Taski - część 2 poziomy 50-79
Poziomy 50-79.

UWAGA! Zmiana od aktualizacji zimowej 2017 11.50 - wprowadzono system asyst przy zabijaniu potworów w party ze współdzieleniem doświadczenia (do tasków i misji)

Pojawiają się pierwsze ciekawe potwory, osobiście jest to mój ulubiony przedział poziomowy tego Questu.
Spis treści


mutated_rat1. Zmutowane szczury

Opis: Mocno przeciętny task, ze względu na stosunkowo kiepski łup. Musimy zabić 400 zmutowanych szczurów.

Loot: Masa złota, trochę kreaturowych przedmiotów, na resztę raczej nie ma co liczyć.

Miejsce polowań: znajdują się dwa porządne miejsca występowania tych potworów, oba na Yalahar. Pierwszy to dzielnica alchemiczna Yalaharu, gdzie szczury występują z innymi mutantami mutated_human mutated_batoraz szlamemacid_blobmercury_blobdeath_blob. Na miejscu znajduje się około 20 szczurów. Drugie miejsce to dzielnica arena Yalaharu, tutaj szczury występują ze zmutowanymi tygrysami mutated_tiger i nietoperzamimutated_bat. Warto rozważyć tą miejscówkę pod kątem wspólnego bicia tygrysów i szczurków.

Warto zbierać:

Dzielnica arena:


tower_shield8000 gp u zielonego dzina spellbook_of_enlightenment4000 gp u Alexandra w Edronbatwing_hat8000 gp u Lailene na Edronblack_shield800 gp u zielonego dzina
mercenary_sword12000 gp u Rashidaangelic_axe5000 gp u niebieskiego dzinaglorious_axe3000 gp u niebieskiego dzinaguardian_shield2000 gp u niebieskiego dzina
mutated_rat_tail150 gp u Malungi na Liberty Bay/
Yasira
mutated_bat_ear420 gp u Grizzly Adamsa/Yasiragreen_mushroom100 gp u Lunystriped_fur50 gp u Irmany/Yasira
sabretoothw zależności od serwerablack_pearlsmall_amethyst280/200gpstealth_ringlife_ringdo użytu własnegobat_wingw zależności od serwera


Dzielnica alchemiczna:


tower_shield8000 gp u zielonego dzinaspellbook_of_enlightenment4000 gp u Alexandra w Edronbatwing_hat8000 gp u Lailene na Edronblack_shield800 gp u zielonego dzina
mercenary_sword12000 gp u Rashidamutated_rat_tail150 gp u Malungi na Liberty Bay/Yasiramutated_bat_ear420 gp u Grizzly Adamsa/Yasiragreen_mushroom100 gp u Luny
black_pearlsmall_amethyst280/200gpstealth_ringdo użytu własnegobat_wingw zależności od serweramutated_flesh50 gp u Malungi/Yasira


Wymagania: 50 poziom, zaoapatrzenie, dostęp do Yalahar. Na dzielnicę arenę można dostać się poprzez przejście u strażnika z dzielnicy obcokrajowców, nie trzeba robić In service of Yalahar questa.

Taktyka:
Rycerz/paladyn: dla rycerza jednoręczna broń na poziom, w przypadku paladyna enchanted_spear na dzielnicę alchemiczną, na arenę lepiej wziąć łuk/kuszę z onyx_arrow/power_bolt.
Druid/mag: ognista/lodowa rózga wand_of_infernohailstorm_rod, exori flam ,exori frigo, można też wspomagać się runami gfb great_fireball_rune.
Żywioły:
Death
 
Earth
 
Holy
+10%
Physical
 
Ice
 
Energy
 
Fire
-10%


Mapki:
Filmik

Boss:esmeralda Esmeralda, zabić jak zwykłego szczura. Szansa na ciekawy łup.

terra_mantle11000 gp u Rashidaepee8000 gp u Rashidatower_shield8000 gp u zielonego dzina
knight_armor5000 gp u zielonego dzinamutated_rat_tail150 gp u Malungi na Liberty Bay/Yasirastealth_ringring_of_healingdo użytu własnego
small_ruby250 gp


Nagroda: 10000 punktów doświadczenia, możliwość zabicia bossa - Esmeraldy, osiągnięcie „Twisted Moutation”, 2 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: Zawsze mnie odrzuca konieczność zabicia 400 szczurów, dwa niezbyt obszerne miejsca występowania tych potworów, ratuje je możliwość bicia ze zmutowanymi tygrysami w dzielnicy arena Yalaharu, daję 3,5/5.
bonebeast2. Kościane stwory

Opis: mało dochodowy task, ale warty uwagi zwłaszcza dla postaci magicznych ze względu na bardzo dobre doświadczenie.

