Login: Zapamiętaj
Hasło:
 
Balans stworów
Autor Wiadomość
Ikona  #
OFF
Exp: 584
Level: 34
Avatar
Data dołączenia: 02.09.2016
Liczba postów: 614
Zmiany zmianami, ale i tak stanowczo za późno. Ludzie już się przyzwyczaili do prostego zarobku w tym miejscu. Widocznie jest grono osób, którym nie pasował fakt, że mając 300~ poziom możesz tam bez problemu trzepać ogromną ilość cc/h. Jestem jedną z tych osób. Takie miejsca odbierają tej grze urok (który od dłuższego czasu zanika) i respy typu "exp room" rodem z OTSów przyczyniają się do przewidywalnej, monotonnej gry.
18 kwietnia 2018 godz. 23:55:51
Podziękowali: Szugar, Stylowy, Elew, Pociach, Alex Hope, Szefas
Ikona  #
OFF
Exp: 121
Level: 16
Data dołączenia: 24.03.2017
Wiek: 86
Liczba postów: 22
Zarex napisał(a):
Zmiany zmianami, ale i tak stanowczo za późno. Ludzie już się przyzwyczaili do prostego zarobku w tym miejscu. Widocznie jest grono osób, którym nie pasował fakt, że mając 300~ poziom możesz tam bez problemu trzepać ogromną ilość cc/h. Jestem jedną z tych osób. Takie miejsca odbierają tej grze urok (który od dłuższego czasu zanika) i respy typu "exp room" rodem z OTSów przyczyniają się do przewidywalnej, monotonnej gry.

No ale bez przesady, po zmianie to już nie była ogromna ilość cc/h. Wystarczyło zmniejszyć jeszcze drop rate o jakieś 15% i by wystarczyło. Na roshamuul dalej można robić więcej niż na wz6 przed tą zmianą i co? Jakoś nikt się nie pluje o to.
19 kwietnia 2018 godz. 08:52:03
Skrytykowali: Alex Hope
Ikona  #
OFF
Exp: 52
Level: 10
Data dołączenia: 27.06.2015
Wiek: 37
Liczba postów: 7
No i skonczylo sie pajacowanie solo tam. Ta miejscowa byla nawet po nerfach mocno przesadzona.. ale jak ktos wczesniej wspomnial troche za pozno. Osobiscie zarobilem tam okolo 1500 tc w miesiac nie grajac specjalnie duzo... Palki mialy tam raj, dla przykladu mozna wziasc mury potwory mialy tam przed zmiana mniej wiecej podobna sile jednakna dirkach 2x wiecej expa i 5x wiecej kasy. Jak zwykle cipsoft szykuje grunt pod nowa miejscowe summer update incoming emotka
19 kwietnia 2018 godz. 13:15:06
Ikona  #
OFF
Exp: 408
Level: 29
Avatar
Data dołączenia: 01.02.2013
Wiek: 28
Skąd: Płock

Nisogaf
Postać: Nisogaf
Profesja: Elite Knight
Level: 340
Osiągnięcia: 528
Serwer: Vunira
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 144
urbajabba napisał(a):
No i skonczylo sie pajacowanie solo tam. Ta miejscowa byla nawet po nerfach mocno przesadzona.. ale jak ktos wczesniej wspomnial troche za pozno. Osobiscie zarobilem tam okolo 1500 tc w miesiac nie grajac specjalnie duzo... Palki mialy tam raj, dla przykladu mozna wziasc mury potwory mialy tam przed zmiana mniej wiecej podobna sile jednakna dirkach 2x wiecej expa i 5x wiecej kasy. Jak zwykle cipsoft szykuje grunt pod nowa miejscowe summer update incoming emotka

Jeżeli taka jest ich polityka, ze te miejscówki maja być w systemie rotacyjnym tzn. po upie profit over9000 a po pół roku zmiana i miejsce jest wyludnione to ja w nosie mam taka grę. Nie mam nic przeciwko podwyższaniu poziomu trudności ale jest tyle starych miejsc np. Behemothy na cyklopolis, lizardy na tiquandzie, piraty na nargor itd które wymagają renowacji. Po jaka cholerę robić update nowego miejsca, przyciągnąć uwagę gracza a następnie zmienić je tak aby gracz tam nie przychodził wcale. Niech robią updaty starych miejsc, dodają lokalizacje w starych miejscach itd. A takto mamy nasrane jakiś śmiesznych wysepek na mapie, gdzie ponad połowa jest wyludniona bo nie ma sensu tam chodzić. Imbuing im świetnie wyszedł bo odświeżył stare itemy, niech zrobią coś podobnego z masa wolnego miejsca.
20 kwietnia 2018 godz. 10:39:31
Podziękowali: razonek
Ikona  #
OFF
Exp: 201
Level: 20
Data dołączenia: 18.02.2017
Wiek: 25
Skąd: Londyn
Liczba postów: 50
Kawowowiec napisał(a):
urbajabba napisał(a):
No i skonczylo sie pajacowanie solo tam. Ta miejscowa byla nawet po nerfach mocno przesadzona.. ale jak ktos wczesniej wspomnial troche za pozno. Osobiscie zarobilem tam okolo 1500 tc w miesiac nie grajac specjalnie duzo... Palki mialy tam raj, dla przykladu mozna wziasc mury potwory mialy tam przed zmiana mniej wiecej podobna sile jednakna dirkach 2x wiecej expa i 5x wiecej kasy. Jak zwykle cipsoft szykuje grunt pod nowa miejscowe summer update incoming emotka

Jeżeli taka jest ich polityka, ze te miejscówki maja być w systemie rotacyjnym tzn. po upie profit over9000 a po pół roku zmiana i miejsce jest wyludnione to ja w nosie mam taka grę. Nie mam nic przeciwko podwyższaniu poziomu trudności ale jest tyle starych miejsc np. Behemothy na cyklopolis, lizardy na tiquandzie, piraty na nargor itd które wymagają renowacji. Po jaka cholerę robić update nowego miejsca, przyciągnąć uwagę gracza a następnie zmienić je tak aby gracz tam nie przychodził wcale. Niech robią updaty starych miejsc, dodają lokalizacje w starych miejscach itd. A takto mamy nasrane jakiś śmiesznych wysepek na mapie, gdzie ponad połowa jest wyludniona bo nie ma sensu tam chodzić. Imbuing im świetnie wyszedł bo odświeżył stare itemy, niech zrobią coś podobnego z masa wolnego miejsca.



W punkt! Renowacja starych miejsc to by było coś świetnego. Przedstaw swój pomysł cipsoftowi bo dla mnie serio to jest tak proste, że aż genialne emotka
20 kwietnia 2018 godz. 10:58:37
Ikona  #
OFF
Exp: 1538
Level: 55
Avatar
Data dołączenia: 03.05.2010
Wiek: 24
Skąd: Wrocław

Krwawa Zemsta
Postać: Krwawa Zemsta
Profesja: Elite Knight
Level: 228
Osiągnięcia: 256
Serwer: Bona
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 1019
Mogli by dodać alternatywne creature product, by było ich więcej użytych w imbuing. Można by było też dodać jakieś creature product na zwiększenie szansy do 100%, zamiast kasy.
______________
obrazekwarning
20 kwietnia 2018 godz. 13:49:37
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
SHOUTBOX