Login: Zapamiętaj
Hasło:

Lethal Thorn .:Damora:.
Autor Wiadomość
Ikona  #
OFF
Exp: 81
Level: 13
Data dołączenia: 17.10.2015

Lethal Thorn
Postać: Lethal Thorn
Profesja: Royal Paladin
Level: 121
Osiągnięcia: 74
Serwer: Damora
Tytuł: Steward of Tibia
Liczba postów: 15
Witam wszystkich

Niedawno powróciłem do gry na RL Tibii, okazało się, że tym razem moja przygoda potrwa dłużej niż zazwyczaj, a zawsze bardzo mnie kręciły tego typu tematy ze screenami, wręcz uwielbiam je przeglądać, więc uznałem, że może warto by założyć własny temat, w którym to będę Wam przedstawiał życie mojej postaci.

W Tibie gram od 10-12 lat, oczywiście z przerwami. Tibia zawsze wydawała mi się lekko nudna, nawet jeśli zaczynałem grać przygoda kończyła się po około miesiącu. Miesiąc temu - widząc wszystkie zmiany jakie zaszły - chciałem znowu spróbować swoich sił.

Postanowiłem zacząć od 0, inaczej niż zwykle, bez kupowania CC czy tez TC na sell, na nowym serwerze – Damora. Serwer z optymalną ilością graczy dla mnie, ludzie są, można pogadać, znaleźć ekipe na TH czy questa, a równocześnie można też bez większych problemów znaleźć wolny resp. Wybrałem paladyna, moją ulubioną profesje, można robić w sumie wszystko, chyba ideał do gry solo.

Nie nastawiam się na PG, raczej urozmaicone życie, taski, nowe miejscówki, na których nigdy nie byłem, wykorzystanie systemu prey, eventy, jak jest okazja to też questy. Niestety, nie planowałem zakładania takiego tematu, więc na start posiadam w większości screeny, które gra sama mi zapisała... Trochę przydługi ten wstęp, no ale cóż, zaczynajmy.

Na start spróbowałem taska na crocodile, niestety bez skilla było to zbyt mozolne, ale lvl wpadł.

obrazek

Uznałem, że dobrą opcją będzie zarobienie pierwszych pieniędzy i wybrałem się na Swamp Trolle, lvl szedł, medicine pouche wpadały...

obrazek

obrazek

Wbiłem jeszcze pare lvli na cyclopach, a następnie zacząłem taska na tarantule

obrazek