Łup: słabizna, trochę kasy, grzybki, trochę kreaturowych przedmiotów, nic specjalnego.

Warto zbierać:

Ramoa/Lich Hell:




bonebeast_trophy6000 gp u Grizzly Adamsaboots_of_haste30000 gp u niebieskiego dzinanoble_axe10000 gp u Rashidaspellbook_of_warding8000 gp u Alexandraskull_staff6000 gp u zielonego dzina
vampire_shield15000 gp u zielonego dzinaice_rapier1000 gp u niebieskiego dzinaguardian_shield2000 gp u niebieskiego dzinablue_robe10000 gp u niebieskiego dzinacastle_shield5000 gp u Rashida
lightning_boots2500 gp u Rashidaplatinum_amulet2500 gp u Rashidayellow_gem1000 gp u Tamorilaknight_legsknight_armor5000 gp u zielonego dzinahailstorm_rod3000 gp u zielonego dzina
bony_tail210 gp u Fiony/Yasirabook_of_necromantic_rituals180 gp u Tothdrala w Ankrahmun necromantic_robe250 gp u Irmany/Malungi/Yasirablood_preservation320 gp u

Juliusa w Yalahar/Yasira
black_hood190 gp u Tothdrala/Yasira
black_pearlsmall_rubytalonsmall_emerald100-300gpgreen_mushroom100 gp u Lunyring_of_healingdo użytku własnegobronze_amuletdo użytku własnegowhite_piece_of_clothbrown_piece_of_clothmystic_turban/blue_piece_of_clothw zależności od serwera
vampire_teethw zależności od serweramaxilla_maximusw zależności od serweramini_mummyw zależności od serwerapiggy_bankw zależności od serweramaxillacavebear_skullw zależności od serwera


Forteca bohaterów:

bonebeast_trophy6000 gp u Grizzly Adamsaknight_armorwarrior_helmet5000 gp u zielonego dzinaguardian_shield2000 gp u niebieskiego dzinawar_hammer1200 gp u niebieskiego dzina
bony_tail210 gp u Fiony/Yasirasmall_diamondsmall_emeraldsmall_amethyst300/250/200gppiggy_bankw zależności od serwera


Miejsce polowania: Ramoa – jedna z archipelagu wysp leżących nieopodal Liberty City. Aby się tu dostać, musimy zrobić Shatered Isles questa. Znajduje się tu masa nieumarlaków, począwszy od ghuli, przez wampiry, demon szkielety, aż po Licze. Uwaga na water elementale znajdujące się na południu Ramoy, na niższym poziomie mogą nas szybko złożyć. Dodatkowo fajne miejsce znajduje się w starej fortecy na Edron – tutaj polecam wziąć również task na wyvern, gdyż przed wejściem do fortecy znajdują się dwie wyverny, dodatkowo mamy po drodze do dyspozycji wzgórze, na którym znajduje się 8 wyvern – zawsze to coś. Inne, mniej warte uwagi miejsca to Helheim – jedna z wysp leżących nieopodal Svargrond. Kościane twory występują tu między innymi z bonelord i innymi nieumarlakami. Dostęp na Helheim zapewnia nam wykonywanie misji w Ice Island quest.

Wymagania:
łopatashovellight_shovel, linarope elvenhair_rope lub zamienniksqueezing_gear_of_girlpowerwhacking_driller_of_fatesneaky_stabber_of_eliteness, 60 poziom, zaoaptrzenie, dostęp na Ramoę, wędka do łowienia przedmiotów z wodnych elementów fishing_rod. Można również wziąć ze sobą obsidian_knife do skórkowania kościanych twórów oraz blessed_wooden_stake do zbieraniu duszy z wampirów.

Taktyka:
Rycerz/paladyn: słaba miejscówka dla tych profesji, wykonanie taska trwa znacznie dłużej, problemem mogą być liczne grupy potworów na powierzchni i duchy. Zalecana broń jednoręczna, Paladyn może się wspierać runami avalancheavalanche_rune/great fireball great_fireball_rune (zalecane avalanche ze względu na obecność demonicznych szkieletów). Polecam Fortecę na Edron, gdzie będzie je łatwiej bić - tutaj łuk/kusza oraz amunicja onyx_arrow/power_bolt.
Druid/mag: lodowahailstorm_rodglacial_rod/ognistawand_of_infernowand_of_everblazing rózga, exori frigo oraz runy avalancheavalanche_rune, task idzie jak marzenie. Warto również mieć pod dalszym hotkeyem exori vis na water_elemental. Na fortecę wystarczą same runy avalanche_rune.

