Koniecznie przeczytajcie artykuł i zobaczcie trzy najlepsze wyjaśnienia jak miasto Thais otrzymało swoją nazwę, artykuł zawiera najświeższe informacje, pradawne morskie ślimaki były w to zamieszane!

22.06.2017 - Światy Retro Hardcore PvP - piąta zapowiedź letniej aktualizacji
Obrazek
Obrazek
obrazek
Ekscytuje Cię walka w brutalnym i nieograniczonym środowisku PvP? Czujesz dreszcz związany z zaostrzoną karą śmierci? Szukasz wyzwania większego niż światy Retro Open PvP?
Tibijscy wojownicy - pora na krok naprzód: światy Retro Hardcore PvP zostaną uruchomione podczas tej letniej aktualizacji aby w Waszych żyłach na nowo popłynęła czysta adrenalina!

W skrócie, trzy kluczowe tematy tyczące się światów Retro Hardcore PvP to:
  • Zasady ze światów Retro Open PvP ale bez systemu czasek.
  • Punkty doświadczenia za zabicie gracza.
  • Zaostrzona kara za śmierć.
Zasady: System Retro Open PvP ale bez czaszek

obrazek
System zasadniczo od tego na światach Retro Open PvP będzie się różnił tym, że na światach Retro-Hardcore nie będzie systemu czaszek. Dla graczy oznacza to tyle, że będą mogli zabijać innych bez ograniczeń. Co więcej, nie będzie żadnych zasad uczciwej walki, nie będzie również błogosławieństwa Twist of Fate ani kolorowych ramek PvP.


Nagroda: doświadczenie za zabicie gracza

Jako zachętę do walki na światach Retro Hardcore PvP gracze będą dostawać doświadczenie za zdobycie fraga:
  • Punkty doświadczenia zdobędziecie, jeśli zabijecie gracza, którego poziom pomnożony przez 1.1 i zaokrąglony w dół do najbliższej liczby całkowitej będzie wyższy niż Wasz poziom - dla przykładu gracz z 40 poziomem aby zdobyć doświadczenie będzie musiał zabić gracza z poziomem co najmniej 38.
  • Liczba zdobytego doświadczenia będzie ograniczona:
  • Dla postaci z poziomem 50 i wyższym maksymalna ilość doświadczenia do zdobycia wynosić będzie 200% własnych punktów doświadczenia.
  • Poniżej poziomu 50 maksymalna ilość doświadczenia do zdobycia ograniczona będzie do 25% własnych punktów doświadczenia.
  • Tylko pierwsze pięć fragów zdobytych podczas cyklu serwera (zazwyczaj do zapisu do zapisu) da Wam doświadczenie. Co więcej, liczba doświadczenia otrzymywana za każde kolejne zabójstwo tego samego gracza będzie pomniejszana o 10%.
obrazek


Wyzwanie: Zaostrzona kara za śmierć

Opinie graczy, które Cipsoft otrzymywał od graczy zainteresowanych takimi światami, szczególnie opinie, które spływały po wdrożeniu dwóch nowych błogosławieństw sprawiły, że Cipsoft postanowił pójść krok dalej niż wcześniej planował. Ciągłe poczucie zagrożenia jest czymś bardzo istotnym na świecie tego typu. Twoje dłonie się pocą, tętno przekracza wszelkie normy a umysł pracuje na najwyższych obrotach, żeby dobrać odpowiednią taktykę. Aby sprostać więc oczekiwaniom graczy i zwiększyć emocje na światach Retro Hardcore PvP Cipsoft postanowił zwiększyć karę za śmierć na tych światach o 16%.

Pora na walkę!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
razorskate
22.06.2017 - Reklama
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pan Reklama
21.06.2017 - Zagrożone sny... - czwarta zapowiedź letniej aktualizacji
Obrazek
Obrazek
obrazek
Snoopy Moony zmrużyła oczy. Chwilę temu był jasny dzień! Ciężko w to uwierzyć... Czuła się jakby przysnęła dosłownie kilka minut temu. Była już ciemna noc. Snoopy siedziała na zewnątrz, patrzyła jak dzień chyli się ku końcowi i zaczęło ją ogarniać wszechobecne zmęczenie.

Miała taki realny sen. Rozmawianie ze zwierzętami nie było dla niej niczym nowym, ale tym razem czuła w tym coś nowego. Musiała być ostrożna... To było takie realne!

W swoim śnie poznała białego jelenia imieniem Alkestios, wspomogła węża Ikassisa, wsparła też wspaniałego białego łabędzia. Wciąż czuła silną więź z tymi zwierzętami. Wydawały się tak realne i prawdziwe jak jej towarzysz Truly Dooly a mimo to miały w sobie jednak coś niezwykłego.

