Forgotten Knowledge Quest Dzięki!
×

Dostęp do tego zasobu mają wyłącznie zalogowani użytkownicy. Zaloguj się!

Obszar:
Mainland
Typ:
Przedmioty
Min. lvl:
0
Prem:
tak
Trudność:
8 / 10
Lokalizacja:
Halls of Hope, Thais
Nagroda:
możliwość nasycania przedmiotów różnymi żywiołami
item item item
możliwość oswojenia Stone Rhino
Potwory:
Dodane w wersji:
11.02
Opis:
Na północ Thais odkryto ruiny starodawnej świątyni. Pomóż ją odbudować oraz poznaj jej tajemnice.
Spoiler:
Kliknij, aby przeczytać spoiler
Spis misji



Wymagania

Quest:
    • Heavy Old Tome heavy_old_tome (minimum 5 na postać)
    • 50 Pelvis Bone pelvis_bone
    • 50 Marsh Stalker Feather marsh_stalker_feather
    • 50 Fish fish
    • 50 Acorn acorn
    • 50 Incantation Notes incantation_notes
    • ukończony cały The New Frontier Quest
    • rozpoczęta 9 misja The Ice Islands Quest (dostęp do Formorgar Mines)
    • Lina rope
    • Łopata shovel lub zamienniki
    • 1 Phial of Fresh Water phial_of_fresh_water
    • 1 Reinvigorating Seeds reinvigorating_seeds



Odbudowa świątyni

obrazek


Na północ od Thais odkryto ruiny pewnej świątyni, zbudowanej dawno dawno temu przez rozwiniętą cywilizację Astral Shapers, która jak na tamte czasy doskonale znała się na budownictwie, sztuce.
Zadaniem całego serwera będzie odbudowa tejże świątyni, aby móc poznać jej tajemnice. Aby to zrobić, należy przynosić tomy heavy_old_tome Albiniusowi (Hi - temple - yes). Gdy cały świat odda najpierw 150 tomów, a potem kolejne 300 - świątynia zostanie odbudowana.

Uwaga! Aby móc korzystać z maszyny do nasycania dana postać musi oddać NPCowi minimum 5 heavy_old_tome.

Tomy można uzyskać na 2 sposoby:
  • zloocić z potworków (orki, szkielety, cyklopy itp.)
  • wyjąć ze specjalnych skrzyń (tylko raz daną postacią):
    • podziemia White Flower Temple --->
    • Ancient Temple --->
    • domek na zachód od Kazordoon --->
    • grota obok mostku do Greenshore --->
    • domek przy południowo-zachodniej stronie Mount Sternum --->

Po dostarczeniu NPCowi 450 tomów (łącznie) świątynia zostanie odbudowana i można zacząć "zwiedzanie" portali.

Dostęp do portali
  • Fire Portal
  • Portal odblokowuje skrót na Zao.
    Aby uzyskać dostęp należy wziąć misję od NPC Ivalisse, która spaceruje obok portalu. (Hi - job - father - yes - yes).

  • Holy Portal
  • Portal odblokowuje nową lokację.
    Należy oddać Albiniusowi 50 Incantation Notes incantation_notes. (Hi - holy portal - yes).

  • Ice Portal
  • Portal odblokowuje skrót do Formorgar Mines.
    Należy oddać Albiniusowi 50 Fish fish. (Hi - ice portal - yes).

  • Earth Portal
  • Portal odblokowuje skrót na Outlaw Camp.
    Należy oddać Albiniusowi 50 Acorn acorn. (Hi - earth portal - yes).

  • Energy Portal
  • Portal odblokowuje nową lokację.
    Należy oddać Albiniusowi 50 Marsh Stalker Feather marsh_stalker_feather. (Hi - energy portal - yes).

  • Death Portal
  • Portal odblokowuje nową lokację.
    Należy oddać Albiniusowi 50 Pelvis Bone pelvis_bone. (Hi - death portal - yes).



Co i gdzie? - Co odblokujemy, w danym portalu.
    Death Portal:
    • Shroud (Obrona przed żywiołem - śmierć)
    • Reap (Zadawanie obrażeń od żywiołu - śmierć)
    • Vampirism (Wysysanie życia)

    Energy Portal:
    • Cloud Fabric (Obrona przed żywiołem - energia)
    • Electrify (Zadawanie obrażeń od żywiołu - energia)
    • Swiftness (Prędkość poruszania się)

    Earth Portal:
    • Snake Skin (Obrona przed żywiołem - ziemia)
    • Venom (Zadawanie obrażeń od żywiołu - ziemia)
    • Slash (Podniesienie umiejętności władania mieczem)
    • Chop (Podniesienie umiejętności władania toporem)