Żywioły:
Death
 
Earth
 
Physical
 
Ice
 
Energy
 
Fire
-10%
Holy
-20%


Mapki:
Filmik - Ramoa

Boss: ribstride Ribstride. Do tego bossa musimy mieć szczęście. Można się pokusić o Maxillę Maximus, potrzebną do osiedlenia undead_cavebear, ale radzę się nie nastawiać. Teleport do bossa znajduje się w Peninsula Tombie.
Filmik - Ribstride

maxilla_maximusw zależności od serweraskull_helmet40000 gp Rashidabonebeast_trophy6000 gp u Grizzly Adamsa
small_diamond300 gpbony_tail210 gp u Fiony/Yasiragreen_mushroom100 gp u Luny


Nagroda: możliwość zabicia bossa, osiągnięcie „Spareribs for Dinner”, 12000 punktów doświadczenia, 2 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: mocno przeciętny task, nie zbyt ciekawy łup, ale warto zrobić ze względu na bossa i potencjalną maxille, daję 3,5/5.
ancient_scarab3. Antyczne skarabeusze.

Opis: Task, które urósł u mnie do rangi obowiązkowego. Wystarczy zabić 250 skarabeuszy.

Łup: leci dużo, od złota, przez kosztowności, po dość interesujące przedmioty. Bardzo dochodowe potworki dla każdej profesji.

Warto zbierać:

springsprout_rod3600 gp u zielonego dzinascarab_shield2000 gp u Rashidaterra_hood1500 gp u Rashidadaramian_waraxe1000 gp u Rashida
ancient_amuletscarab_amulet200 gp u Rashidascarab_pincers280 gp u
Grizzly Adamsa/
Yasira
small_emeraldsmall_amethyst250/200gpscarab_coin100 gp u
Teshy


Miejsca polowań: Darama – podziemne jaskinie na pustyni na północ od Ankrahmun, Świątynia na północny wschód od Ankrahmun, Lions Rock na północny zachód od Darashii. Ostatnie miejsce to jaskinia pod górami Kha’zeel. Najlepszą miejscówką pod szybkie robienie taska jest oczywiście Świątynia, w której wraz ze skarabeuszami znajduje się kilka bonebeastów, na które również można wziąć zadanie, polecam.

Wymagania: łopatashovellight_shovel, linarope elvenhair_rope lub zamienniksqueezing_gear_of_girlpowerwhacking_driller_of_fatesneaky_stabber_of_eliteness, 50 poziom, zaoaptrzenie. Aby mieć dostęp do skarabeuszy w Lions Rock, należy wykonać Lions Rock Quest.

Taktyka:
Rycerz: na mniejszym poziomie polecam klatować max 2 skarabeusze. Wynika to z ich umiejętności summonowania larw, które mogą łamać obronę. W razie niebezpieczeństwa rzucić firewall_rune.
Paladyn: na niskim poziomie problemem mogą być częste paraliże i stosunkowo wolne chodzenie postaci, stąd łatwo wpaść w większe kłopoty. Zalecam trochę wyższy poziom, niż 50. Łukcomposite_hornbowonyx_arrow/kusza ornate_crossbowpower_bolt, dodatkowo jak w przypadku rycerza fire_wall_rune.
Druid/mag: lodowahailstorm_rodglacial_rod/ognista wand_of_infernowand_of_everblazingrózga, exori flam ponadto druid może używać exevo gran frigo hur. Jeśli chcemy się bawić z nimi obszarowo, zalecam 70+ poziom i great_fireball_rune oraz odpowiedni ekwipunek - terra_hoodterra_mantleterra_legs. Również fire_wall_runefire_bomb_rune mogą uratować życie.

