Login: Zapamiętaj
Hasło:
 
Reset wszystkich serwerów
Autor Wiadomość
Ikona  #
OFF
Exp: 332
Level: 26
Data dołączenia: 23.04.2017
Wiek: 28

Oyshio
Postać: Oyshio
Profesja: Elder Druid
Level: 176
Osiągnięcia: 347
Serwer: Secura
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 102
No i w końcu doczekaliśmy się zwrotu pacca za te wszystkie przedłużone wtorkowe zapisy serwerów xD
20 sierpnia 2018 godz. 14:48:23
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 1371
Level: 52
Data dołączenia: 04.12.2012
Wiek: 25
Skąd: Łukawiec

Pall'Mnich
Postać: Pall'Mnich
Profesja: Paladin
Level: 24
Osiągnięcia: 6
Serwer: Estela
Tytuł: (no title)
Liczba postów: 452
Wiadomo kiedy naprawią płatności?
20 sierpnia 2018 godz. 14:50:42
Cytuj
Ikona  #
OFF
VALAR MORGHULIS
Exp: 1395
Level: 53
Avatar
Data dołączenia: 25.07.2009
Wiek: 26
Skąd: Nowy Sącz

League of Zuzel
Postać: League of Zuzel
Profesja: Master Sorcerer
Level: 407
Osiągnięcia: 457
Serwer: Vunira
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 1083
Nie wiadomo, nie dali tak naprawdę, żadnej konkretnej odpowiedzi.
______________
20 sierpnia 2018 godz. 15:22:42
Cytuj Skrytykowali: Zarex
Ikona  #
OFF
Exp: 488
Level: 31
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 28
Liczba postów: 289
No to kolejny dzień bez tibi bo nie wiadomo czy jutro nie walną resetu, tak się przyglądają sprawie, że żadnych informacji nie ma... 20letnia firma...
20 sierpnia 2018 godz. 16:57:36
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 272
Level: 23
Data dołączenia: 03.03.2013
Wiek: 24

Postać usunięta.
Liczba postów: 123
Asimov napisał(a):
Wiadomo kiedy naprawią płatności?

a co jest nie tak z płatnościami?
Bo dziś kupiłem pacc'a
20 sierpnia 2018 godz. 19:26:46
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 185
Level: 19
Avatar
Data dołączenia: 22.01.2015
Wiek: 24
Skąd: P(r)oland
Liczba postów: 131
Oj no przedłużyli sobie weekend tylko. Cipsoft jest potentatem na rynku MMO, może sobie na to pozwolić.
20 sierpnia 2018 godz. 19:39:52
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 216
Level: 21
Avatar
Data dołączenia: 16.03.2018
Wiek: 26

Northern Moon
Postać: Northern Moon
Profesja: Knight
Level: 85
Osiągnięcia: 61
Serwer: Peloria
Tytuł: Steward of Tibia
Liczba postów: 54
Noov napisał(a):
Oj no przedłużyli sobie weekend tylko. Cipsoft jest potentatem na rynku MMO, może sobie na to pozwolić.

Potentat, aktualnie impotent. ¯\_(ツ)_/¯
______________
obrazek
20 sierpnia 2018 godz. 19:41:49
Cytuj Skrytykowali: Zarex Podziękowali: Noov
Ikona  #
ON
Hmmm... ;)
Exp: 2471
Level: 70
Avatar
Data dołączenia: 12.10.2011
Godność: Adrian
Wiek: 25
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Krwawy
Postać: Krwawy
Profesja: Druid
Level: 342
Osiągnięcia: 408
Serwer: Celesta
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 2379
Krwiopalczasty napisał(a):
No to kolejny dzień bez tibi bo nie wiadomo czy jutro nie walną resetu, tak się przyglądają sprawie, że żadnych informacji nie ma... 20letnia firma...


przeciez to jest pewne ze nie zrobia cofki o kilka dni... jedni zyskali, inni stracili trudno i gra sie dalej
______________
]
20 sierpnia 2018 godz. 19:43:49
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 488
Level: 31
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 28
Liczba postów: 289
Pediusz napisał(a):
Krwiopalczasty napisał(a):
No to kolejny dzień bez tibi bo nie wiadomo czy jutro nie walną resetu, tak się przyglądają sprawie, że żadnych informacji nie ma... 20letnia firma...


przeciez to jest pewne ze nie zrobia cofki o kilka dni... jedni zyskali, inni stracili trudno i gra sie dalej


Żebyś się nie zdziwił...
20 sierpnia 2018 godz. 21:31:07
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 1371
Level: 52
Data dołączenia: 04.12.2012
Wiek: 25
Skąd: Łukawiec

Pall'Mnich
Postać: Pall'Mnich
Profesja: Paladin
Level: 24
Osiągnięcia: 6
Serwer: Estela
Tytuł: (no title)
Liczba postów: 452
enay napisał(a):
Asimov napisał(a):
Wiadomo kiedy naprawią płatności?

a co jest nie tak z płatnościami?
Bo dziś kupiłem pacc'a


"Hello,

Thank you for your request.

We will investigate your case but we cannot solve the problem immediately. Rest assured that we will do our best to solve the problem as quickly as possible.

We would like to ask you to be patient. We will contact you as soon as we have new information.

Kind regards,
Solkrin
Tibia Customer Support"

Nie mogę użyć kodu logując się na tibia.com
20 sierpnia 2018 godz. 21:52:03
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 51
Level: 10
Data dołączenia: 15.06.2018
Wiek: 27
Skąd: Szczecin
Liczba postów: 2
Nesste napisał(a):
Takie pytanie jak odinstalować Tibie emotka?









Podchodzisz do okna. Otwierasz, po czym udajesz sie spowrotem do biurka. Chwytasz kompa. Kierujac sie w strone okna kumulujesz sily i z jak najwiekszym zamachem ciskasz za okienko. Po tej operacji tibi juz nieda sie zainstalowac. Gwarancja sukcesu
21 sierpnia 2018 godz. 01:51:05
Cytuj Skrytykowali: Arabke
Ikona  #
OFF
Exp: 332
Level: 26
Data dołączenia: 23.04.2017
Wiek: 28

Oyshio
Postać: Oyshio
Profesja: Elder Druid
Level: 176
Osiągnięcia: 347
Serwer: Secura
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 102
ZwyklyRoyal napisał(a):


Podchodzisz do okna. Otwierasz, po czym udajesz sie spowrotem do biurka. Chwytasz kompa. Kierujac sie w strone okna kumulujesz sily i z jak najwiekszym zamachem ciskasz za okienko. Po tej operacji tibi juz nieda sie zainstalowac. Gwarancja sukcesu



Większy problem jest jak się ma kilka komputerów w domu i na każdym zainstalowaną Tibię ;/ Wyrzucać wszystkie za okno to trochę słaby pomysł.
Ja mam lepszy pomysł- jak mam dosyć grania to nie przedłużam pacca- niechęć do gry po zalogowaniu na faccu jest natychmiastowa, szczególnie na magicznej postaci, która bez pacca nie ma większości czarów.
21 sierpnia 2018 godz. 11:28:53
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 52
Level: 10
Data dołączenia: 27.06.2015
Wiek: 37
Liczba postów: 7
Cipsoft ostatni raz mnie za przeproszeniem "wydymał". Sposób ich bycia w szczególności mam tu na myśli kontakt z klientem, jest tak zły że nawet brak mi słów jak to opisać, że w obecnych czasach gdzie konkurencja czyha na każdym kroku oni czują sie jak dominujący gracz na rynku mmos. Ich polityka jest ekstremalnie destrukcyjna i powoduję nienawiść graczy, którzy poniekąd są ich głównymi sponsorami całej tej imprezy.

Brak mi po prostu słów. 6 dni bez reakcji. Dosłownie żadnej. Dziękuje postoje.

Pozdrawiam emotka

22 sierpnia 2018 godz. 17:55:43
Cytuj Podziękowali: Krwiopalczasty, xxforumowiczxx, Noov
Ikona  #
OFF
Exp: 569
Level: 34
Avatar
Data dołączenia: 02.09.2016
Liczba postów: 615
Każdego dnia można przydarzyć się taka sytuacja. Nic nowego w świecie Tibii, przecież to nie pierwsza i nie ostatnia cofka. Życie toczy się dalej, a jak ktoś nie może pogodzić się ze stratą pixela to już jego problem. Ta gra ma dawać rozrywkę, człowiek ma przy niej dobrze spędzać czas. Porównując ilość godzin (dni) spędzonych online przyjemnie grając do ilości godzin (dni) podczas których coś poszło nie tak ze strony Cipsoftu chyba jednak nie jest tak źle... emotka
______________
22 sierpnia 2018 godz. 20:45:39
Cytuj Skrytykowali: Holy Mortal, xxforumowiczxx, PannaEm, Arabke Podziękowali: Dairoshi
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
Crowny Cro
Pow'ranny Crowny
SHOUTBOX