    Ice Portal:
    • Quara Scale (Obrona przed żywiołem - lód)
    • Frost (Zadawanie obrażeń od żywiołu - lód)
    • Blockade (Podniesienie umiejętności obrony tarczą)
    • Bash (Podniesienie umiejętności władania obuchem)

    Fire Portal:
    • Dragon Hide (Zadawanie obrażeń od żywiołu - ogień)
    • Scorch (Obrona przed żywiołem - ogień)
    • Void (Wysysanie many)

    Holy Portal:
    • Demon Presence (Obrona przed żywiołem - świętość)
    • Precision (Podniesienie umiejętności władania bronią dystansową)

    Final Portal:
    • Strike (Zadawanie obrażeń krytycznych)
    • Epiphany (Podniesienie umiejętności władania magią)


Po zbadaniu wnętrza świątyni, portali i okolic okazuje się, że czeka nas kilka zagadek, których rozwiązanie doprowadzi nas do walki z 6 strażnikami portali. Gdy ich pokonamy, będziemy mogli zmierzyć się z bossem głównym oraz oswoić Stone Rhino.
Dzięki "użyciu" specjalnych maszyn Abandoned Imbuing Shrine znajdujących się w pomieszczeniach z bossami lub okolicach, można odblokować możliwość nasycania przedmiotów (3 etap) o kolejne żywioły.
Misje można wykonywać w dowolnej kolejności.

Uwaga! Ważne informacje:
  • z bossem każdego z portali możemy walczyć maksymalnie w 1-5 osobowych drużynach, raz na 20 godzin
  • bossa musimy pokonać w ciągu 15 minut; wyjątkiem jest Lloyd - 10 minut)
  • każdej maszyny Abandoned Imbuing Shrine możemy użyć dopiero po zakończonej walce z bossem
  • można jej użyć raz na 1-2 minuty
  • maszyny możemy użyć podczas walki z bossem tylko wtedy, gdy już wcześniej uczestniczyliśmy w walce, w której poległ boss, a nie zdążyliśmy użyć maszyny (bo np. wyrzuciło nas z pokoju)
  • z bossem głównym może walczyć 15 osób.

Oprócz wykonania questu, by móc wejść do pomieszczeń z bossami należy mieć przy sobie:



BossPierwsze spotkanieKolejne walki
monsterimbuing_crystal-
monsterphial_of_fresh_waterphial_of_fresh_water (1 osoba z ekipy)
monsterold_silver_key ghostsilver_lantern (zapalona)ghostsilver_lantern (zapalona)

/Wszystkie wymienione przedmioty zdobywamy wykonując quest/.



Pomarańczowy Portal - Misja: The Unwary Mage

Rozmawiamy z NPC Ivalisse:

Player: hi
Ivalisse: Hello, worshipper of the Astral Shapers! Welcome to the temple.
Player: temple
Ivalisse: Well, I hope you like it here. We tried to rebuild in the Shaper's will. I am a bit preoccupied at the moment because of the absence of my father. I may not be the best of help currently, sorry.
Player: father
Ivalisse: Papa- my father has recently started an adventure on his own. His name is Silus, he is a member of the Edron academy. ...
Ivalisse: Ever since he has joined what he called a 'special research division', he went on and on about Zao and how venturing there would help him get ahead. ...
Ivalisse: You must know he lives for science, especially concerning far-away lands and cultures. He talked about the importance of practical field studies but, frankly, he isn't particularly cut out for that. ...
Ivalisse: I know he has to focus to get his research done right now and I simply cannot leave my duties in the temple. You seem like a person who travels a lot, would you be willing to help me?
Player: yes
Ivalisse: Thank you! He told me the other researchers in his team discovered a bridge leading to a cave with a dragon sculpture somewhere in a muggy, grassy area. ...
Ivalisse: The cave is said to lead to a temple complex underground which is ued as a gathering place for a race called 'draken'. He left right away and tried to enter Zao on his own. ...
Ivalisse: I was even more worried when he explained the route he chose. he wanted to head straight through a giant steppe and through a massive mountainous ridge to reach the grassy plains of lower Zao. ...
Ivalisse: If you're interested: I know that the Shapers where active in all corners of Tibia. If you happen to find Shaper ruins there, you may even be able to gather some of their lost knowledge. ...
Ivalisse: I may have been a bit stubborn and angry the day he left, I even refused to say farewell. And now I worry if he is safe. ...
Ivalisse: I can not do much to help you but I can open a portal to get you quite close to his last known location in Zao. What do you say, will you help me find my father?
Player: yes
Ivalisse: You would? That's great! Thank you! If you can find my father, tell him I understand and that I really miss him!