Żywioły:
Earth
 
Physical
+10%
Energy
+20%
Holy
 
Death
 
Ice
-5%
Fire
-20%


Mapki:
Filmiki
Świątynia:
Jaskinia na pustni:

Boss: fleshcrawler Fleshcrawler. Chyba najciekawszy pod względem łupu boss z przedziału 50-79. Leci masa cennych przedmiotów, a cena legendarnej brożki sięgała niegdyś 600k. Dziś będzie to maksymalnie 100 tysięcy gp, ale dalej pozwala dobrze przyprofitować. Teleport do Fleshcrawlera znajduje się w jednej z podziemnych jaskiń na Ankrahmun.
Filmik - Fleshcrawler


ornamented_broochw zależności od serweraterra_mantle11000 gp u Rashidaamber_staff8000 gp u Rashidaknight_armor5000 gp u zielonego dzina
springsprout_rod3000 gp u zielonego dzinascarab_shield2000 gp u Rashidaancient_amuletscarab_amulet200 gp u Rashidascarab_pincers280 gp u Grizzly Adamsa/Yasira
small_emerald250 gpsmall_amethyst200 gpscarab_coin100 gp u Teshy/do użytku własnego


Nagroda: możliwość zabicia bossa Fleshcrawlera, osiągnięcie „Crawling Death”, 15000 punktów doświadczenia, 2 punkty w Pwns and Furs.

Ocena: Nic dodać, nic ująć, mustpick jeśli chodzi o kwestię tasków, polecam serdecznie 5/5.

ice_golemcrystal_spider4. Lodowe golemy oraz kryształowe pająki

Opis: kultowe taski, których nie sposób potraktować osobno, ze względu na występowanie obu razem. Do zabicia mamy po 300 golemów i pająków.

Łup: sporo złota, masa ice cubów, z których można wyrzeźbić mamuta dla osiągnięcia. Z golemów na uwagę zasługuje ponadto lodowy rapier i lodowcowa maska, z pająków rycerska zbroja, nogawica, pajęczynki , bardzo ładny szafirowy młot oraz jubilerski plecaczek.

Warto zbierać:



sapphire_hammer7000 gp u Rashidaknight_armorknight_legs5000 gp u zielonego dzinaglacier_maskplatinum_amulet2500 gp u Rashidashard2000 gp u Hjaerna
spider_silkw zależności od serwerajewelled_backpackw zależności od serweraice_cubew zależności od serweraice_rapier1000 gp u niebieskiego dzina
crystal_necklace400 gp u Rashidacrystal_ring200 gp u Rashidafrosty_heartw zależności od serwerasmall_diamondblack_pearlsmall_sapphire300/280/250gp


Ponadto w Świątyni Lodowej Wiedźmy:

diamond_sceptre3000 gp u Rashidaglacier_shoes2500 gp u Rashidapair_of_earmuffs1500 gp u Rashidagreen_mushroom100 gp u Luny


Miejsce polowania: opiszę 3 najlepsze spoty z tymi potworami. Pierwszy znajduje się na zachód od Svargrond – na szczycie lodowca, drugi w jaskini na Nibelor, trzeci w Świątyni Lodowej Wiedźmy na Bittemor.

Wymagania: postacie magiczne i paladyni – poziom 55/60, aby móc bić golemy i pająki na Nibelor i Bittemor, musimy zaprzyjaźnić się z Iskanem i Buddelem, to jest zrobić kilka pierwszych misji Shatered Isles questa
Rycerzom zalecam poczekać do ok. 70 poziomu ze względu na dość mocne ataki meele oraz pancerz fizyczny golemów.

Taktyka:
Rycerz: ostrożnie z klatami więcej niż 3 pająków, można pobawić się z broniami zadającymi obrażenia od energii ze względu na ich wrażliwość na ten żywioł.
Paladyn: łuk composite_hornbowonyx_arrowkusza ornate_crossbowpower_bolt, można wziąć energy_wall_rune na wszelki wypadek.
Druid/mag: rózga od ziemiiterra_rodmuck_rod/energii wand_of_starstormwand_of_defiance exori vis, mag ma tutaj pole do manewru wszystkimi możliwymi visami (exevo gran vis lux, exevo vis hur), druid musi się ograniczyć do exevo terra hur. Na większe grupki polecam thunderstorm_rune i energy_wall_rune. Co do wyposażenia – można uzbroić się w żywiołowy set – glacier_maskglacier_robeglacier_kilt.

