Ferumbras' Ascendant Quest Dzięki!
×

Dostęp do tego zasobu mają wyłącznie zalogowani użytkownicy. Zaloguj się!

Obszar:
Mainland
Typ:
Przedmioty, Outfity
Min. lvl:
150
Prem:
tak
Trudność:
10 / 10
Lokalizacja:
Darashia, lochy Ruthless Seven
Nagroda:
item item item item item
Rift Warrior Outfit
osiągnięcie "Hat Hunter"
Potwory:
Dodane w wersji:
10.90
Opis:
-
Spoiler:
Kliknij, aby przeczytać spoiler
Spis misji


Wymagane przedmioty:
  • 30 item
  • item lub zamiennik


Misja 1: A weapon to kill a god

Udajemy się na północny-wschód Darashii do NPC Mazariusa, który poprosi nas o pomoc w pokonaniu Ferumbrasa.

Player: hi
Mazarius: Greetings, dear visitor. Please tell me what brings you here, to my humble adobe.
Player: mission
Mazarius: Ah, you have heard about my search for experienced help. And indeed your reputation for solving certain problems has preceded you.
Player: problems
Mazarius: My problems are, so to say, dire news for the whole world. <sigh> I don't want to confuse you with overly complicated and lengthy stories, so do you want to hear the long version or the short?
Player: short
Mazarius: My studies indicate that without all doubt Ferumbras the fiendish is in the process of accumulating nearly godlike powers. We have to stop him. ...
Mazarius: Therefore I need you to enter a hellish dimension and acquire the parts of a weapon, the godbreaker, powerful enough to stop him once and for all. Are you willing to help me in this dire mission?
Player: yes
Mazarius: I'm pleased to have such a competent assistance in this matter. Our first task will be to breach the pocket dimension where the godbreaker is hidden. Therefore I ask you to gather 30 demonic essences which will allow me to open it.


Najpierw musimy uzbierać 30item. Kiedy już posiadamy wymaganą liczbę esencji, wracamy do zleceniodawcy i ponownie z nim rozmawiamy.

Player: hi
Mazarius: Greetings, my friend. It is good to see you again, well and healthy.
Player: demonic essence
Mazarius: Excellent! This will empower the portal to create a breach big enough to let you pass into that hellish hiding place.
Mazarius: Now take this teleportation rod. Use it on the parts of the godbreaker to teleport them safely to me.


Otrzymujemy od naukowca item. Teraz możemy już korzystać z teleportu na północy pomieszczenia.

obrazek



Misja 2: The Godbreaker
  • Zaleca się zaopatrzyć w sporą liczbę: item Energy Bomb i item Energy Walli, gdyż potwory, które spotkamy w trakcie wykonywania zadania nie przekraczają pól z energią dopóki ich nie zaatakujemy.
  • Istotną sprawą jest również posiadanie kilkuitem Dwarven Ringów, bowiem niektóre potwory upijają.

Naszym zadaniem jest pokonanie 7 bossów Ruthless Seven, których spotkamy w lochach. Wchodzimy w teleport obok Mazarius'a, a następnie podążamy jak na screenie poniżej:

obrazek


Po drodze spotkamy sporą liczbę: monster,monster,monster oraz monster

Na poziomie -7 znajdują się teleporty, za którymi czekają nas kolejne potwory i niekiedy zagadki, które poprzedzają walkę z Bossem wybranego lochu.

obrazek



  • Apocalypse (boss: Razzagorn)

  • Po wejściu do lochu Apocalypse podążamy zgodnie z poniższą mapą. Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster, monster.

    obrazek


    Następnie maksymalnie 5 osób musi zająć swoje miejsce na platformie. Jak wszyscy są gotowi, pierwsza osoba przeciąga dźwignię.

    obrazek


    Zostaliśmy przeteleportowani do pomieszczenia z uwięzionym The Shatterer'em. Musimy uwolnić naszego oponenta, a w tym celu trzeba przeciągnąć 4 dźwignie.

    obrazek


    UWAGA!
    W północnej części pomieszczenia spotkamy się z 5monster i 5monster.