Okazuje się, że ojciec Ivalisse zaginął na Parnych Polach. Naszym zadaniem jest odszukanie go. Wchodzimy w pomarańczowy Fire Portal, który Ivalisse dla nas otworzyła. Pojawiamy się w dziwnym budynku na Zao. Po prawej zewnętrznej stronie pomieszczenia jest drabina, wspinamy się więc na dach i idziemy przez most, później udajemy się według mapek:

obrazek

obrazek

obrazek


Najpierw kierujemy się w prawą stronę (biała strzałka). Znajdziemy tam dziwny kielich, z którym - o dziwo - możemy porozmawiać!

Player: hi
A Strange Chalice: Hi? What do you mean 'hi' - can't you see I am a... I have to lower my voice. Did it occur to you, that this 'chalice' does not want to be disturbed?! Leave me alone!
Player: chalice
A Strange Chalice: Finally. That's what I... oh wait, you're still talking to me - you will blow my cover! What do you want? Oh wait, did my daughter send you? It has been some time now, indeed.
Player: daughter
A Strange Chalice: Well, besides being a renowned sorcerer and scholar at the magic academy in Edron, I am also the proud father of a beautiful daughter, Ivalisse. My little endeavour here must have troubled the poor thing all the time since I left. ...
A Strange Chalice: Tell her I love her and that I will take care. I have to press on! My research is most valuable to the 'Edron-Zaoan Exploration Division'. You don't happen to have some water, do you? Ah nevermind. It's a long story.
Player: story
A Strange Chalice: No water then? Ah drat - er, don't worry, no problem. So, from the day I received news of the discovery of Zao, I wanted to study its inhabitants, wildlife, plants and geography. ...
A Strange Chalice: The academy instated the 'Edron-Zaoan Exploration Division' shortly after. I was a founding member and head of the 'Draken' research branch. ...
A Strange Chalice: Since my valued and practical oriented colleague and mentor Spectulus did not join us, there is only one member of the academy exploration division to actually venture out to see the place - me. ...
A Strange Chalice: You must know, most things in the academy happen 'inside', behind closed doors. But some of us simply refuse to let theory reign over practical experience in science. ...
A Strange Chalice: Well, basically Spectulus is the only one likeminded so far. In fact, he incited me to work in the field in first place. So here I am! Disguised as a chalice.
Player: disguised
A Strange Chalice: Oh yes, so since I wanted to study the Draken up close, I came up with an idea. Based on my research, and some slight bruises and a scar, the perfect hiding place is often right in the middle of subjects. ...
A Strange Chalice: If I could enter their lair unseen and establish a forward camp, I would be able to study the draken in peace - or so I thought. Turns out the whole place was empty. I set up my camp and waited. ...
A Strange Chalice: Then something happened, lizardfolk started to appear, searching the place. I had to retreat from my hiding place and advance through a safer position. ...
A Strange Chalice: I needed to get close and blend in. So I came up with the ultimate disguise: a chalice. I could establish foothold right in their midst, would never be identified as an intruder and could even analyse their drinks! ...
A Strange Chalice: I quickly dug a tunnel to get into what I assume is a throne room and waited for them to pick me up an carry me around! ...
A Strange Chalice: They also 'used' me a bit, you don't want to go into any details here. I am really thirsty.
Player: thirsty
A Strange Chalice: Ah did I say that? Nevermind, I'm not really thirsty. It's part of this illusion. Somehow, I've been in hiding for so long, I started to... become... a vessel. ...
A Strange Chalice: I don't know, I have that constant urge to drink but in this form I would not need to, there is no mouth, no stomach, no flesh and no actual need to eat, drink or sleep. ...
A Strange Chalice: I basically communicate by making the metal of this goblet vibrate and using its form as a body of sound. Like a real voice, don't you think?? Yes, alright I know it's creepy. ...
A Strange Chalice: I am still in the middle of my research and do not want to go home, so please tell my daughter to not worry about my - this will be a breakthrough! I already learned a lot!
Player: learned
A Strange Chalice: Yes, well for instance I tried for some time to figure out how to enter the fiery portal in this complex. Most of the draken never come up here. They rather hide somewhere down there, planning and plotting. ...
A Strange Chalice: I already know how to enter it, you need to step in and yell 'zzubaran'. Unfortunately they never took me with them. ...
A Strange Chalice: I heard them say it once, when a seemingly drunk guard yelled it in front of a wall mounted torch, hitting his head against it afterwards. He spilt all my contents on the floor, hmpf.