Żywioły:

ice_golem

Fire
 
Death
 
Holy
 
Ice
 
Physical
+25%
Earth
 
Energy
-20%


crystal_spider

Holy
 
Ice
 
Earth
+20%
Death
 
Fire
 
Physical
 
Energy
-20%


Mapki:
Filmik - Lodowiec na Svargrond

Bossy:
Golemyshardhead Shardhead. Nieco silniejsza wersja lodowego golema, łup podobny jak ze zwykłego golema.



glacier_mask2500 gp u Rashidashard2000 gp u Hjaernaice_cubew zależności od serwera
frosty_heart280 gp u
Fiony/Yasira
black_pearl280 gpsmall_diamondsmall_sapphire300/250gp


Pająkithe_bloodweb The bloodweb. Podobnie, troszkę silniejszy lodowy pająk.
Filmik - The bloodweb

sai16500 gp u Esrikaglacier_kilt11000 gp u Rashidasapphire_hammer7000 gp u Rashidaknight_armorknight_legs5000 gp u zielonego dzina
jewelled_backpackw zależności od serweraspider_silkw zależności od serweraice_cubew zależności od serweratime_ringdo użytku własnego


Nagrody: golemy – 12000 punktów doświadczenia, możliwość zabicia bossa, osiągnięcie „Breaking the Ice”, 2 punkty w Pawns and furs. Pająki – 15000 punktów doświadczenia, możliwość zabicia bossa, osiągnięcie „Archanoise”, 3 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: Tuż obok antycznych skarabeuszy mustpick w tym przedziale, fajnie się je bije, szczególnie postaciami magicznymi, gorąco polecam, 5/5.
wyvern5. Wyverny

Opis: Bardzo opcjonalny task, rzadko wykonywany ze względu na brak większego miejsca występowania kuzynek smoków. Musimy zabić 300 wyvern.

Łup: zawsze spada trochę złota, warty uwagi jest wyvern_fang, bardzo ładny miecz, który leci tylko z wyverny. Warto dodać, że od czasów imbuingu, wyvern talizmany zyskały na wartości, na moim świecie jedna sztuka kosztuje około 700-1000 gp, więc można dobrze zarobić.

Warto zbierać:

Edron/Jaskinie nieopodal Fortecy Orków:

wyvern_fang1500 gp u Rashidawand_of_inferno3000 gp u niebieskiego dzinaemerald_bangle800 gp u Rashida
small_sapphire250 gpwyvern_talismanw zależności od serwera


Krystaliczna jaskinia na Nargor:

wyvern_fang1500 gp u Rashidawand_of_inferno3000 gp u niebieskiego dzinaemerald_bangle800 gp u Rashidawyvern_talismanw zależności od serwera
sapphire_hammer7000 gp u Rashidaknight_armorknight_legs5000 gp u zielonego dzinaglacier_maskplatinum_amulet2500 gp u Rashidashard2000 gp u Hjaerna
spider_silkw zależności od serwerajewelled_backpackw zależności od serweraice_cubew zależności od serweracrystal_necklace400 gp u Rashida
crystal_ring200 gp u Rashidasmall_diamondsmall_sapphiresmall_emeraldwhite_pearl300/250/160gpgreen_crystal_splinterblue_crystal_splinterbrown_crystal_splinter400 gpcrystalline_spikes440 gp u Telasa
leviathans_amulet3000 gp u Rashidagiant_shimmering_pearl3000 gprainbow_troutgreen_perchw zależności od serweralife_ringdo użytku własnego


Miejsca polowania: dwa największe skupiska to góry na Edron (8 wyvern) , oraz tereny pomiędzy fortecą orków a Kazordoon (12 wyvern). Istnieje tutaj trzecie, stosunkowo nowe i mał oznane miejsce, mianowicie jaskinia Łowców/mrocznych wilków. Na poziomie -3 znajduje się jaskinia z 10 wyvernami. Warto rozważyć opcję bicia wyvern znajdujących się w górach między Kazordoon a Fortem Orków, oraz rzeczoną wcześniej jaskinią, co w efekcie daje 22 wyverny! Również godnym polecenia jest stosunkowo nowe miejsce, mianowicie krystaliczne jaskinie na Nargor. Mamy do dyspozycji jeden poziom pełen wyvern, ponadto znajdziemy tu crystal_spider (na które można również wziąć task przy okazji), crystalcrusher oraz water_elemental.

Wymagania: łopatashovellight_shovel, linarope elvenhair_rope lub zamienniksqueezing_gear_of_girlpowerwhacking_driller_of_fatesneaky_stabber_of_eliteness, 50 poziom, zaopatrzenie, warto również zaopatrzyć się w dwarven ringi dwarven_ring, gdyż wyverny dość mocno upijają. Jeśli chce bić wyverny na Nargor, musimy pierw zrobić garść questów, m.in. Eleonore Quest,Meriana Quest oraz rozpocząć Nargor Quest. Zalecany również helmet_of_the_deep z uwagi na obecność kilkunasto wodnych żywiołaków. Nie zapomnij również o fishing_rod aby zdobyć z nich dodatkowy łup!

Taktyka:
Rycerz: bić jak smoka, najlepiej na ukos, u rycerzadwarven_ring jest najbardziej wymagany, ze względu na ucieczki wyvern na żółtym pasku oraz ich upijających ataków.
Paladyn: enchanted spearenchanted_spear, lub łukcomposite_hornbowonyx_arrow/kuszaornate_crossbowpower_bolt, dodatkowo exori san / exori con na dobitkę.
Druid/mag: rózga od śmierciunderworld_rodwand_of_voodoo/ogniawand_of_infernowand_of_everblazing, ponadto exori flam/exori mort/exori moe ico gdyż żywioły od tych czarów wyverny są neutralne.

Żywioły:

Earth
 
Energy
+20%
Ice
+10%
Death
 
Fire
 
Physical
 
Holy
 


Boss: brak.

Nagroda: 12000 punktów doświadczenia, 2 punkty w Pwns and Furs.

Ocena: bardzo chillowy task, można go robić w przerwach między innymi zajęciami ze względu na okazyjny charakter respawnów, ze względu na mój sentyment do nich, oraz wyvern fanga, daję 3,5/5.

quara_pincher_scoutquara_predator_scout6. Quary skauci

Opis: ciekawa opcja, bardzo lubię robić ten task na Bittemor, bardzo klimatyczna miejscówka. Mamy do zabicia 300 quar.

Łup: złoto, wszelkiego rodzaju kamyczki, trochę rózg i możliwa rycerska zbroja z hydromancera. Leci także sporo kreaturowych przedmiotów, które można sprzedać po dobrej cenie u Grizzly’ego.

Warto zbierać:


knight_armor5000 gp u zielonego dzinawand_of_cosmic_energy2000 gp u niebieskiego dzinanorthwind_rod1500 gp u zielonego dzinaring_of_healingstealth_ringlife_crytaldo użytku własnegp
quara_bone500 gp u Grizzly Adamsa/
Yasira
quara_pincers410 gp u Grizzly Adamsa/
Yasira
quara_eye350 gp u Grizzly Adamsa/
Yasira
mantassin_tail280 gp u Grizzly Adamsa/
Yasira
quara_tentacle140 gp u Grizzly Adamsa/
Yasira
fish_finw zależności od serwerasmall_diamondsmall_emeraldsmall_rubysmall_sapphiresmall_amethyst300/250/200 gpblack_pearlwhite_pearl280/160 gp


Ponadto w jaskini na Port Hope:

leviathans_amulet3000 gp u Rashidagiant_shimmering_pearl3000 gprainbow_troutgreen_perchw zależności od serwerasmall_diamondsmall_emeraldsmall_sapphirewhite_pearl300/250/160 gplife_ringdo użytku własnego


Miejsce polowania: istnieją cztery jednorodne spoty tych potworów, pierwsze dwa to jaskinie na Hrodmir (pierwsza – większa, występuje tu około 22 quar, na którą dojdziemy przechodząc przez mamuty i borsuki na lodowcu, druga znajduje się po drodze na Chyllfroest, trzecia to jaskinia na zachód od Liberty Bay). Ostatnia miejscówka to jaskinia wodnych żywiołaków oraz quar skautów. Wszystkie miejsca są godne polecenia, a task w każdym z nich wpada bardzo szybko.

Wymagania: łopatashovellight_shovel, linarope elvenhair_rope lub zamienniksqueezing_gear_of_girlpowerwhacking_driller_of_fatesneaky_stabber_of_eliteness, 50 poziom, zaoptrzenie. Jeśli chcemy bić quary na Hrodmir, to musimy rozpocząć Ice Island quest. Zalecany helmet_of_the_deep do jaskini na Port Hope – water_elemental mogą mocno przywalić, także bez hełmu ani rusz! Tutaj również warto wziąć ze sobą fishing_rod

Taktyka:
Rycerz:
można spokojnie brać po kilka naraz, uwaga na hydromancery i ich wave.
Paladyn: standardowo łuk/kusza, onyx_arrow/power_bolt.
Druid/mag: rózga od ziemiterra_rodmuck_rod/energiiwand_of_starstormwand_of_defiance, quary są podatne na energię i ziemię, pole do popisu dla maga. Grupy wybijamy runami thunderstorm_rune.

Żywioły:

Fire
 
Ice
 
Death
 
Holy
 
Physical
 
Earth
 
Energy
-10%


W przypadku Quary Constrictor Scout +5% obrażeń fizycznych

Boss: brak.