    obrazek


    Jeśli uporaliśmy się z powyższym zadaniem, to zostaniemy przeniesieni do kolejnego miejsca, gdzie znów podążamy zgodnie z mapą:

    obrazek


    Ponownie max. 5 osób musi zająć swoje miejsce, tym razem po przeciągnięciu dźwigni spotkamy się z właściwym bossem Razzagorn'em.

    obrazek


    obrazek


    Uwaga:
    Dobrą strategią walki z tym bossem jest atakowanie go z run obszarowych, podczas gdy w pokoju znajdują się również Demony. Aczkolwiek, gdy boss przywoła Eruption of Destruction należy skupić się w pierwszej kolejności na pokonaniu tego stworzenia i dopiero wtedy zacząć ponownie atakować samego bossa. W przeciwnym wypadku, podczas gdy w pokoju znajduje się Eruption of Destruction, boss zacznie odzyskiwać siłę (bardzo mocno bije z obraszeń obszarowych) i przywołuje znaczną ilość Demonów.

    Po zakończonej walce teleport wyjściowy zmieni swój kolor z niebieskiego na zielony, kiedy w niego wejdziemy znajdziemy się obok ołtarza na którym trzeba użyć item.

    obrazek



  • Ashfalor (boss: Ragiaz)

  • Korzystając z teleportu do lochu Ashfalora podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster

    Po drodze zbieramy kilka przedmiotów, zieloną kropką zaznaczone miejsce z którego bierzemy kwiatek.

    obrazek


    Dalej zbieramy przedmioty i podążamy zgodnie ze strzałką:

    - 1 kropka: Rite of Eternal Night item (poziom niżej w trumnie)
    - 2 kropka: Ring item (trzeba użyć kilofa)
    - 3 kropka: Bones
    - 4 kropka: Vampire Teeth item

    obrazek


    Dochodzimy do miejsca odprawienia rytuału. Oznaczone miejsca:

    - 1 kropka: statua
    - 2 kropka: wyschnięta studnia
    - symbol "X": teleport

    obrazek


    W pierwszej kolejności podchodzimy do studni i używamy na niej: Kwiatek, Ring, Bones i Vampire Teeth.

    obrazek


    Teraz podchodzimy do statuy i gasimy na niej światło.

    obrazek


    Ponownie wracamy do studni i tym razem używamy The Rite of Eternal Night item, w tym momencie powinien uaktywnić się teleport na północy pomieszczenia, z którego korzystamy.

    Dalej podążamy zgodnie z mapą:

    obrazek


    obrazek


    Dochodzimy do następnego miejsca, gdzie znajduje się platforma dla max. 5 osób. Ustawiamy się na swoim miejscu, pierwsza osoba używa dźwigni i już po chwili walczymy z kolejnym bossem, Ragiaz'em.

    obrazek


    Ragiaz jest jednym z bardziej wymagających przeciwników, pojawia się w asyście kilku Death Dragon'ów. W celu skuteczniejszego i szybszego bicia bossa, zaleca się odciągnięcie towarzyszących mu smoków w górną część pomieszczenia i zablokowanie magic wall'ami.

    obrazek


    Ragiaz po utracie części punktów życia przybiera postać Bone Capsule, którą również musimy zniszczyć, aby dalej walczyć z bossem.

    obrazek


    Po zgładzeniu bossa zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie używamy item.

    obrazek



  • Bazir (boss: Zamulosh)

  • Po wejściu do lochu Bazira podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Mamy do wyboru dwie drogi, zachodnia lub wschodnia.
    Niezależnie którą wybierzemy, w pierwszej kolejności musimy udać się do dźwigni (zaznaczona na mapie niebieską kropką), która odblokuje teleport (zaznaczony na mapie zieloną kropką).
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster, monster.

    obrazek


    Po przeciągnięciu dźwigni zobaczymy biały komunikat i udajemy się do teleportu.


    obrazek


    Teraz powinniśmy znaleźć się w pomieszczeniu z 8 pokojami usytuowanymi symetrycznie, 4 po lewej i tyle samo po prawej stronie. Kiedy przesuniemy dźwignie przy pokoju, zmieni się otoczenie (biom) i pojawi się potwór.
    Wtedy musimy przeprowadzić go do pokoju naprzeciwko, tak żeby znajdował się w swoim naturalnym otoczeniu.

    Przykłady:
    - Lonely Deer monster do pokoju pokrytego trawą.
    - Lonely Frazzlemaw monster do pokoju ze skalistym terenem.
    - Lonely Scorpion monster do pokoju z piaskiem.
    - Lonely Rotworm monster do pokoju z błotem.
    - Lonely Polar Bear monster do pokoju pokrytego śniegiem.
    - Lonely Snake monster do pokoju pokrytego trawą.
    - Lonely Yielothax monster do pokoju ze skażoną ziemią.
    - Lonely Souleater monster do pokoju ze skalistym terenem.

    obrazek


    Liczba potworków jakie musimy przeprowadzić jest równa liczbie pokoi, czyli jest ich 8. Gdy wszystkie bedą już na swoim miejscu, możemy kierować się do teleportu na południu.

    Kiedy już uporaliśmy się z poprzednim zadaniem i skorzystaliśmy z teleportu, czeka nas kolejna łamigłówka. Naszym kolejnym wyzwaniem jest przejście labiryntu składającego się z identycznych pomieszczeń różniących się jedynie rozmiarem. Sprawa jest o tyle trudna, że w każdej komnacie czekają na nas potwory, a my musimy przechodzić przez ściany w miejscach zaznaczonych na mapie:

    obrazek


    obrazek


    Jeśli udało nam się poknać labirynt, to po raz kolejny za teleportem czeka nas pokój z platformą dla max. 5 osób.

    obrazek


    Tradycyjnie już kiedy wszyscy zajęli miejsca, pierwsza osoba pociąga za dźwignię i po chwili stajemy ramię w ramię z kolejnym bossem, tym razem Zamulosh'em.

    obrazek


    Zamulosh występuje pod postacią 6 wcieleń, tylko 2 są właściwe, reszta to klony, które mają niewiele punktów życia. Dodatkowym utrudnieniem jest częste znikanie naszego przeciwnika, przez co będziemy musieli pilnować czy mamy zaznaczony dobry cel ataku.

    Oczywiście po uporaniu się z bossem znów zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie trzeba użyć item.

    obrazek



  • Infernatil (boss: Mazoran)

  • Identycznie jak wcześniej, po wejściu do lochu tym razem Infernatila podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster, monster oraz monster.

    obrazek


    obrazek


    Następnie znajdziemy się w miejscu, gdzie czeka nas kolejna zagadka. Naszym zadaniem jest stanąć na guziku, który wyświetli nam komunikat z kolejnością przeciągania dźwigni (są trzy kolory: niebieski, czerwony i zielony). Miejsca z guzikami zostały oznaczone kropkami, a dźwignie odpowiadające za konkretny kolor kryształu symbolami "X".

    obrazek


    obrazek


    Jeśli już uporaliśmy z tym zleceniem, to kierujemy się do punktu oznaczonego, dużym białym symbolem "X", gdzie przeciągamy dźwignię, która odpowiada komunikatowi z ostatniej dźwigni (do wyboru: trawa (zielona), krew (czerwona), lód (niebieska)). Znajdziemy się w pokoju z platformą dla max. 5 osób.

    obrazek


    Standardowo, kiedy wszyscy są gotowi, osoba stojąca jako pierwsza używa dźwigni i znów do pokonania mamy bossa, tym razem Mazoran'a.

    obrazek


    Podczas potyczki z Mazoranem, odradzamy ruszania się w którąkolwiek stronę, jeśli pojawiła się lawa, bowiem wtedy każdy ruch zabierze nam 1500 punktów zdrowia.

    Jeśli zwalczyliśmy bossa, to w nagrodę czeka nas kolejny rutynowy "zabieg". Znów zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie trzeba użyć item.

    obrazek



  • Pumin (boss: Tarbaz)

  • Kolejny raz, po wejściu do lochu tym razem Pumina podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster oraz monster.

    obrazek


    obrazek


    Kiedy już pokonaliśmy powyższą trasę, czeka na nas łamigłówka. Nasze zadanie polega na zebraniu 5 liter imienia NPC.

    obrazek


    obrazek


    Kropka 1:

    Tutaj używamy dźwigni z danym kolorem, w zależności od tego jaki uzyskaliśmy przy 5 kropce. Uzyskujemy literę E.

    obrazek


    Kropka 2:

    Wystarczy użyć tabliczki na ścianie. Uzyskujemy literę V.

    obrazek


    Kropka 3:

    Tutaj spotkamy NPC ....