Okazuje się, że udało nam się odszukać zaginionego Silusa. Kiedy dowiedział się o odkryciu Zao, chciał zbadać tutejszą przyrodę, poznać zwyczaje mieszkańców. Aby być niewidocznym dla innych, postanowił przebrać się za kielich... Prosi nas, abyśmy przekazali jego córce, że ją kocha, ale nie wróci do domu, dopóki nie zakończy swoich badań. Zdradza nam też hasło, dzięki któremu bezproblemowo możemy wejść w teleport prowadzący do bossa.

Boss Dragonking Zyrtarch

Z bossem może zmierzyć się 1-5 osobowa drużyna.
Kierujemy się za zieloną strzałką według mapki wyżej, a następnie wchodzimy w teleport. Następnie idziemy wąskim korytarzem (uwaga na znikające Draken Spellweaver):

obrazek


Znajdziemy się w bezpiecznym pokoiku z dźwignią. Po jej przeciągnięciu mamy 15 minut na zabicie bossa. Pojawimy się w pomieszczeniu z 4 Soulcatchers monster oraz bossem Dragonking Zyrtarch monster, który jest odporny na wszelkie obrażenia. Bossowi będzie towarzyszyło kilka Dragon Serwant.

obrazek


Zaleca się, aby np. rycerz odciągnął bossa z dala od Soulcatcher, ponieważ go leczą. Reszta ekipy atakuje Soulcatcher czarami "utori..." lub soulfire_rune. Gdy pojawią się 3 Corrupted Soul monster, musimy je zabić jeden na drugim, aby otworzył się czerwony teleport. Najpierw drużyna wchodzi do tp, następnie np. rycerz nakierowuje bossa aby tam "wpadł". W kolejnym pomieszczeniu musimy zmierzyć się ze śmiertelnym Soul of Dragonking Zyrtarch monster. Towarzyszyć mu będą Dragon Wrath. Od czasu do czasu będzie nas przerzucać do poprzedniego pomieszczenia. Wtedy postępujemy analogicznie.
W północnej części pomieszczenia z nieśmiertelną wersją bossa znajduje się maszyna Abandoned Imbuing Shrine, której należy użyć, aby odblokować możliwość nasycania przedmiotów żywiołem ognia.
Z bossem możemy walczyć co 20 godzin.

Ponownie rozmawiamy z Ivalisse, przekazujemy informacje o jej ojcu:

Player: hi
Ivalisse: Hello, worshipper of the Astral Shapers! Welcome to the temple.
Player: mission
Ivalisse: Besides my various duties in the temple, I also take care of visitors. Well, I would but right now I can't get my mind of how my father's doing. I am sorry.
Player: father
Ivalisse: What? You're telling me you found father? How is he, what did papa say? A chalice? As a disguise? The whole time? ...
Ivalisse: Well, I am not as much surprised as I am happy to hear that he's alright. You know, after the incident with the duck and the umbrella - it doesn't get to me that easily anymore. ...
Ivalisse: Thank you very much for doing all this for me, I will be forever grateful. I have nothing to repay you with but you are already blessed to have been able to lay eyes on the sacred shaper ruins.



Złoty portal - Misja: Time is a Window

Wchodzimy w złoty portal świętości i podążamy według mapki, aż znajdziemy maszynę czasu. Uwaga na potwory, które mocno wysysają manę!

obrazek


Używamy maszyny i pojawiamy się niby w tym samym miejscu ale w innym czasie, tym razem nie ma żadnego potwora po drodze... Idziemy według mapki i wchodzimy w teleport:

obrazek


Pojawimy się w Pokoju Oczyszczenia:

obrazek


Klikamy w starą maszynę, otrzymamy Imbuing Crystal imbuing_crystal (otrzymamy go tylko raz). Jeśli chcemy zmierzyć się z bossem - wchodzimy w lewy teleport, następnie 1-5 osobowa drużyna ustawia się na odpowiednich polach i przeciągamy dźwignię.

The Time Guardian

Po pojawieniu się w pomieszczeniu z bossem, mamy 15 minut na pokonanie go. Co kilka minut będzie zmieniał swoje oblicza:
  • monster - silny na wszystkie ataki - warto bić go np. z Explosion Rune explosion_rune
  • monster - słaby na ogień, odporny na lód - warto bić go np. z Great Fireball Rune great_fireball_rune
  • monster - słaby na lód - warto bić go z Avalanche Rune avalanche_rune (lepiej jednak aby nie było przewagi bicia z lodu bo narespi dużo monster)

Gdy pojawią się duszki Time Keeper monster, warto je zabijać.

Time Waster monster pojawiają się, gdy bijemy więcej z lodu, dlatego aby nie respiły się stada zielonych, (które dość mocno biją) lepiej zadać więcej dmq z ognia.
Time Waster są odporne na ataki, aby się ich pozbyć, należy użyć ciał zabitych Lost Time monster na Time Waster monster.

obrazek


Z bossem możemy walczyć co 20 godzin.
Pamiętajmy! Aby móc wejść do pomieszczenia z bossem musimy mieć przy sobie Imbuing Crystal imbuing_crystal (tylko za pierwszym razem)!

