Desert Quest Dzięki!
×

Dostęp do tego zasobu mają wyłącznie zalogowani użytkownicy. Zaloguj się!

Obszar:
Mainland
Typ:
Przedmioty
Min. lvl:
20
Prem:
nie
Trudność:
2 / 10
Nazwy potoczne:
Vocation Quest, 10k Quest
Lokalizacja:
Jakundaf Desert
Nagroda:
item item item item item item
Potwory:
Opis:
Piasek czasu ukrył dawne tajemnice. Mogą zostać one odkryte przed odważnych poszukiwaczy przygód.
Spoiler:
Kliknij, aby przeczytać spoiler
Spis misji


Wersja skrócona


Wymagane przedmioty:
-item
-item
-knight item
-druid item
-sorcerer item
-paladyn item

Wyruszamy z południowo-zachodniej bramy Venore:

obrazek


Rozkopujemy dziurę i schodzimy na sam dół, dalej podążamy za mapką:

obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
obrazek


W tym miejscu każda profesja kładzie swój przedmiot na basinie, a potem staje na kwadraciku. Paladyn przeciąga dźwignię i zostaniemy teleportowani do pokoju z nagrodami, północne schody zaprowadzą nas na zewnątrz.


Wersja pełna


Wymagane przedmioty:
-item
-item
-item
-3item lub czar levitate
-500 item
-item
-item
-knight item
-druid item
-sorcerer item
-paladyn item

Udajemy się na pustynię i schodzimy do ruin w tym miejscu:
obrazek

Jedyną możliwą drogą schodzimy na poziom -5. Na początku naszym zadaniem jest udać się po pamiętnik, który znajduje się w ciele śmiałka:

obrazek


Otwierając pamiętnik dowiadujemy się, że autor miał na imię Morrin. Zapisał on, że szukał sposobu, aby dostać się do pewnej biblioteki. Spotkał mężczyznę "w czerwonych butach i niebieskich spodniach, który je bułkę z szynką". Na imię mu Hagor. Morrin w pewien sposób zdobył jego zaufanie, a w nagrodę dostał klucz do biblioteki. Zawarł z nim pewien układ, który będziemy musieli powtórzyć.
Naszym zadaniem jest odnaleźć Hagora i zaproponować układ. Podążamy zgodnie z mapą:
obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek


Tym sposobem dotarliśmy do NPC. Rozpoczynamy rozmowę:

Player: hi
Hagor: Greetings, adventurer Player. What leads you to me?
Player: Morrin
Hagor: Ah, I remember that man. We made a deal, guess about what.
Player: key
Hagor: Right! We can make the same deal if you give a fresh delicious roll. Do you have any?
Player: yes
Hagor: Oh, fine! Here you are.


W zamian za bułkę item dostaliśmy item 4022. O dziwo klucz ten nie pasuje do biblioteki! Musimy więc znaleźć drzwi, do których klucz będzie pasował. Niestety musimy wrócić się na sam początek i pójść zgodnie z poniższą mapą:

obrazek

obrazek


Ze skrzynki za drzwiami zabieramy klucz item 4009, który pasuje do biblioteki. Aby do niej dojść, musimy zawrócić i iść tak jak pokazuje nam mapa:

obrazek

obrazek


Możemy otworzyć drzwi i wejść do biblioteki. Wertując półki, znajdziemy pięć ciekawych ksiąg. W czterech natrafiamy na informacje o niebezpieczeństwach, jakie czają się na nas podczas poszukiwania przygód. Netlios, bo tak mu na imię, przedstawia je na przykładzie 5 mężczyzn "którzy poświęcili się, by odkryć nowe części Tibii. Każdy z nich był odważnym wojownikiem i wspaniałym odkrywcą, wszyscy też przeżyli ekscytujące przygody".
W piątej księdze Adrenius recenzuje nam dzieła Netliosa. Twierdzi, że książki te są lichą poradą dla młodych podróżników, ponieważ istnieje wątpliwość czy przytoczone historie są prawdziwe. Informuje, że z chęcią wynagrodzi osobę, która zwróci się do niego z informacjami na temat każdego z 5 odkrywców opisanych przez Netliosa: "wiek, powód dla którego zakończyli podróż i długość ich wędrówki". Niestety nasz zapał do uzyskania odpowiedzi (bądź łakomstwa na nagrodę) szybko znika, kiedy orientujemy się, że nie posiadamy wystarczających materiałów do znalezienia rozwiązania. Książek posiadamy 4, a jest ich 6. Ale czy na pewno?
Aby się upewnić musimy udać się do pewnej dziury:
obrazek

obrazek

Przed dziurą jest dla nas wyraźne ostrzeżenie: "Niebezpieczeństwo! Nie wchodzić". W dziurze znajdujemy pewną notatkę w ciele. Idziemy na południe i używamy item przy wschodniej ścianie. Tam powinniśmy znaleźć książkę farmera. Dowiadujemy się z niej, że potrzebujemy reszty książek. Farmer nie podołał, ale my szukamy dalej zaginionych ksiąg.
Teraz potrzebujemy pomocnika, gdyż w bibliotece zauważyliśmy dziwny przełącznik, który musi coś otwierać. Jedna osoba idzie stanąć na przełączniku, a my szukamy. Dowiadujemy się, że przełącznik otwiera nam ścianę, do której droga prowadzi tędy:
obrazek

obrazek

Za ścianą znajduje się dziura, w którą wchodzimy. Po zabiciu kilku monster otwieramy ciało i wyciągamy V tom ksiąg Netliosa. Wychodzi na to, że została nam do zdobycia ostatnia część dzieła. Udajemy się zgodnie z mapą po klucz:

obrazek

obrazek

obrazek

Gdy zdobyliśmy klucz, udajemy się w następującym kierunku:
obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

Przy ostatniej mapce schodzimy na dół używając parceli lub czaru levitate.
Po zabiciu potworów - kilku monster otwieramy drzwi i wyciągamy ostatnią księgę.
Teraz musimy wyjść na powierzchnię pustyni i udać się do Adreniusa:
obrazek

Potrzebne nam będą wszystkie księgi oraz 500 złotych monet. Rozpoczynamy dialog:

Player: hi
Adrenius: Hello, Player! What can I do for you?
Player: Netlios
Adrenius: This fool! His book is nothing but a hoax! At least I believe that. Or did you find an answer for my questions?
Player: yes
Adrenius: By the way, I'd like a donation for my temple. Are 500 gold pieces ok?
Player: yes
Adrenius: Thank you very much. Now, name me the first person in alphabetical order, his age, his fate, and how long he was on his journeys!
Player: anaso, 41, attacked by mother-bear, 117 days
Adrenius: Hmmm, maybe. What can you tell me about the second 'adventurer'?
Player: elaeus, 39, attacked by dragon, 100 days
Adrenius: Yes, that might be true. What did you find out about the third man?
Player: gadinius, 42, stepped in fire, 83 days
Adrenius: Correct again! Hmmmm... I doubt you know anything about the fourth person!
Player: heso, 40, attacked by troll, 66 days
Adrenius: Yes! Really, how did you figure that out? I bet you don't know anything about the last adventurer!
Player: hestus, 38, drank poison, 134 days
Adrenius: That's right! Why didn't I see it? It's obvious, Netlios was right, and his stories are great! Wait, I'll give you something!


Otrzymaliśmy item 4023, który pasuje do pomieszczenia z czterema teleportami. Udajemy się pod ziemię i kierujemy się za mapą:

obrazek

Każdy teleport przeznaczony jest dla jednej profesji. Każdy wchodzi do swojego i walczy z potworami:
Paladyn - 2 monster
Knight - 2 monster
Sorcerer - monster
Druid - 3 monster

Następnie odczytujemy wskazówki z tabliczek i podążamy w kierunku głównej sali:

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

Po wejściu do pomieszczenia każda profesja kładzie wyznaczony przedmiot na ołtarzu. Następnie stajemy na przyciskach i paladyn przeciąga dźwignię. Zostaliśmy przeniesieni do pomieszczenia z nagrodami.
Gratulacje!
Obrazek
Obrazek
Nice mapka ;p
Obrazek
Obrazek
2013-02-22 16:30:42
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komenatrze.
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama