Login: Zapamiętaj
Hasło:
 
Pokemon GO
ankieta
Autor Wiadomość
Ikona  #
OFF
#Stypopedia
Exp: 3624
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 01.09.2011
Godność: Paweł
Wiek: 28
Skąd: Szczecin

Pips Inferno
Postać: Pips Inferno
Profesja: Sorcerer
Level: 315
Osiągnięcia: 168
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 5336
@Anubis3k

obrazek

Z czym do ludzi panie? emotka
______________
obrazek
30 grudnia 2017 godz. 11:19:43
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 475
Level: 31
Avatar
Data dołączenia: 23.06.2016
Wiek: 25
Skąd: Kraków

Pizza Hawajska
Postać: Pizza Hawajska
Profesja: Paladin
Level: 17
Osiągnięcia: 0
Serwer: Bona
Tytuł: (no title)
Liczba postów: 332
Spokojnie z tym kurczakiem emotka

Uuu, Mierzyn? Mieszkałem tam chwilę jak miałem jakieś 2-3 latka. Mam jedno wspomnienie z tamtego okresu - siedziałem na nocniku, w radiu hulała "Makumba" Big Cyca, a sam bawiłem się jakąś plastikową ciężarówką. Piękne czasy emotka
e: Ah, nie doczytałem województwa. To jednak pomyłka - bo ja w Wielkopolskim mieszkałem. Tak czy siak - wspomnienia pierwsza klasa. Nie ma to jak być dzieckiem, które wychowywało się nad jeziorem, a do dziś nie umie pływać xD

Pozdrawiam i udanego 2018 życzę emotka
obrazek
30 grudnia 2017 godz. 15:33:56
Edytował Anubis3k
30 grudnia 2017 godz. 15:35:41
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 489
Level: 31
Data dołączenia: 29.01.2013
Wiek: 28

Emdoa
Postać: Emdoa
Profesja: Paladin
Level: 120
Osiągnięcia: 226
Serwer: Bona
Tytuł: Warden of Tibia
Liczba postów: 63
Wszystkiego dobrego moi wirtualni koledzy w Nowym Roku! Powodzenia w każdym aspekcie życia realnego, jak i w grach!
01 stycznia 2018 godz. 00:20:20
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 802
Level: 40
Data dołączenia: 15.12.2015
Wiek: 23
Skąd: Gdańsk

Ardozik
Postać: Ardozik
Profesja: Knight
Level: 172
Osiągnięcia: 128
Serwer: Nefera
Tytuł: Scout of Tibia
Liczba postów: 346
jak tam leci?
Kyogre do łapania to tragedia, jak dotąd najgorsze kółko do rzucania z wszystkich legend jakie wyszło(przebiło Moltresa) i te ruchy na boki, tragedia emotka
Są już statsy że ziomek 30 razy robił raid i nie złapał żadnego xd

Jak tam Groudon, mi się udało złapać 2-96% emotka
15 stycznia 2018 godz. 21:45:17
Cytuj
Ikona  #
OFF
#Stypopedia
Exp: 3624
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 01.09.2011
Godność: Paweł
Wiek: 28
Skąd: Szczecin

Pips Inferno
Postać: Pips Inferno
Profesja: Sorcerer
Level: 315
Osiągnięcia: 168
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 5336
Groudon 100 niestety mi zwiał, skończyłem na 95%.

Kyogre rzeczywiście trudno się łapie i bije, groudona niszczyłem bardzo czesto bez rejoina a tu co rajd z kyogrem to rejoinują wszyscy. Excellenta jeszcze nie ogarnąłem, jedynie siadło parę greatów i póki co tragedii w łapani nie ma bo mam 2 z 3.
______________
obrazek
16 stycznia 2018 godz. 13:57:20
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 802
Level: 40
Data dołączenia: 15.12.2015
Wiek: 23
Skąd: Gdańsk

Ardozik
Postać: Ardozik
Profesja: Knight
Level: 172
Osiągnięcia: 128
Serwer: Nefera
Tytuł: Scout of Tibia
Liczba postów: 346
Pips napisał(a):
Groudon 100 niestety mi zwiał, skończyłem na 95%.

Kyogre rzeczywiście trudno się łapie i bije, groudona niszczyłem bardzo czesto bez rejoina a tu co rajd z kyogrem to rejoinują wszyscy. Excellenta jeszcze nie ogarnąłem, jedynie siadło parę greatów i póki co tragedii w łapani nie ma bo mam 2 z 3.


Jakbyś ogarnął excelenta to zrób film, będzie hit na yt w świecie PGO emotka
Bo czasami wejdzie przypadkowo, ale 7-8 razy podrząd nikt jeszcze nie zrobił emotka
16 stycznia 2018 godz. 19:06:14
Cytuj
Ikona  #
OFF
Holy Master
Exp: 1498
Level: 55
Avatar
Data dołączenia: 03.10.2010
Wiek: 24
Skąd: Lublin

Postać usunięta.
Liczba postów: 590
Event w sobote trwa od 11 do 14 z tego co zrozumialem. Czyli wynika z tego, ze jak zalurujemy przed 14 to te lury bd dalej staly 3h?
17 stycznia 2018 godz. 19:06:06
Cytuj
Ikona  #
OFF
#Stypopedia
Exp: 3624
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 01.09.2011
Godność: Paweł
Wiek: 28
Skąd: Szczecin

Pips Inferno
Postać: Pips Inferno
Profesja: Sorcerer
Level: 315
Osiągnięcia: 168
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 5336
Tak, odpalisz o 13:50 to będą do 16:50.
______________
obrazek
18 stycznia 2018 godz. 11:56:06
Cytuj
Ikona  #
OFF
Imargam <3
Exp: 606
Level: 35
Avatar
Data dołączenia: 02.07.2014
Wiek: 24
Skąd: Wodzislaw Slaski

Starlight Slash
Postać: Starlight Slash
Profesja: Druid
Level: 411
Osiągnięcia: 385
Serwer: Antica
Liczba postów: 191
znow ten %^&%%$ pikachu w evencie <yawn>

kyorge byl skurw^%&%nsko nie do zlapania, kwestia ruchu i bardzo malej szansy trafienia ze wzgledu na duza odleglosc od rybki to cos, co wg mnie powinno byc z kazda legenda. no wybaczcie, legenda, to legenda, jesli mozesz ich bic tysiace dziennie (jesli masz dosc passow ofc), to takie utrudnienie uwazam jak najbardziej na stosowne. Oczywiscie mamuski w stanach sie zaplakaly, ze ich 5 letnie gnojki nie umieja tego gowna trafic na tablecie, a co dopiero na komorce i bedzie wielki rage quit, wiec niantic zareagowal i podobno to poprawil (powoluje sie na to, co czytalem, bo dzis, ani wczoraj rybki nie bilem).

Z E N A D A
______________
Bring me to the good old days..
18 stycznia 2018 godz. 16:48:22
Cytuj
Ikona  #
OFF
#Stypopedia
Exp: 3624
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 01.09.2011
Godność: Paweł
Wiek: 28
Skąd: Szczecin

Pips Inferno
Postać: Pips Inferno
Profesja: Sorcerer
Level: 315
Osiągnięcia: 168
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 5336
Ja jako doświadczony gracz który w poprzednie legendy rzucał przez 90% czasu excellenty, nie mając na kyogrze ani jednego excellenta sam stwierdziłem że coś jest nie tak. Great sporadyczny u niego to było maksymalne co widziałem więc cieszę się że to poprawili bo było to niedorzeczne.
______________
obrazek
18 stycznia 2018 godz. 21:50:49
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 802
Level: 40
Data dołączenia: 15.12.2015
Wiek: 23
Skąd: Gdańsk

Ardozik
Postać: Ardozik
Profesja: Knight
Level: 172
Osiągnięcia: 128
Serwer: Nefera
Tytuł: Scout of Tibia
Liczba postów: 346
A ja się nie zgadzam z tym że kółko w legendzie powinno być jakieś ultra małe i trudno w nie trafić, bo jednak szansa na złapanie legendy to tylko 3%, z wszystkimi bonusami to bodajże 13%, a przecież nie wszyscy potrafią trafić w excelenta i nawet podkręcać(sam znałem paru gości z 38-40 lvlami którzy dopiero nauczyli się podkręcać na legendy). Więc to kółko w Kyogre było masakrą, dobrze że to zmienili emotka

To było ułatwienie dla graczy a nie robienie pod pieniądzę, chociaż można to na dwójnak rozumieć
1. Łatwiej złapać to robie dalej żeby złapać lepszego z fajniejszym IV
2. Trudno się łapie, nie złapałem 20 podrząd(były taki oficjalne potwierdzone przypadki) to robie dalej aż do skutku xd

Myślę że wszyscy są zadowoleni, ci dośw i ci mniej emotka

Fajnie by było znów ożywić temat Poksów, chociaż zgadzam się że poza raidami nic ciekawego w nich nie ma emotka

Edit.
I jak event wam się podobał, mega dużo shiny Pikachu ludzie potrafiali, szkoda że ja ani jednego nie złapałem w ten event emotka chociaż mam 2 Shiny Pikacze gdy to nie było modne emotka
Exp też wporządku, można było sobie ja jajku zrobić nowe wpisy do pokedexu emotka
20 stycznia 2018 godz. 15:32:35
Cytuj
Ikona  #
OFF
Imargam <3
Exp: 606
Level: 35
Avatar
Data dołączenia: 02.07.2014
Wiek: 24
Skąd: Wodzislaw Slaski

Starlight Slash
Postać: Starlight Slash
Profesja: Druid
Level: 411
Osiągnięcia: 385
Serwer: Antica
Liczba postów: 191
ja jednak dalej bede przy swoim, legenda to legenda i powinna byc ultra ciezka do zlapania. nie powinno byc criticali na legendach i tylko ci ktorzy mieli mega farta albo bardzo sie natrudzili, zeby to zlapac powinni ja miec. to moja opinia na ten temat i nie trzeba sie z nia zgadzac.

w swiecie pokemon legenda byla tylko i wylacznie jedna, a w poke go ludzie maja ich po 50 sztuk, wiec o czym mowimy ;d

co do eventu - olalem temat, pikachu to dla mnie smiec, moze sie swiecic, miec 200 iv i ataki jak precipice blades, czy bog wie jaki inny kozacki, i tak bym tego nie lapal ;d


pokemony juz nigdy nie beda tak zywe jak kiedys, ogrom ludzi od tego odszedl, szal minal, zostali wytrwali lub ci, ktorzy maja fake gpsy i nie jaraja sie juz tematem pokow. loguja z nudow, czy z przyzzwyczajenia, lapia sobie jakas "setke", robia rajd i elo. szkoda, bo brakuje mi tego hype'u, kiedy u mnie w miescie na rynku o kazdej porze dnia i nocy bylo kilkanascie/dziesiat osob lapiacych rataty i pidgeye i jarali sie jakims poliwagiem z lurow xD
______________
Bring me to the good old days..
20 stycznia 2018 godz. 20:04:30
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 802
Level: 40
Data dołączenia: 15.12.2015
Wiek: 23
Skąd: Gdańsk

Ardozik
Postać: Ardozik
Profesja: Knight
Level: 172
Osiągnięcia: 128
Serwer: Nefera
Tytuł: Scout of Tibia
Liczba postów: 346
no dzisiaj się poczułem jak za dawnych starych czasów, praktycznie każdy w parku grał w poki(70 osób może i więcej), fajnie że taki event wprowadzili, fajna integracja emotka
Akurat Gdańsk jest mega ogarnięty, większość się zna więc i czas leci przyjemniej emotka


Edit. No i mamy nowy event z serii CommunityDay 24 lutego emotka Dratini masowo pojawiające się w parkach, czy będzie shiny? Oby! emotka
obrazek
INFOwarning
24 stycznia 2018 godz. 16:09:15
Cytuj
Ikona  #
OFF
#Stypopedia
Exp: 3624
Level: 85
Avatar
Data dołączenia: 01.09.2011
Godność: Paweł
Wiek: 28
Skąd: Szczecin

Pips Inferno
Postać: Pips Inferno
Profesja: Sorcerer
Level: 315
Osiągnięcia: 168
Serwer: Bona
Tytuł: Squire of Tibia
Liczba postów: 5336
Pikachu żadnego shiny nie udało mi się zdobyć ale nie latałem za nimi, jeśli teraz będzie taki sam wysyp dratini co pikachu to fajnie. W końcu wbiję złotą odznakę za smoki i będę wszystkie łapać z ananasem. Jak będą shiny to wtedy w ogóle warto latać za lepszymi okazami z mapki jeśli zlasu nie padnie i liczyć że takie 95% będzie shiny.
______________
obrazek
27 stycznia 2018 godz. 14:42:33
Cytuj
Ikona  #
OFF
Exp: 802
Level: 40
Data dołączenia: 15.12.2015
Wiek: 23
Skąd: Gdańsk

Ardozik
Postać: Ardozik
Profesja: Knight
Level: 172
Osiągnięcia: 128
Serwer: Nefera
Tytuł: Scout of Tibia
Liczba postów: 346
I jak tam po Kyogre?
mi się udało złapać 19 na 25, nieźle ;p
I na całe szczęście mam 98IV, które złapałem praktycznie na początku kiedy wyszła emotka
A jak u was, pochwalcie się emotka
______________
15 lutego 2018 godz. 14:50:40
Cytuj
Wszystkie czasy podawane są w CET.
 
Aktualnie temat czyta 1 użytkownik: (0 zalogowanych i 1 gość)
Ikona
[ Administrator ] [ Lider Zespołu ] [ Moderator ] [ Redaktor ] [ Edytor ] [ Grafik ] [ Stażysta ] [ Senator ] [ Vip ] [ Użytkownik ] [ Zbanowany ]
Uprawnienia:
Możesz czytać.
Wybierz forum:
Crowny Cro
Dobry Wieczór ! | Tibia Damora 381 RP +