Maszynę Abandoned Imbuing Shrine znajdziemy naprzeciwko maszyny czasu (po stronie z potworami). Po jej użyciu uzyskujemy możliwość nasyceń przedmiotów od świętości (3 etap).


Niebieski portal - Misja: Dragon in Distress

Wchodzimy do niebieskiego portalu, pojawimy się w kopalni Formorgar Mines. Udajemy się na północ (czerwone kółko na mapie) i wchodzimy do dziury. (Lokację możemy odwiedzić również bez korzystania z portalu, który jest tylko skrótem).

obrazek

obrazek


Rozmawiamy z napotkaną tam A Dragon Mother.

Player: hi
A Dragon Mother: Greetings humans! Consider yourselfs lucky, I'm in need of help.
Player: help
A Dragon Mother: I'm aware what you are looking for. Usually I would rather devour you, but due to unfortunate circumstances, I need your assistance.
Player: assistance
A Dragon Mother: Wretched creatures of ice have stolen my egg that was close to hatching. ...
A Dragon Mother: Since I'm to huge to enter those lower Tunnels I have to ask you to take care of my egg. Will you do this?
Player: yes
A Dragon Mother: So return to the upper tunnels where cultists and ice golems dwell. Somewhere in these tunnels you will find a small prison haunted by a ghost. South of this prison cell there is a tunnel that will lead you eastwards. ...
A Dragon Mother: Follow the tunnel until you reach a small cave. Step down and down until you see a blue energy field. It will lead you to my egg. It is sealed so that not everyone may enter the room. But you have the permission now.


Smoczyca prosi, abyśmy odzyskali jej skradzione jajo. Pozwala nam wejść do jaskini z bossem (zielona strzałka).

Melting Frozen Horror

Z bossem może zmierzyć się 1-5 osobowa drużyna. Po wejściu w niebieski ognik, a następnie pociągnięciu dźwigni, znajdziemy się w pomieszczeniu z Solid Frozen Horror monster oraz 2 wielkimi soplami monster. Pomiędzy nimi będzie smocze jajo z bardzo małym hp.

obrazek


Należy zignorować odpornego na wszelkie ataki Solid Frozen Horror - rycerz może odciągnąć go oraz jego sługi Frozen Minion. Między jajko a sople rzucamy 2 Magic Wall, aby sople nie schładzały jaja. Teraz musimy skupić się na jajku - ogniowymi atakami podniesiemy jego hp (np. gfb). Gdy jajko będzie miało pełne hp, pojawi się nad nim pomarańczowa wiadomość:
Weakening the frozen horror significiantly!

Nieśmiertelny Solid Frozen Horror przekształci się w śmiertelnego Melting Frozen Horror monster. Atakujemy go. Po 30 sekundach znów stanie się nieśmiertelny - więc ponownie zabieramy się za leczenie jajka itd. Pamiętajmy, że bossa musimy uśmiercić w ciągu 15 minut.
Gdy pokonamy bossa z jajka wykluje się Baby Dragon. Możemy więc uspokoić jego matkę - zdajemy jej raport z naszej misji pisząc "hi".

Będziemy mogli później wejść (w niebieski ognik) do niedostępnego wcześniej pomieszczenia z maszyną Abandoned Imbuing Shrine, dzięki której zyskamy możliwość nasyceń przedmiotów - 3 etap - lód.

obrazek

obrazek



Zielony portal - Misja: The Desecrated Glade

Wchodzimy w zielony portal lub udajemy się na Outlaw Camp, następnie kierujemy się w stronę stawu. Obok spotkamy NPC A Weakened Forest Fury.

obrazek


Rozmawiamy z NPCem:

Player: hi
Weakened Forest Fury: I greet you, human. This is a time of distress, more than ever are we in need of guardians to protect us and our world.
Player: distress
Weakened Forest Fury: My pride is great but not greater than reason. I am not too proud to ask for help as this is a dark hour. ...
Weakened Forest Fury: This glade has been desecrated. We kept it secret for centuries, yet evil has found a way to sully and destroy what was our most sacred. ...
Weakened Forest Fury: There is only one way to reinvigorate its spirits, a guardian must venture down there and bring life back into the forest. ...
Weakened Forest Fury: Stolen seeds need to be wrested from the intruders and planted where the soil still hungers. ...
Weakened Forest Fury: The purest water from the purest well needs to be brought there and poured and birds that give life need to be brought back to the inner sanctum of the glade. ...
Weakened Forest Fury: Will you be our guardian?
Player: yes
Weakened Forest Fury: Indeed, you will. Take one of these cages, which have been crafted generations ago to rob a creature of its freedom for that it may earn it again truthfully. Return the birds back to their home in the glade. ...
Weakened Forest Fury: You will find phials for water near this sacred well which will take you safely to the glade. No seeds are left, they are in the hands of the intruders now. Have faith in yourself, guardian.