Przypomniała sobie, że w swoim śnie zdobyła zaufanie nieśmiałych duchów natury Fae, które pozwoliły jej wejść do ich chronionego i ukrytego terytorium. To było takie wspaniałe miejsce! Czuło się jednak w nim coś niezwykłego. Coś jej jednak nie pasowało - i szybko zrozumiała co. We śnie, stworzenia które widziała za dnia znikały nocą, natomiast te, które widziała w ciągu nocy, nie dawały znaku życia w ciągu dnia. To całkiem coś innego niż to, do czego była przyzwyczajona... Zresztą, samo miejsce emanowało dziwną poświatą... Coś niesamowitego. Czy to rzeczywiście mogło być prawdziwe?

obrazek


Jako iż duchy Fae były nad wyraz wrażliwe, czuły, że świat magii był pod wpływem ciągłych zmian. Zło miało coraz większy wpływ na losy świata i zaczęło przenikać przez magiczną barierę, która ich chroniła. Nawet część z ich pobratymców przeszła na ciemną stronę i koszmarne kreatury, które wcześniej pozostawały w zatoce zaczęły przekraczać chronione granice.

Duchy Fae wezwały więc pomocy a Snoopy była szczęśliwa, że mogła odpowiedzieć. Czuła dumę, że ktoś zwrócił się do niej z prośbą o pomoc. Cóż to było za uczucie! Na pewno nieco dziwne, nigdy wcześniej się jej to nie zdarzyło! Może to jednak był tylko niezwykle realistyczny sen?
Przypomniała sobie też, że we śnie brała udział w naprawdę dziwnych przygodach. Dla przykładu, przypomniała sobie rozmowy z drzewami i skałami... To było zbyt dziwne. Była teraz prawie pewna, że to wszystko było tylko snem...
Ostrzeżenie, czy tylko zwykły sen?
obrazek

Autor newsa: razorskate
Obrazek
Obrazek
Obrazek
razorskate
20.06.2017 - Kompendium, wskazówki i nowe produkty w Sklepie
Obrazek
Obrazek
Wraz z dzisiejszym zapisem serwera Cipsoft wprowadził kilka nowości do klienta Tibia 11.

obrazek


Kompendium:

obrazek
Kompendium jest nowością, która pokaże krótkie informacje tyczące się świata Tibii, czy opcji klienta - jest to coś w rodzaju przystępnej instrukcji obsługi. Aby otworzyć Kompedium wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk - jeśli od ostatniego otwarcia przez gracza w Kompendium pojawiły się nowości przycisk zacznie błyszczeć aby zachęcić do otwarcia okna.
W samym Kompendium gracz ma możliwość wyboru widoku spośród kilku kategorii. Jeśli zechce przeczytać jakiś wpis wystarczy, że kliknie małą strzałkę aby rozwinąć informacje.
Miejcie na uwadze, że w kompendium jest na razie niewielka liczba wpisów - baza będzie w przyszłości rozbudowywana.

Wskazówki:

Cipsoft zrezygnował z pojawiającej się w kliencie "Informacji Dnia" - zastąpił ją losowymi wskazówkami. Od teraz, przy każdym uruchomieniu klienta pojawi się wskazówka zawierająca informacje na temat bezpieczeństwa, fragmenty z manuala czy przydatne wzmianki o potworach.

Beczki i Kegi z potionami:

Cipsoft dodał dziś do sklepu dwa produkty, które pozwalają napełnić puste butelki po potionach.

obrazek
Beczki z potionami mogą zostać ustawione w domkach. Zawierają one ilość płynu wystarczającą na 1000 napełnień. Zależnie od wyboru, istnieją beczki na różne rozmiary mana, health oraz spirit potionów. Koniec ze sprzedawaniem setek pustych butelek w magic shopie - od teraz sam możesz wygodnie napełnić butelki w domu!

obrazek
Potion Kegi powstały w celu umożliwienia uzupełnienia zapasów mikstur bezpośrednio na polu walki czy podczas długiego polowania. Są one mniejsze niż ich odpowiedniki do ustawienia w domku - Kegi wystarczą na 500 napełnień. Jeśli chcesz zaoszczędzić na udźwigu mogą Ci się one przydać - ważą tylko tyle, ile 250 potionów danego rodzaju.

Wszystkie potiony napełnione przez nowe beczki i kegi pojawią się w skrzynce Sklepu postaci, która użyła beczki/kega. Kiedy nowe pojemniki przekroczą zadaną liczbę użyć po prostu znikną.

Do zobaczenia w grze!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
razorskate
19.06.2017 - Weekend podwójnego expa i skilli
Obrazek
Obrazek
obrazek
Wyczekujesz już letniej aktualizacji? Aby umilić ten czas, CipSoft oferuje weekend podwójnego expa i skilli wraz z końcem czerwca!

Przygotujcie bronie, zbierzcie potiony i przekażcie swojej ekipie, że weekend niepohamowanego zdobywania punktów doświadczenia i spalania many nadchodzi!

Między zapisem serwera, który będzie miał miejsce 30 czerwca, a tym, który nastąpi 3 lipca wszystkie potwory będą niosły ze sobą podwójną ilość punktów, a trening umiejętności, w tym poziomu magicznego, będzie odbywał się dwa razy szybciej. Dotyczy to również treningu w trybie offline.

Miłej zabawy!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Darusio
16.06.2017 - Dzienne nagrody - trzecia zapowiedź letniej aktualizacji
Obrazek
Obrazek
obrazek
Siedzisz w domu i nie wiesz co ze sobą zrobić? Wspomóż się zdobywając swoją dzienną nagrodę!

System w założeniu ma działać następująco: świątynie w głównych miastach otrzymają nową atrakcję - Kapliczkę Dziennych Nagród. Po użyciu kapliczki otworzy się okno z nagrodami, gdzie gracz będzie mógł wybrać dla siebie nagrodę na dany dzień. Od tego momentu zegar zaczyna tykać. Mały przycisk w kliencie Tibia 11 wskaże Wam kiedy będziecie mogli odebrać następną nagrodę. W oknie dialogowym będziecie mogli zobaczyć Wasze przyszłe, aktualne oraz już otrzymane nagrody.

Większość a prawdopodobnie wszystkie nagrody nie będą mogły być sprzedawane, część z nich będzie dodatkowo tracić ważność. Dla przykładu - gracz będzie mógł otrzymać Temple Teleport Scroll, którego będzie mógł użyć w ciągu 7 dni. Jeśli nie zrobi tego w tym czasie - przedmiot zniknie. Nagrodami będą poza tym przede wszystkim: konwerter złota, mikstury, runy, XP boosty oraz bonusowe losowania preya.

Zdobywanie codziennych nagród z pewnością się opłaci. Jeśli gracz będzie nieprzerwanie przez kilka dni odbierał nagrody, będzie mógł liczyć na specjalny bonus - im dłużej codziennie odbierał nagrody tym bonus będzie większy.

Bonusy te pozwolą Wam na przykład regenerować punkty życia, many, staminę czy soulpointsy w niektórych miejscach, w których normalnie jest to niemożliwe. Mała ikonka wskaże Wam, czy znajdujecie się w takim miejscu. Od poziomu bonusu będzie zależało co będziecie regenerować oraz z jaką szybkością. Jeśli będziecie odbierać codziennie nagrody i osiągniecie najwyższy poziom bonusu, poziom ten będzie się utrzymywał do momentu, dopóki nie pominiecie swojej codziennej nagrody - w przeciwnym wypadku bonus się wyzeruje.

Kapliczka Dziennych Nagród
obrazek
Okno dialogowe nagród
obrazek


Jeśli nie możesz udać się do miasta aby odebrać swoją dzienną nagrodę używając kapliczki, będziesz miał możliwość użyć opcji Natychmiastowego Odbioru Nagrody, którą będziesz mógł zakupić w Sklepie. Raz zakupiona funkcja pozwoli Ci odbierać nagrodę przez 30 dni, bez podróżowania. Co więcej, gracze będą mogli zakupić w Sklepie prywatną kapliczkę nagród do swojego domu - dostępne będą dwa wzory - zwykła oraz błyszcząca.

Miejcie na uwadze, że wszystko może się jeszcze zmienić, zmiany wciąż są dopracowywane. Wszystkie nowe funkcje będziecie mogli sprawdzić na zbliżającym się Test Serwerze!

Teaser w pigułce

  • Aktualizacja wprowadzi system dziennych nagród.
  • Nagrody odbierać się będzie w kapliczkach znajdujących się w świątyniach głównych miast.
  • Ściana nagród dostępna będzie również przez kapliczki możliwe do użycia w domku oraz przez zakup odpowiedniej opcji w Sklepie - dla tych, którzy nie chcą podróżować.
  • Nagrody dotyczą postaci, nie całego konta.
  • Są osobne wersje nagród dla graczy facc oraz pacc. Nagrody dla graczy premium będą nieco lepsze.
  • Przykładowe nagrody: natychmiastowy teleport do temple, konwerter złota, mikstury, runy, XP Boosty czy bonusowe losowania preya.
  • Jeśli codziennie przez kilka dni będziesz odbierał nagrodę otrzymasz bonus.
  • Są 3 poziomy bonusu dla graczy facc oraz 7 poziomów bonusów dla graczy premium.
  • Bonus dotyczy: regeneracji zdrowia, many, staminy, soulpointsów w miejscach, w których normalnie punktu nie są regenerowane. Sama szybkość odnawiania punktów również się zmieni.
  • bonuses affect: Regenerations of hitpoints, mana, stamina or soulpoints
  • Bonus utrzymuje się dopóki nie pominiesz dnia z nagrodą. W przeciwnym wypadku zaczynasz zbierać bonusy od zera.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
razorskate
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama