19.01.2017 - Rekompensata za ponad miesięczny okres
Obrazek
Obrazek
obrazek
W grudniu 2016 CipSoft przedstawiał dane na temat śmierci postaci, które nie wynikały z PvP. Dane pokazywały, że regularna śmierć postaci podczas ataków DDoS nie występuje znacząco częściej niż wtedy, gdy ataków nie ma. Oznacza to, że istnieje duża szansa, że śmierć spowodowana atakami DDoS zostaje zidentyfikowana i rekompensowana automatycznie przez system.

Od początku grudnia CipSoft otrzymywał coraz to więcej informacji od graczy, że system ochrony nie działa prawidłowo podczas śmierci poniesionych na skutek ataków DDoS. CipSoft wszystkie takie przesłanki traktował poważnie i od razu się tym zajęto. Gruntowna analiza wykazała, że środki zaradcze, które zostały wprowadzone wspólnie z partnerami serwisowymi, mające zapobiegać atakom DDoS, osłabił system ochrony przez co nie funkcjonował poprawnie.

Ze względu na to, że awaria wynikła z przyczyn technicznych leżących po stronie CipSoftu zadecydowano o rekompensacie WSZYSTKICH regularnych zgonów PvE, które miały miejsce między 10 grudnia 2016 godz. 00:00, a 18 stycznia 2017 godz. 00:00. Proszę pamiętać, że aby odzyskać poniesione straty może istnieć konieczność ponownego zalogowania się.

Poniżej CipSoft przedstawia wykres, z którego wynika, że system nie działał poprawnie między 11 grudnia a 17 stycznia - zarówno w przypadku śmierci, w których poniesiona kara została zredukowana do zera (pomarańczowe słupki), jak i zgony, które zostały zrekompensowane w postaci zwrotu doświadczenia, skilli oraz błogosławieństw (niebieskie słupki) - były one niższe niż do tej pory, mimo trwania ataków DDoS. Przyczyna powodująca problem została usunięta i od 18 stycznia system działa poprawnie, co również można zobaczyć na wykresie. Nawiasem mówiąc, całkowita liczba zgonów w okolicy 19 listopada i później jest rezultatem czasu podwójnego expa i skilli oraz otwarciem trzech nowych serwerów Open PvP.

obrazek

CipSoft składa najszczersze przeprosiny za zaistniały problem i bolesne doświadczenia nim wywołane. Jest im naprawdę przykro, że nie podołali oczekiwaniom graczy i zapewniają, że zrobią wszystko, aby poprawić jakość oferowanych usług. Ponadto dziękują za ogromną cierpliwość i wszystkie napływające informacje. Dziękują za to, że jesteście z nimi w tych trudnych chwilach.

Na koniec zapewniają o tym, że stale współpracują z partnerami serwisowymi, aby zwiększyć ochronę serwerów przed złośliwymi atakami DDoS.

Wyrazy szacunku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Darusio
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama
    Crowny Cro
    Witam i Zapraszam | Tibia Damora / Pyra
    SHOUTBOX