NPC pyta czy zgodzimy się zostać strażnikami lasu. Prosi, byśmy zrobili wszystko, by ten zbeszczeszczony las znów tętnił życiem. Wręcza nam pustą klatkę empty_birdcage.
Klikamy w staw, otrzymamy flakonik świeżej wody phial_of_fresh_water. (Woda znika po 20 godzinach).

obrazek


Wchodzimy do stawu. Znajdziemy się w jaskini z papugami oraz orclopami. Aby w pełni wykonać zadanie potrzebujemy Reinvigorating Seeds reinvigorating_seeds, które możemy zloocić z orclopów.
Gdy mamy wszystkie niezbędne przedmioty możemy wykonać tutaj 2 zadania jednocześnie:
  • Do klatki na piętrze -1 łapiemy papugę, którą musimy później wypuścić na najniższym piętrze -3 (tym, gdzie jest wielkie drzewo oraz ognik prowadzący do wyjścia na Outlaw Camp - patrz mapka poniżej).
  • Papugę wypuszczamy w sumie 3 razy.

    obrazek


  • Zanim wypuścimy papugę możemy poszukać miejsc z żyzną glebą. Sadzimy drzewko (czyli "używamy" reinvigorating_seeds na glebie), wyrośnie malutka brzózka, którą trzeba podlać świeżą wodą phial_of_fresh_water, aby wyrosło piękne drzewko.
  • Sadzimy i podlewamy w sumie 5 drzewek.

    obrazek



Po wykonaniu zadań sprawdzamy w questlogu czy na pewno mamy zaliczone 3 z ptaszkami i 5 z nasionkami. Jeśli tak, możemy udać się na najniższe -3 piętro.

obrazek


Tam stajemy przed wielkim drzewem i używamy na nim phial_of_fresh_water. Obok pojawi się niebieski ognik, w który możemy wejść, jeśli chcemy walczyć z bossem Mounted Thorn Knight monster.
Aby dotrzeć do bossa idziemy zaznaczoną ścieżką (nie ma tu żadnych potworów):

obrazek


Na końcu drogi będzie teleport prowadzący do pomieszczenia z 5 polami i dźwignią, która przeniesie drużynę do bossa.

Mounted Thorn Knight

Z bossem może zmierzyć się 1-5 osobowa drużyna.
Podczas walki z bossem nie należy używać sudden_death_rune, ponieważ leczą bossa 4-6k.

monsternajpierw zobaczymy w asyście około 6-8 Possessed Tree monster, które leczą bossa. Dlatego też najlepiej bić bossa niedaleko tp i nie biegać po całości.

obrazek


Zabijamy te monster, które są w zasięgu naszego wzroku. Po zabiciu jednego pojawią się losowo 2 z: Unbound Blightwalker monster, Unbound Defiler monster, Unbound Demon monster, Unbound Demon Outcast unbound_demon_outcast.
Zaczną respić się również Thorn Minion monster, które będą się respić już cały czas do końca.
Po pokonaniu bossa przemieni się on w The Shielded Thorn Knight monster. Obok spostrzeżemy jego wierzchowca Thorn Steed monster.

obrazek


Najpierw należy zabić wierzchowca, rycerza zostawiamy na ten czas w spokoju. Gdy mount zostanie pokonany, nasz rycerz zamieni się w The Enraged Thorn Knight monster, którego należy zabić.
Z bossem możemy walczyć co 20 godzin.
Po lewej stronie pomieszczenia znajduje się Abandoned Imbuing Shrine, po użyciu maszyny odblokujemy możliwość nasycania przedmiotów żywiołem ziemi.

Pamiętajmy, aby przed kolejną walką z bossem wziąć na wszelki wypadek wodę phial_of_fresh_water ze stawu, by potem niepotrzebnie nie musieć się wracać, gdy nie będzie ognika.


Fioletowy portal - Misja: Bane of the Cosmic Force

Wchodzimy w fioletowy portal, pojawimy się (miejsce oznaczone strzałką) w lokacji z serwantami.

obrazek


Jeżeli zobaczymy wyłącznie Iron Serwanty, należy przeciągnąć 2 dźwignie (niebieskie kropki na mapce). Z białych napisów wyczytamy, że w ciągu 10 minut musimy zabić 5 Golden Servant Replica monsteroraz 5 Diamond Servant Replica monster.
Gdy nam się uda, będziemy mogli wejść w portal prowadzący do pokoiku z dźwignią, a następnie do bossa (żółta kropka na mapce). Jeśli nam się nie uda, ponownie wykonujemy zadanie.

Lloyd

Z bossem może zmierzyć się 1-5 osobowa drużyna.
W pomieszczeniu z monster zauważymy również 4 nieruchome Cosmic Energy Prism oznaczone literami A, B, C, D.

obrazek


Bossa będziemy musieli zabić jakby 5 razy. Po pierwszym pokonaniu go pojawi się napis:
The cosmic energies in the chamber refocus on Lloyd!

Teraz niszczymy/zabijamy Cosmic Energy Prism A.
Ponownie zabijamy bossa.
Niszczymy Cosmic Energy Prism B
Zabijamy bossa... itd.: C i D. Gdy wszystkie kosmiczne pryzmaty energii zostaną zniszczone, będziemy mogli pokonać bossa po raz 5-ty. Tym razem już się nie odrodzi.

Abandoned Imbuing Shrine znajduje się na zachodzie pomieszczenia.

Z bossem możemy walczyć co 20 godzin.
Aby wejść w portal prowadzący do bossa musimy za każdym razem zabić po 5 serwantów monster monster.


Czarny portal - Misja: Circle of the Black Sphinx

Wchodzimy w czarny portal i podążamy wegług mapek:

obrazek


Na -1 piętrze - w miejscu oznaczonym niebieskim kółkiem - znajduje się mały pokoik ze skrzynią, której pilnuje Warlock monster. Ze skrzyni możemy wyjąć 5 Flask of Embalming Fluid flask_of_embalming_fluid.

obrazek


Na -3 piętrze najpierw skręcamy w prawo (zielone kółko) po latarnię ghostsilver_lantern. Wyjmujemy ją spod pajęczej sieci.

obrazek


Następnie udajemy się w miejsce, gdzie znajduje się stare biurko (czerwona kropka) i klikamy w nie. Pojawi się duszek, a my otrzymamy notatkę old_note.

obrazek


Z notatki dowiemy się, że duch odda nam klucz jedynie wtedy, gdy odnajdziemy zdjęcie jego córki.
Udajemy się więc w miejsce oznaczone niebieską kropką i ze sterty śmieci wyciągamy obrazek painting_of_a_girl.

obrazek


Gdy obrazka "użyjemy" na starym biurku i ponownie użyjemy biurka, otrzymamy Old Silver Key old_silver_key.
Teraz możemy iść do ukrytego przejścia:

obrazek


Aby przejść przez ukryte drzwi ("use" ) musimy mieć przy sobie klucz old_silver_key (wchodząc tam pierwszy raz) oraz zapaloną latarnię ghostsilver_lantern.
Znajdziemy się w małym bezpiecznym pokoiku z teleportem, za którym z kolei będzie pomieszczenie z dźwignią.

Lady Tenebris

Z bossem może zmierzyć się 1-5 osobowa drużyna.
monster będą towarzyszyć Shadow Tentacle monster. Należy je zabić najszybciej, jak to możliwe, ponieważ one dają siłę Lady.

obrazek


Lady co jakiś czas będzie przyciągać wszystkich na środek pomieszczenia, a po około 5 sekundach rzuci beam śmierci, zabierający nawet do 3k hp.

Na północy pomieszczenia znajduje się Abandoned Imbuing Shrine, po użyciu maszyny odblokujemy kolejną możliwość nasycania przedmiotów - od śmierci.

Z bossem możemy walczyć co 20 godzin.
Aby móc kolejny raz walczyć z bossem musimy mieć przy sobie zapaloną latarnię ghostsilver_lantern, którą wyjmiemy spod pajęczyny co 20 godzin.


Ostatni portal - The Last Lore Keeper

Z głównym bossem może zmierzyć się 15 osobowa drużyna.
Jeżeli braliśmy udział w walce z poprzednimi 6 bossami (w każdej misji w questlogu mamy "completed" ) możemy wejść w "Energy Gate" (fioletowa brama energii w Halls of Hope naprzeciwko pozostałych portali). Aby zmierzyć się z głównym bossem, należy podążać za mapką:

obrazek


Pod koniec drogi zobaczymy resp Stone Rhino monster, które możemy oswoić za pomocą Astral Shaper Rune astral_shaper_rune.

obrazek


Gdy zaś wejdziemy w niebieski ognik, znajdziemy się w pomieszczeniu z 15 płytkami oraz dźwignią.
Obrazek
Obrazek
@Blacky sensei Opowiadasz bzdury, robiliśmy wielokrotnie max 250 lvlami.
Obrazek
Obrazek
2018-02-01 18:18:27
Obrazek
Obrazek
Fire portal przez 200+ nie ma co próbować nawet. Wczoraj 180knight na pełnym siochu + might wyciągnąłem kopytka 5 sekundu po wprowadzeniu Bossa do TP. @Empty87 Tak wystarczy mieć New Frontiera do końca (Nie zapomnij po arenie pogadać z jaszczurem i krasnalem w Farmine)
Obrazek
Obrazek
2018-01-29 10:32:10
Obrazek
Obrazek
Zauważyłem, że bez zrobienia new frontiera do końca, przy zrobionym wote pomarańczowy teleport nie działa niestety :/ Nie wiem czy wystarczy tylko frontiera do końca robić> Mógłby ktoś dać jakieś info na ten temat??? I update questa rpzy pomarańczowym portalu
Obrazek
Obrazek
2017-06-11 17:59:50
Obrazek
Obrazek
Zbil ktos main bossa? Jakies info???
Obrazek
Obrazek
2017-04-01 19:04:40
Obrazek
Obrazek
Nie jest to taki istotny błąd , ale błąd. W czarnym portalu w pokoju z Warlockiem w skrzyni zjadują sie nie 3 a 5 flask of embalming fluid.
Obrazek
Obrazek
2017-03-12 13:32:28
Obrazek
Obrazek
załączyłem 2gą maszynkę (najpierw energetyczną a później lodową) i prócz żywiołów udostępniłem sobie 3ci poziom imbumingu Shieldingu. Dobrze by było uzupełnić informację kiedy odblokowuje się dany rodzaj imbumingu. Np 3 poziom life i mana leech. Czy po konkretnym bosie czy też może ilości pokonanych bossów...
Obrazek
Obrazek
2017-02-10 21:47:49
Obrazek
Obrazek
Prosze dodać informacje o Frozen Miinion'ach na lodowym bosie. Dobrze jest je lurować blisko jajka i zabijać bijąc z gfb podczas ogrzewania jaja
Obrazek
Obrazek
2017-02-04 17:01:28
Obrazek
Obrazek
Lloyd dzis zbugowany doszlismy do literki C i nagle...NIESMIERTELNY... OK!!! Czas sie skonczyl nie ubilismy...
Obrazek
Obrazek
2017-01-31 23:45:48
Obrazek
Obrazek
Detektor, wejdź w tp na bossa solo i od razu z powrotem w tp. Też w ten sposób się załatwiłem, ale jak zrobisz to szybko to nawet bossa nie zobaczysz.
Obrazek
Obrazek
2017-01-28 23:47:24
Obrazek
Obrazek
Mam pytanie... Po wejsciu w Holy portal przeszedlem przez maszyne czasu wzielem kryształ no ale ze nie mam temu jeszcze to chciałem wrócić i jest problem nie moge skorzystac z maszyny booo Po nacisnieciu na maszyne wyskakuje mi taki tekst: "19:42 The mechanism seems to be held by a powerful force. Find its source and eliminate it." Jak wrócic?
Obrazek
Obrazek
2017-01-28 19:44:10
Obrazek
Obrazek
jak wyglada kwestia tokenow z bossa? kazdy dostaje 1? czy randomowo jedna osoba? zawsze leca? na przyklad z lloyda, silver + gold zawsze?
Obrazek
Obrazek
2017-01-27 21:18:53
Obrazek
Obrazek
Na Loyda mamy 10 minut, nie 15;f
Obrazek
Obrazek
2017-01-13 17:27:53
Obrazek
Obrazek
aby oddać tomy piszemy: Hi > temple > yes jeśli mamy przy sobie więcej niż 5 tomów zabierze nam je wszystkie
Obrazek
Obrazek
2017-01-02 21:27:14
Obrazek
Obrazek
Wystarczy przetłumaczyć z innych stron, ostatnio dają z tłumaczeniem :P
Obrazek
Obrazek
2016-12-08 11:46:23
Obrazek
Obrazek
czy można prosić o ciąg dalszy na razie npc dopuściło mnie do ognistego portalu na zao nie wiem co dalej pozdrawiam :)
Obrazek
Obrazek
2016-12-07 17:54:33
Obrazek
Obrazek
to wstaw lepszy jak juz zrobiles caly quest, dzien po updacie
Obrazek
Obrazek
2016-12-07 17:07:01
Obrazek
Obrazek
No, no, no, ale spoiler :v
Obrazek
Obrazek
2016-12-07 11:36:02
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komenatrze.
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama
    Crowny Cro
    Tibia Damora | 313 RP +
    Zarakso
    [PL] TIBIA | 🔥 ŻABKA 🔥