    Kropka 4:

    Tutaj otrzymamy Fire Buga item.

    obrazek


    Kropka 5:

    Używamy dźwigni, kolor jaki otrzymamy wskaże nam dźwignię, której musimy użyć w miejscu oznaczonym 1 kropką.

    obrazek


    Kropka 6:

    obrazek


    Używamy północnej ściany pomiędzy totemami, otrzymamy flet item.

    Następnie używamy fleta (do skutku) na zwierzaku, który mówi "This one's still unwilling to reveal whether its yous spririt animal", aż flet zniknie. Uzyskujemy literę N.

    obrazek


    Kropka 7:

    Używamy Fire Buga item na basin'ie. Zapalić musimy 8 basinów. Uzyskujemy literę T.

    obrazek


    Kropka 8:

    Podchodzimy do tabliczki, po czym wracamy kratkę do tyłu. Uzyskujemy literę O.

    obrazek


    Kiedy uporamy się powyższymi zadaniami wracamy do npc ... i rozmawiamy z nim. Warto dodać, że każde wykonane zadanie, to jedna litera z której składa się imię npc.
    Wszystkie litery: T E V O N

    Jeżeli NPC nie będzie odpowiadał należy zloorować do pokoju biegającego po poziomie królika monster.

    Player: hi
    ...: H... hello. Please don't hurt me! Leave me alone! You can't help me anyway!
    Player: mission
    ...: My name! My name! I will never find my way back now that I lost it! ...
    ...: I have nothing to give you but the key to the heart of despair! But please, please help me find my name!
    Player: tevon
    ...: That's it! That's my name! Oh, I am so glad you have found it! Now there is hope for me. Ah yes, your reward, er ...
    ...: Well, the door to the heart of despair is open to you, you may go there - if you should wish anything as foolish as that. ...
    ...: If anyone should ask you by what right you're here, just say 'Pass A38'. They're a stickler for protocol, it's horrible. ...
    ...: Er. Well. Anyway, no sense in staying here. Goodbye!


    Po tej rozmowie, odblokuje nam się dostęp do pokoju na północy. Dalej podążamy poniższą drogą.

    obrazek


    Tutaj zajmujemy miejsce na 5 osobowej platformie, która po użyciu dźwigni przeteleportuje nas do pomieszczenia z bossem, Tarbaz'em.

    obrazek


    obrazek


    Podczas walki boss będzie nas przenosił w miejsce, gdzie poruszamy się bardzo powoli, a dodatkowo blokują nas Despairy monster. Na końcu ścieżki jest teleport, którym powrócimy z powrotem do bossa.

    obrazek


    Oczywiście, na koniec zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie trzeba po raz kolejny użyć item.

    obrazek



  • Tafariel (boss: Shulgrax)

  • Wyruszamy na podbój kolejnego lochu, tym razem będzie to Tafariel, po wejściu w teleport, podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster,monster oraz monster.

    obrazek


    Następnie pojawimy się w miejscu z wąskimi korytarzami, które prowadzą do kilku większych pomieszczeń. Symbol zielonego "X" oznacza miejsce, gdzie znajdują się guziki, których za chwilę będziemy musieli użyć w odpowiedniej kolejności.
    Kolorowe kropki natomiast pokazują miejsca konkretnych grządek z kwiatkami, które będą wskazówką do ułożenia kolorów na wcześniej wspomnianych guzikach.
    Ostatni symbol na mapie to biały "X", pokazuje nam gdzie musimy podążyć po wykonanym zadaniu.

    obrazek


    Przechodząc do naszej łamigłówki, tak wyglądają kwiatki na podstawie których, będziemy układać kolory na przyciskach:

    obrazek

    obrazek

    obrazek


    UWAGA: Układ kwiatków jest losowy i generuje się po 10 minutach od poprawnego ułożenia przycisków.

