdziemy się na innej wyspie. Idziemy przed siebie. Każda droga zaprowadzi nas w to samo miejsce - do okrągłego pomieszczenia, na środku którego będzie głowa węża oraz coal basin. Na pusty coal basin musimy wylać rum. ![]() Teraz musimy biec jak najszybciej do teleportu przy którym stali dwaj piraci, niedaleko wejścia. Mamy na to bardzo niewiele czasu. Jeśli się spóźnimy, piraci nie przepuszczą nas i będziemy musieli użyć kolejnego rumu, dlatego najlepiej po wylaniu rumu pobiec zaznaczoną drogą. Po drodze będziemy musieli ściąć kilka pajęczyn dlatego przyda się broń. Ta droga zaprowadzi nas najbliżej teleportu z piratami: ![]() ![]() Gdy przejdziemy przez teleport, schodzimy 3x na dół i kierujemy się w prawą stronę. Naszym następnym zadaniem jest przejść niedraśniętym przez statek pełen kolców: ![]() Gdy zostaniemy zranieni, zostaniemy wyrzuceni ze statku i będziemy musieli poczekać aż zniknie krew, potem możemy próbować od początku. Jeśli nie masz czasu lub po prostu nie chcesz się zabawić, możesz założyć energy ringa i przebiec przez statek. ![]() Po uporaniu się ze statkiem będziemy musieli przejść przez pokój, nie budząc duchów: ![]() Jeśli obudzimy chociaż jednego ducha, musimy zaczynać od nowa. Poprawna droga: ![]() Teraz czeka nas najtrudniejsze zadanie. Musimy rozwiązać zagadkę papug. Podczas rozmowy z nimi będą potrzebne nam ciasteczka ![]() Musimy odgadnąć wiek kapitana, który trzeba będzie powiedzieć NPC Skeleton Guard stojącemu za drzwiami. Pisanie do niego po kolei wszystkich liczb nie będzie skutkowało. Metoda: Rozmawiamy z papugami Polly i Skip jednocześnie. Wypytujemy je po kolei o numery 1, 2, 3... Gdy podczas rozmowy jedna papuga powie numer, a druga odpowie "...and (inny numer)", sumujemy je ze sobą i mówimy wynik papugom. Jeśli odpowiemy poprawnie dostaniemy odpowiedź typu: " (numer) is number ONE". Po odgadnięciu pierwszego numeru, w ten sam sposób zgadujemy drugi. Prawidłowa rozmowa z papugami wygląda następująco:
W tym wypadku wynik to 47 i taki też podajemy strażnikowi. Gdy odgadniemy wiek, podajemy go szkieletowi stojącemu koło teleportu i przechodzimy przez niego, po czym schodzimy na dół. ![]() I to koniec! Znajdujemy się w pokoju z nagrodami. ![]() ![]() |
Wyszukaj questa


Warto zaznaczyc ze nie mozna juz wejsc w miejsce z dworcami po zabraniu mapy takze kryjowka dla pvp odpada xD




wie ktos czemu nastepnego dnia nie mozna wrocic na wyspe? mam na mysli te questowa


2016-07-28 00:02:36


Czy voodoo doll po użyciu na garnku staje sie bezużyteczna, czy ma jakiś colldown?




Dlaczego za tego questa nie ma achievementa? Dziwne...


2015-10-21 22:31:35
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komenatrze.