Nagroda: 10000 punktów doświadczenia, 2 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: dla mnie przyjemny task, stosunkowo dobrze można tu zarobić, zachęcam, 4/5.

mutated_tiger7. Zmutowane tygrysy

Opis: task warty uwagi, ze względu na ciekawy łup, musimy zabić tylko 250 mutantów.

Łup: sporo złota, life ringi, przedmiot potrzebny do nasyceń, który jest w cenie – sabretooth. Profitowo.

Warto zbierać:

Dzielnica alchemiczna:

angelic_axe5000 gp uniebieskiego dzinaglorious_axe3000 gp u niebieskiego dzinaguardian_shield2000 gp u niebieskiego dzina
sabretoothw zależności od serwerastriped_fur50 gp u Irmany/Yasiralife_ringdo użytku własnego
paladin_armor15000 gp u Rashidaspringsprout_rod3600 gp u zielonego dzinaboggy_dreads200 gp u Malungi/Yasira


Dzielnica arena:


tower_shield8000 gp u zielonego dzina spellbook_of_enlightenment4000 gp u Alexandra w Edronbatwing_hat8000 gp u Lailene na Edronblack_shield800 gp u zielonego dzina
mercenary_sword12000 gp u Rashidaangelic_axe5000 gp u niebieskiego dzinaglorious_axe3000 gp u niebieskiego dzinaguardian_shield2000 gp u
niebieskiego dzina
mutated_rat_tail150 gp u
Malungi na Liberty Bay/
Yasira
mutated_bat_ear420 gp u Grizzly Adamsa/Yasiragreen_mushroom100 gp u Lunystriped_fur50 gp u
Irmany/Yasira
sabretoothw zależności od serwerablack_pearlsmall_amethyst280/200gpstealth_ringlife_ringdo użytu własnegobat_wingw zależności od serwera


Miejsce polowania: dzielnica alchemiczna oraz arena Yalaharu.

Wymagania: 50 poziom, zaopatrzenie, dostęp do Yalahar. Warto również zacząć In service of Yalahar quest, aby mieć dostęp do dźwigni prowadzącej do dzielnic areny i alchemicznej.

Taktyka:
Rycerz:
bić jak smoka, nie są za mocne w zwarciu, mają jeden wave na wprost.
Paladyn: strzałkionyx_arrow/bełtypower_bolt i padają bardzo przyjemnie.
Druid/mag: rózga od loduhailstorm_rodglacial_rod/ogniawand_of_inferno
wand_of_everblazing/śmierciunderworld_rodwand_of_voodoo. Tylko na śmierć i obrażenia fizyczne tygrysy są wrażliwe/obojętne stąd polecam odpowiednio exori moe ico oraz exori mort.

Żywioły:

Earth
+80%
Energy
+20%
Fire
+20%
Ice
+20%
Physical
 
Holy
 
Death
-5%


Mapki:
Filmik

Boss: brak.

Nagroda: 12000 punktów doświadczenia, 3 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: Od kiedy ząbki są potrzebne na zaczarowanie broni od obrażeń krytycznych, stały się bardzo dobrą opcją, stąd daję 4,5/5.

wailing_widowlancer_beetle8. Pajęcze wdowy i chrząszcze

Opis: Zaoańskie taski to nie moja bajka, podobnie jest w tym przypadku. Do zabicia mamy 300 chrząszczy i 400 wdów. Wdowy można oswoić przy pomocy sweet_smelling_bait lub music_box_chayenne.

Łup: złoto i śmierci, nic wartego naszej szczególnej uwagi.

Warto zbierać:

wailing_widows_necklace3000 gp u Esrikabeetle_necklace1500 gp u Rashidawidows_mandibles110 gp u Malungi/Yasiralancer_beetle_shell80 gp u Grizzly Adamsa/Yasira
green_mushroom100 gp u Lunypoisonous_slime50 gp u Malungi/Yasirasmall_amethyst200 gp


Miejsce polowań: dwupoziomowa jaskinia na stepach Zao pełna tych potworów, stąd obowiązkowo zalecane wzięcie obu tasków. Dodatkowo na Krailos znajduje się dwupoziomowa jaskinia między innymi z wdowami, ponadto można tam spotkać brimstone_bug oraz giant_spider. Miejsce raczej dla rycerza i to około 70 poziomu.

Wymagnia: 50 poziom, łopatashovellight_shovel, linarope elvenhair_rope lub zamienniksqueezing_gear_of_girlpowerwhacking_driller_of_fatesneaky_stabber_of_eliteness, zaopatrzenie, dostęp na stepy Zao. Można zaopatrzyć się w dwarven ring dwarven_ring, ponieważ wdowy upijają. Aby dostać się na poziom -2 musimy mieć jakąś broń do przecinania pajęczyn, niektóre części jaskini również wymagają jakiejś broni.

Taktyka:
Rycerz:
można klatować ile wlezie, nie są za mocne i szybko padają.
Paladyn: najlepiej bić tu bronią jednoręczną leaf_star enchanted_spear ze względu na dość ciasne przejścia i dużą ilość stworów.
Druid/mag: ognistawand_of_infernowand_of_everblazing/lodowahailstorm_rodglacial_rod rózga oraz czary zadające obrażenia od tych żywiołów, ostatecznie obszarowe runy avalanche_rune/great_fireball_rune.

Żywioły:

wailing_widow

Death
 
Earth
 
Holy
+?%
Ice
 
Physical
 
Energy
 
Fire
-5%


lancer_beetle

Earth
 
Death
+50%
Holy
 
Physical
 
Energy
 
Ice
-?%
Fire
-?%


Mapki:
Filmik - Krailos

Boss: brak.

Nagroda: wdowy – 12000 punktów doświadczenia, 3 punkty w Pawns and Furs, chrząszcze – 8000 punktów doświadczenia i 2 punkty w Pawns and Furs.

Ocena: dość żmudne taski, nieciekawy łup, nie polecam, informuję tylko z poczucia obowiązku, 1/5.

killer_caiman9. Zabójcze kajmany

Opis: luźny task, dość przyjemnie się go robi każdą profesją. Musimy zabić 250 kajmanów

Łup: zawsze jakieś złoto, często szmaragdy, kilka dużych pereł, ogólnie całkiem przyjemnie, minimum na zero.

Warto zbierać:

giant_shimmering_pearl3000 gp crocodile_boots1000 gp u Brengusa/Rashidasmall_emerald250 gppiece_of_crocodile_leather15 gp u Irmany/Yasira


Miejsce polowania: jaskinia kajmanów na Zao to praktycznie jedyne miejsce do wykonywania tego zadania. Kuzyni krokodyli znajdują się również na żyznych polach na północ od parnych pól, ale raczej ciężko wybrać się tam poniżej 80 poziomu emotka.

Wymagania: 50 poziom, zaopatrzenie, dostęp na stepy Zao.

Taktyka:
Rycerz:
zabić, nie są wymagającym rywalem, uciekają na czarnym pasku życia poniżej 10 punktów życia.
Paladyn: zalecam broń jednoręczną enchanted_spear/leaf_starze względu na mały rozmiar jaskiń i możliwość wyskoczenia ponad 3 krokodyli naraz.
Druid/mag: rózga od energiwand_of_starstormwand_of_defiance/śmierciunderworld_rodwand_of_voodoo. Krokodyle są wrażliwe na energię stąd kolejny raz przewaga magów nad druidami.

Żywioły:

Earth
+20%
Ice
+10%
Physical
+5%
Holy
 
Death
 
Fire
 
Energy
-5%


Mapki:
Filmik

Boss: brak.

Nagroda: 8000 punktów doświadczenia, 2 punkty w Pawns and Furs.

Podsumowanie:
Dla mnie najciekawszy przedział poziomowy. Masa klimatycznych miejscówek (w mojej opinii – jaskinie quar na Svargrond oraz pająków i lodowych golemów na Nibelor/Bittemor to bardzo przyjemne dla oka miejsca) oraz kultowe skarabeusze. Można się mocno wzbogacić praktycznie każdą profesją.

Zalecana taktyka:
3x skarabeusze, 3x kościane stwory, 3x krystaliczne pająki i lodowe golemy, 3x quary skauci, 3x zmutowane szczury/zmutowane tygrysy (można równocześnie, jeśli bijemy w dzielnicy Arena, lub robić duże kółka w dzielnicy Alchemicznej), 3x zabójcze kajmany. Dalej, opcjonalnie: 3x wyverny, 3x wdowy/chrząszcze.

Autor: buczek23.
Bosses Bosses Maps Maps LootSeller LootSeller DressUp DressUp Outfiter Outfiter Decorator Decorator Monster respawn Monster respawn LogAnalyzer LogAnalyzer Guilds-Online Guilds-Online Loterie Loterie Calc Calc
Promoted Fansite
    Witaj
    Nie jesteś zalogowany.

    Zarejestruj się
    Zapomniałeś hasła?
    Reklama
    Crowny Cro
    Tibia Pyra Nowy Server Retro PVP !
    SHOUTBOX