    Znając już układ kwiatków, przenosimy się do pomieszczenia na środku mapy (zielony "X"):

    obrazek


    Kolory na guzikach, widoczne na minimapie, powinny mieć taką strukturę:

    obrazek


    Jeśli wszystko się zgadza, to przechodzimy do pomieszczenia oznaczonego symbolem białego "X". Uwaga, po drodze ciągle towarzyszą nam potwory.

    obrazek


    Będąc już przy dźwigni, używamy jej i wchodzimy w teleport. Kwiatki resetują się po 10 minutach od poprawnego ułożenia przycisków. Jeśli ktoś nie zdąży na czas, to zanim użyje dźwigni, będzie ponownie musiał układać kolory na guzikach.

    Po skorzystaniu z teleportu pojawimy się w następnym pomieszczeniu, które już nas nie powinno dziwić. Członkowie drużyny zajmują miejsce na 5 osobowej platformie i przez użycie dźwigni przenosimy się na miejsce pojedynku z bossem, Shulgrax'em.

    obrazek


    Shulgrax pojawia się w asyście monster, które tworzą monster.
    Eliminując te drugie stworzenia uzyskamy kryształy item, które po użyciu na Sin Devourer'ach kończą ich żywot.

    obrazek


    Jak zawsze, po eliminacji bossa danego lochu zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie trzeba użyć item.

    obrazek




  • Verminor (boss: Plagirath)

  • Przyszła pora na odwiedzenie lochu Verminora, po skorzystaniu z teleportu, podążamy zgodnie z poniższą mapą.
    Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster oraz monster

    obrazek


    Jeśli zdołamy pokonać powyższą drogę, to czeka nas starcie z monster, który nie jest specjalnie wymagającym przeciwnikiem. Jednak nie może nas zmylić jego wygląd, to nie mutated rat!

    obrazek


    Po uporaniu się z The Lord of the Lice, trzeba ruszać dalej zgodnie z poniższą mapą:

    obrazek


    Trafiliśmy do miejsca, które powinno wydawać się znajome, po raz kolejny 5 osobowa platforma z dźwignią. Standardowo, zajmujemy miejsca i przesuwamy dźwignię, a po chwili walczymy z Plagirath'em.

    obrazek


    Plagirath jest mocnym oponentem, bloker stojący naprzeciwko otrzyma trafienia równe 2000-3000 punktów życia. Jak zwykle nie obyło się bez utrudnienia, mianowicie w pomieszczeniu pojawiają się monster, które polecamy zabijać, ponieważ pojawiają się one co około 30 sekund, więc w dość krótkim czasie możemy mieć znaczą ilość dodatkowych mobów, na które musimy zwrócić uwagę.

    obrazek


    Kiedy już poradzimy sobie z bossem, to znów zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia, gdzie trzeba użyć item.

    obrazek




Misja 3: Halls of Ascension

Powracamy do Mazariusa i meldujemy wykonanie zadania. Następnie bierzemy kolejną misję, gdzie naszym zadaniem będzie walka z samym Ferumbrasem.

Hi -> mission


Po chwili zostaniemy przeteleportowani w podziemia, gdzie podążamy zgodnie z mapą.
Będziemy mieć tu do czynienia z takimi potworami jak: monster, monster, monster, monster, monster, monster, monster oraz monster.

obrazek


obrazek


obrazek


Nasza wędrówka dobiegła końca, przyszedł czas stawić czoło najpotężniejszemu magowi, Ferumbrasowi. Znajdujemy się w pomieszczeniu z platformą, która ma tym razem aż 15 miejsc. Kiedy skompletujemy silny zespół, możemy zaczynać. Tradycyjnie - pociągnięcie dźwigni przeniesie nas do pomieszczenia, gdzie czeka na nas boss.

obrazek



Walka z Ferumbrasem podzielona jest na 4 fazy.

Faza 1: Nieśmiertelny Ascending Ferumbras - jeżeli Rift Invader monster zostanie zgładzony niedaleko niebieskiego kryształu, po czasie zmieni swój kolor na czerwony. Musi ich zginąć kilkanaście.

obrazek


Faza 2: Pojawi się 8 Ferumbras Soul Splinter monster, musimy odlurować i bić pojedynczo.

obrazek


Faza 3: Kolejne wcielenie, Destabilized Ferumbras, trzeba go otoczyć Rift Fragment'ami monster.

obrazek


Faza 4: Ostatnie wcielenie, Ferumbras Mortal Shell, zabić.

obrazek


Jeżeli pokonaliśmy Ferumbrasa, to teleport w pomieszczeniu zmieni kolor z niebieskiego na zielony, a więc wchodzimy w niego i po chwili jesteśmy w miejscu, gdzie odbierzemy nagrody.

obrazek


Heavenly Messenger: Greetings, warrior of the rift! I am a messenger of the heavenly forces.
Player: rift
Heavenly Messenger: It seems that in fighting so close to the rift to beyond, you acquired a new outfit! What a strange occurence indeed.
Player: messenger
Heavenly Messenger: I am the bearer of dire news indeed.
Player: dire
Heavenly Messenger: The place that does not exist, the realm beyond which is not, has threatened creation since the dawn of time. ...
Heavenly Messenger: The foolishly proud Yalahari brought upon us the first incursion but the madness fed on itself and could be contained. But now, the inevitable has happened, and the walls have fallen. ...
Heavenly Messenger: That which is not, has become that which never should be. Destruction is leaking into our world and we will all feel its dreadful hand in the future. ...
Heavenly Messenger: Though Ferumbras could be stopped, his madness allowed the not-existent to get hold of our world once and for all. ...
Heavenly Messenger: The rift cannot be closed and will only widen with time. The forces from beyond will spread and grow. Each of us will encounter and fight them soon enough. ..
Heavenly Messenger: They will work to further the incursion, to undo more of the world and spread their power. ...
Heavenly Messenger: They will prepare for the full arrival of their master and one day he will come for all of us, for we are what he hates, we all are alive, existence and possibilities and he is the negation of all of that. ...
Heavenly Messenger: We must prepare and gain as much time as we can. We need to gather all strength, forces and knowledge to be prepared for that what is to come. ...
Heavenly Messenger: Go and spread the word, for the time has come to forge alliances and claim old debts. Gather your friends and prepare yourself. The worst is yet to come.


W trakcje rozmowy zdobędziemy osiągnięcie "Hat Hunter", otrzymamy Rift Warrior Outfit oraz worek z poniższą zawartością.


obrazek
Obrazek
Obrazek
@macha33 nie
Obrazek
Obrazek
2017-10-16 15:01:05
Obrazek
Obrazek
czy po wykonaniu feru questa raz trzeba te wszystkie bossy zabijac by znów bić feru ?
Obrazek
Obrazek
2017-06-24 10:20:32
Obrazek
Obrazek
Elder Szym << drogi i zagadki można robić dużymi ekipami, aczkolwiek na bosy po zagadkach robi się w 5 osobowych grupach.
Obrazek
Obrazek
2017-01-15 16:30:07
Obrazek
Obrazek
Czy w związku z tym że platforma jest dla 5 graczy wykonanie tego questa większą grupą jest niemożliwe?
Obrazek
Obrazek
2016-09-17 23:24:30
Obrazek
Obrazek
Niestety skrót z exani hur "down" juz nie działa trzeba na około isc.
Obrazek
Obrazek
2016-09-03 17:59:01
Obrazek
Obrazek
Bubba na ss z ferumbrasa :D
Obrazek
Obrazek
2016-07-02 15:04:09
Obrazek
Obrazek
Może ktoś napisać odporności poszczególnych bossów?
Obrazek
Obrazek
2016-02-08 03:10:08
Obrazek
Obrazek
Polecam jednak zabic disguisting ooze w roomie z Plagirathem bo po zabiciu bossa nie znikaja.
Obrazek
Obrazek
2016-01-30 13:29:53
Obrazek
Obrazek
może Być Hard ;dd
Obrazek
Obrazek
2015-12-09 19:45:53
Obrazek
Obrazek
Podobno od 200, postaramy się dziś dorzucić opis brakującego seala oraz poprawić kilka szczegółów.
Obrazek
Obrazek
2015-12-08 13:59:47
Obrazek
Obrazek
uuu, od którego levela ? :V
Obrazek
Obrazek
2015-12-08 11:49:11
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komenatrze.
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama