Login: Zapamiętaj
Hasło:
 
Bestiariusz i punkty uroku - V zapowiedź zimowej aktualizacji
Autor Wiadomość
Ikona  #
Redaktor
OFF
Exp: 525
Level: 32
Avatar
Data dołączenia: 29.11.2016
Liczba postów: 466
obrazek
Nowa świetna funkcja w Cyclopedii!

Podczas gdy Cyclopedia zawiera już wiele informacji na temat przedmiotów w Tibii, będzie można również szukać przydatnych informacji na temat tibijskich stworzeń.

Zebranie dość informacji na temat potwora, pozwoli na odblokowanie możliwości użycia specjalnej premii przeciwko stworowi. Ale zacznijmy od Bestiariusza.

Bestiariusz

Bestiariusz to nowy dodatek do Cyclopedii. Tutaj tibijskie stwory będą sortowane w według różnych klas.
Początkowo każde stworzenie i sama klasa stworzeń będą wyświetlane jako sylwetki. Zdobądź informacje o stworzeniach, a tym samym odblokuj i uzupełnij ich wpisy w Bestiariuszu!

obrazek
Aby odblokować wpis, trzeba zabić odpowiednie stworzenie. Pierwsze zabójstwo odkryje wpis i ujawni imię stworzenia, wygląd i jego poziom trudności. Licznik zabójstw pokaże wymaganą liczbę zabójstw, aby odblokować więcej informacji.

Do pomyślnego ukończenia wpisu, będzie potrzeba odblokowania w sumie trzech szczegółowych etapów.
Pierwszy etap odblokuje na przykład podstawowe informacje, takie jak punkty życia, prędkość, pancerz i typowe przedmioty łupów.
Drugi etap pozwoli na zobaczenie łupu niezwykłych przedmiotów, odporności i lokalizacje miejsca, w którym można znaleźć stwora.
Po zabiciu wystarczającej ilości stworzeń, do odblokowania ostatniego etapu, pojawią się pół rzadkie i rzadkie przedmioty łupów.

Częstotliwość potrzeby zabijania potwora, aby odblokować więcej jego szczegółów, zależy od trudności stwora. Trudność określa również ilość punktów uroku, które otrzyma się po zakończeniu wpisu.

Urok

obrazek
Urok daje ofensywne, defensywne lub pasywne bonusy, które należy odblokować za pomocą punktów uroku. Odblokowany urok może zostać przypisany tylko do ukończonego wpisu stwora i doda bonus.

Dodanie uroku do wpisu jest bezpłatny, jedynie odłączenie będzie wymagało poniesienia kosztów w złocie. Wymagana ilość złota zależy od poziomu postaci.

Wpis może mieć przypisany tylko jeden urok na raz. Dostępnych jest 16 różnych rodzajów uroków. Szczegółową listę wszystkich uroków, ich efektów i kosztów można znaleźć tutaj. Gracze z darmowymi kontami mogą przypisać do 2 bonusów do różnych wpisów w tym samym czasie, podczas gdy gracze konta premium mogą przypisać 6 bonusów.

Permanentna możliwość przypisania wszystkich odblokowanych bonusów w tym samym czasie można nabyć za pośrednictwem Store. Zmniejsza to również ilość złota, którą trzeba zapłacić za każde usunięcie bonusu o 25%.
03 listopada 2017 godz. 18:48:09
Cytuj Podziękowali: Holy Mortal, kagar1989, Silla, Lilly
Ikona  #
Redaktor
OFF
Exp: 525
Level: 32
Avatar
Data dołączenia: 29.11.2016
Liczba postów: 466
W pigułce:
  • Bestiariusz zostanie dodany do Cyclopedii.
  • Zabij różne stwory, a tym samym odblokuj ich wpisy w Bestiariuszu.
  • W zależności od trudności stworów wymagana jest określona liczba zabójstw, aby odblokować dalsze szczegóły.
  • Dla każdego wpisu są w sumie trzy szczegółowe etapy.
  • Licznik zabójstw pokaże niezbędne, aby odblokować następny etap.
  • Odblokuj wszystkie trzy etapy, aby ukończyć wpis w Bestiariuszu.
  • Przedmioty sklasyfikowane jako bardzo rzadkie nie zostaną w pełni ujawnione, nawet jeśli ukończono wpis istoty. Tylko liczba odrębnych bardzo rzadkich przedmiotów zostanie pokazana we wpisie.
  • Każdy ukończony wpis Bestiariusza daje pewną ilość punktów uroku.
  • Punkty Uroku są wymagane w celu uzyskania bonusów, które można przypisać do ukończonych wpisów.
  • Urok daje specjalną premię nad wybranym stworzeniem.
  • Dostępne są ofensywne, defensywne i pasywne bonusy. Pełną listę bonusów można zobaczyć tutaj.
  • Wpis może mieć jednocześnie tylko jeden bonus.
  • Aby odłączyć bonus od wpisu, będzie trzeba zapłacić opłatę. Koszty są obliczane na podstawie poziomu postaci * 100.
  • Potwory klasyfikowane jako bossy nie są wpisywane do Bestiariusza.
______________
obrazek
03 listopada 2017 godz. 18:48:27
Edytowała Nomka
03 listopada 2017 godz. 19:01:26
Cytuj
Ikona  #
Redaktor
OFF
Exp: 525
Level: 32
Avatar
Data dołączenia: 29.11.2016
Liczba postów: 466
Poziomy potworów

Poziom trudnościIlość stworów potrzebnych do odblokowania pierwszego wpisuIlość stworów potrzebnych do odblokowania drugiego wpisuIlość stworów potrzebnych do odblokowania trzeciego wpisuPunkty uroku
Banalny np. skunksy, gobliny101002501
Łatwe np. szkielety, gozzlery2525050015
Średnie np, orc berserker, moohtant50500100025
Trudne np. elder wyrm, orewalker1001000250050
______________
obrazek
03 listopada 2017 godz. 18:48:35
Edytowała Nomka
03 listopada 2017 godz. 18:50:55
Cytuj
Ikona  #
Redaktor
OFF
Exp: 525
Level: 32
Avatar
Data dołączenia: 29.11.2016
Liczba postów: 466
Rodzaje bonusów

TypNazwaOpisPunkty uroku
OfensywnyOkaleczenieSzansa na okaleczenie potwora, zadanie 5% obrażenia fizycznego, zależnego od jego punktów życia600
OfensywnyPodpalenieSzansa na podpalenie potwora, zadanie 5% obrażenia od ognia, zależnego od jego punktów życia1000
OfensywnyZatrucieSzansa na zatrucie potwora, zadanie 5% obrażenia od ziemi, zależnego od jego punktów życia600
OfensywnyZamrożenieSzansa na zamrożenie potwora, zadanie 5% obrażenia od lodu, zależnego od jego punktów życia800
OfensywnyPorażenieSzansa na porażenie prądem potwora, zadanie 5% obrażenia od elektryczności, zależnego od jego punktów życia800
OfensywnyKlątwaSzansa na rzucenie klątwy na potwora, zadanie 5% obrażenia od śmierci, zależnego od jego punktów życia900
OfensywnyParaliżSzansa na paraliż potwora na 10 sekund500
DefensywnyOdparowanie ciosuSzansa na odbicie otrzymanego obrażenia1000
DefensywnyUnikSzansa na uniknięcie obrażenia600
DefensywnyWyrzut adrenalinySzansa na wyrzut adrenaliny, po otrzymaniu obrażenia postać szybciej się porusza przez 10 sekund500
DefensywnyOdrętwienieSzansa na odrętwienie potwora, po otrzymanym obrażeniu paraliżuje potwora na 10 sekund500
DefensywnyOczyszczenieSzansa na oczyszczenie, po otrzymaniu obrażenie usuwa jeden negatywny efekt i tymczasowo sprawia, że postać jest odporna na to obrażenie700
PasywnyBłogosławieństwoBłogosławi postać i zmniejsza stratę po śmierci o 3%, jeśli postać umrze od obrażeń od wybranego potworka2000
PasywnyZdzieranieZwiększa szansę na powodzenie w oskórowaniu potwora1500
PasywnyWybebeszaniePotwór upuszcza 10% więcej creature produktów2000
PasywnyCiosSzansa na zadanie 3% dodatkowych obrażeń krytycznych, zadanych przez broń mającą ataki krytyczne2000
______________
obrazek
03 listopada 2017 godz. 18:48:43
Edytowała Nomka
03 listopada 2017 godz. 18:51:20
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 1233
Level: 50
Avatar
Data dołączenia: 25.06.2009
Skąd: Lunara

Mivel Sous
Postać: Mivel Sous
Profesja: Elder Druid
Level: 342
Osiągnięcia: 276
Serwer: Antica
Liczba postów: 740
Z ciekawostek z tematu na tibia.com

-W grze póki co do zdobycia jest 10000pkt, na wszystkie charmy potrzeba około 16000, jest to celowy zabieg ponieważ w następnych updatach będą dochodziły potwory a tym czasem będzie trzeba wybierać w co warto zainwestować.

-Potowory tak jak w nowym systemie tasków zalicza każdemu kto zada chociaż 1 obrażeń.

-Jest to ostatnia zapowiedź winter update, TS pojawi się w przeciągu kilku dni

-Tylko jeden charm do jednego potwora można założyć

-Będą nowe achki

-Punkty dostajemy tylko raz czyli zabijamy 2500 elder wyrmów -> dostajemy 50 pkt i potem już nie dostajemy żadnych punktów

-Za tc będzie można dokupić możliwość przypisania wszystkich charmów, koszt 450 TC

Moim zdaniem fajnie to wyszło, dobrze, że zrezygnowali z krwawienia, efekty wydają się ciekawe, ze wszystkich zapowiedzi ta wydaje mi się najbardziej obiecująca, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu emotka
03 listopada 2017 godz. 19:09:50
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 389
Level: 28
Data dołączenia: 02.08.2010
Liczba postów: 354
Ciekawe, który bonus będzie najbardziej przydatny na hunta, może "Odparowanie ciosu"?
03 listopada 2017 godz. 19:12:50
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 146
Level: 17
Data dołączenia: 20.08.2014
Wiek: 23
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 60
Niedługo kończę Demon Taska. Nie bardzo mi się będzie chciało zabijać kolejne 1k dla bonusu x D
03 listopada 2017 godz. 19:33:52
Cytuj
Ikona  #
OFF
Jak tak to w porzadku
Exp: 1969
Level: 63
Avatar
Data dołączenia: 04.09.2011
Wiek: 26

Holy Mortal
Postać: Holy Mortal
Profesja: Royal Paladin
Level: 835
Osiągnięcia: 959
Serwer: Candia
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 1686
Po upie zajmuje całe chakoye do odwołania jak coś.
______________
obrazek
03 listopada 2017 godz. 22:06:04
Cytuj Podziękowali: Pociach, Bogus
Ikona  #
OFF
Exp: 1233
Level: 50
Avatar
Data dołączenia: 25.06.2009
Skąd: Lunara

Mivel Sous
Postać: Mivel Sous
Profesja: Elder Druid
Level: 342
Osiągnięcia: 276
Serwer: Antica
Liczba postów: 740
Holy Mortal napisał(a):
Po upie zajmuje całe chakoye do odwołania jak coś.


Chciałem jeszcze dopisać, że takie rzeczy jak "Szansa na okaleczenie potwora, zadanie 5% obrażenia fizycznego, zależnego od jego punktów życia" albo "Szansa na zadanie 3% dodatkowych obrażeń krytycznych, zadanych przez broń mającą ataki krytyczne" tylko jeszcze bardziej przyśpieszy zabijanie spawnów dla h lvli tj. ctc / prison, bo znowu wyszedł by temat braku late game'u w Tibii, ale zaraz zostałbym zjedzony przez 200 paladynów, że jest pełno miejsc do expa tylko nie trzeba lecieć tam gdzie najwięcej kk/h xD
03 listopada 2017 godz. 23:10:40
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 215
Level: 21
Data dołączenia: 18.01.2016
Skąd: Poland

Lady Madeleine
Postać: Lady Madeleine
Profesja: Elder Druid
Level: 340
Osiągnięcia: 510
Serwer: Candia
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 115
Szkoda, że nie ma bonusu do dropa itemów tylko do samych creature products. Aczkolwiek przyda się do imbuing itemów emotka
______________
04 listopada 2017 godz. 00:42:08
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 147
Level: 17
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 27
Liczba postów: 96
A ja nie rozumiem decyzji braku "very rare" dropu i tak bossy nie będą uwzględnione więc jaki w tym sens?
04 listopada 2017 godz. 00:50:54
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 184
Level: 19
Data dołączenia: 27.05.2017
Wiek: 23

Pan Pinek
Postać: Pan Pinek
Profesja: Royal Paladin
Level: 109
Osiągnięcia: 78
Serwer: Premia
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 15
Zajebiście <3 nie mogę się już doczekać uaktualnienia tibii








<3 CIPSOFT <3 thank you
04 listopada 2017 godz. 03:26:47
Cytuj
Ikona  #
OFF
USER SINCE 2010
Exp: 822
Level: 41
Avatar
Data dołączenia: 20.07.2013
Wiek: 21
Skąd: 56-200

Killie Millie
Postać: Killie Millie
Profesja: Master Sorcerer
Level: 177
Osiągnięcia: 252
Serwer: Antica
Tytuł: Sentinel of Tibia
Liczba postów: 487
@up ikdse


Nie wiem czy za chwile nie bedziemy miec za duzo mozliwosci, preje, sreje, cyclopedie, charmy, imbuingi, daily reward, bla bla bla.
______________
obrazek
Nie zobaczysz, możesz co najwyżej pytać
Błądzić tam gdzie gołym okiem widać
04 listopada 2017 godz. 05:48:18
Cytuj Podziękowali: Risto91, Kazawa
Ikona  #
OFF
Exp: 685
Level: 37
Data dołączenia: 21.08.2013
Wiek: 29
Skąd: Małopolska

Dampol
Postać: Dampol
Profesja: Elite Knight
Level: 83
Osiągnięcia: 34
Serwer: Refugia
Tytuł: Warrior of Tibia
Liczba postów: 47
Kolczasty napisał(a):
@up ikdse


Nie wiem czy za chwile nie bedziemy miec za duzo mozliwosci, preje, sreje, cyclopedie, charmy, imbuingi, daily reward, bla bla bla.


Jak ktoś gra rzadko to już się gubi w tych wszystkich możliwościach i na pewno nie wykorzystuje ich ani w połowie.

Update jednak oceniam na plus.
04 listopada 2017 godz. 08:04:16
Cytuj Podziękowali: Arkadiasz, legut
Ikona  #
ON
Exp: 217
Level: 21
Avatar
Data dołączenia: 26.07.2017
Wiek: 30

Czorizo
Postać: Czorizo
Profesja: Royal Paladin
Level: 227
Osiągnięcia: 330
Serwer: Candia
Tytuł: Steward of Tibia
Liczba postów: 301
damianp6 napisał(a):
Kolczasty napisał(a):
@up ikdse


Nie wiem czy za chwile nie bedziemy miec za duzo mozliwosci, preje, sreje, cyclopedie, charmy, imbuingi, daily reward, bla bla bla.


Jak ktoś gra rzadko to już się gubi w tych wszystkich możliwościach i na pewno nie wykorzystuje ich ani w połowie.

Update jednak oceniam na plus.


Glownie chodzi o to, ze tibia nie ma lvl cap.
Musza czyms zajac graczy, aby widzieli sens kupowac pacc.

Dla mnie na ogromny plus ten update. Wprowadza duzo w samej mechanice rozgrywki, ale i daje duzo nowych mozliwosci.

Sam zaczalem bawic sie w aczki dopiero pare dni temu. Zawsze tylko exp exp exp...

Teraz mozna ustanowic nowy cel: zdobycie wszystkich wpisow, wszystkich moobow, za ktory tez powinien byc solidny aczek.

Fajne jest to, ze Cipsoft nie zmusza do nowych zmian. Sa one dodatkiem tylko.

Martwi mnie tylko obecnosc 600lvl na cyklopach, czy mutated human... Ale coz, kazdy bedzie chcial wpisy emotka

Ps. Zycze powodzenia przy zdobyciu wpisow za Black Knighta emotka
______________
04 listopada 2017 godz. 09:12:46
Cytuj
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum: